Young Buck Music Catalog To Be Auctioned Off

most viewed right now
 107
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
72 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
Akademiks: If you see EDS next year it won't be with me and Joe unless we get ..
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
Video inside F*ck That: Atlanta Businessman Breaks Down How Crazy Expensive Is It to..
25 comments
@wild'ish
most viewed right now
 46
Image(s) inside Fan Draws life like Picture Of Joe Budden
53 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #1
7464 pageviews
108 comments


Brainwave 5389 heat pts5389
space
avatar space
space
$18,418 | Props total: 5 5
Young Buck Music Catalog To Be Auctioned Off
 

 

[pic - click to view]


It looks like Young Buck will finally be getting himself out of the hole he is in with Uncle Sam. According to the WSJ, Buck’s intellectual property, which includes the rights, trademark, masters, royalties, publishing and entire music catalog, will be auctione off next month (May 14th) as part of the rappers Chapter 7 bankruptcy liquidation. The auction will take place at the Nashville law firm of Harwell Howard Hyne Gabbert & Manner and considering his trademarks are up for grabs, Buck could even lose the use of the name Young Buck.

[pic - click to view]

 57thAve

108 comments for "Young Buck Music Catalog To Be Auctioned Off"

 6 years ago '11        #2
KingP1n 342 heat pts342
space
avatar space
space
$7,950 | Props total: 3770 3770
He needs to be off G-Unit ASAP.
50 used the 48 Laws Of Power...
"Totally crush your enemy", quite clearly in the process.
 6 years ago '10        #3
A.Dot789 1053 heat pts1053
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
i thought buck was gonna work something out with fif.
 6 years ago '10        #4
Troublesome91 48 heat pts48
space
avatar space
space
$5,404 | Props total: 2564 2564
 Athavan 789 said:
i thought buck was gonna work something out with fif.
 6 years ago '05        #5
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 69 69
Who wants to buy it tho?

NOt like he had any major hits or classics



Last edited by Wasted; 04-08-2012 at 08:54 AM..
 6 years ago '10        #6
A.Dot789 1053 heat pts1053
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
 SH00K_0NE said:
He said he was in talks with g-unit but didnt specify anything.
 6 years ago '06        #7
jaycee 39 heat pts39
space
space
space
$9,357 | Props total: 835 835
 Athavan 789 said:
i thought buck was gonna work something out with fif.
 6 years ago '10        #8
Shhon 850 heat pts850
space
avatar space
space
$19,286 | Props total: 23798 23798
 jaycee said:
 6 years ago '04        #9
whiskey787 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,148 | Props total: 5 5
 Wasted said:
Who wants to buy it tho?

NOt like he had any major hits or classics



straight outta cashville
 6 years ago '10        #10
A.Dot789 1053 heat pts1053
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
 tupacnasfan said:
fu*k 5-0 AKA 50'S bi*chASS ANYWAYS, HE'S A DIRTY BUSINESSMAN JUST LIKE FAT HOE, HE WILL GET WHAT'S COMING TO HIM VERY SOON!

[pic - click to view]

 6 years ago '04        #11
NaMeLeSs- 83 heat pts83
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 3607 3607
50 gonna buy it.
 6 years ago '05        #12
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 69 69
 whiskey787 said:


straight outta cashville
A solid CD yeah. Is it a classic? no. Does it get played, mentioned now? no.
 04-08-2012, 10:13 AM         #13
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Athavan 789 said:

[pic - click to view]

that gif lol
 6 years ago '09        #14
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,308 | Props total: 7965 7965
lol....guarantee you it gets sold for waaaaay cheap and he'll still owe uncle sam

its fukking sad, how you lose your fukking masters and all your music rights because your dumbass couldnt control the millions of dollars you were giving
 6 years ago '09        #15
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,308 | Props total: 7965 7965
 Athavan 789 said:
i thought buck was gonna work something out with fif.
he asked 50 to buy some of his masters for him
 6 years ago '04        #16
gimmethat 1 heat pts
space
avatar space
space
$11,490 | Props total: 2726 2726
i thought the talks where only about his contracts ...


how u gonna take and auction someone´s name ! lol
thats cold
 6 years ago '07        #17
crzyhaas13 3 heat pts
space
avatar space
space
$328 | Props total: 50 50
i wouldnt be surprised if 50 buys it just so buck can't use his name.
 6 years ago '04        #18
bigjoshi2002 12 heat pts12
space
space
space
$1,047 | Props total: 87 87
if this aint slavery then i don't know what is. 50 can't do nothing to stop this unless he buys it and gives young buck control of it. i think that it would be a good pr move on his part imo.
 04-08-2012, 11:26 AM         #19
Graftedgenes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This should be a lesson to all artists.

50-Cent secretly recorded a private phone-call by Young Buck and then leaked it to the Internet to ruin his street-credibility. 50-Cent also sued Young Buck for 10 million after the IRS stepped to Buck.


If Young Buck thought that a man with over 100 million dollars would help him in his time of need then he was a fool, 50-Cent helped ruin his career and then refused to let him out of his contract so he could feed his family.
 6 years ago '04        #20
Bunz 
space
avatar space
space
$1,333 | Props total: 0 0
 NaMeLeSs- said:
50 gonna buy it.
this.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
46 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
26 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Star Wars Last Jedi Spoiler review
84 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 14
Lil Duval with the joke of the year
57 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
19 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 8
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
129 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy