Pr0nstar Kelly Divine & Video Vixen Jenna Shea dish out info about the rappers they slept with

most viewed right now
 113
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
27 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
41 comments
@sports
most viewed right now
 61
NBA Nas got the last laugh
84 comments
@sports
most viewed right now
 43
Video inside Pierre Bourne says he's responsible for Birthing Tekashi 69 Rap Career...
85 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #221
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,949 | Props total: 13571 13571
 Chief Dee said:
Man Cam aint gay. Cam would have no friends if this were true, Cam is one of the few n*ggas in the game who NEVER gets dissed by his old hood. Do yall really think that Big L, Huddy 6, Dame Dash, Duke the dog, Juelz, Shiest Bub, Freekey Zeeky, Vado, and everybody Cam fu*ks with would be hanging around a gay dude? How could a dude who was apart of one of hiphop's deepest crews (Dipset) be gay all this time and nobody expose him BEFORE 2012? That's impossible, that's like someone in Wu Tang being gay and nobody knowing for all these years until some random hoe pops up "claiming" it's true.
the story of him being gay been out......its not new....i first heard of it in 04-05 from the female that fu*k Juelz
strungout gave props
 
 6 years ago '10        #222
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,757 | Props total: 164 164
So anyone in the chi town area tryin to pull together some doe to train one of these hoes?
strungout gave props
 
 6 years ago '11        #223
mosdope 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,703 | Props total: 1531 1531
Cam is my dude but this is the 18 millionth time someone has said he gets down....
strungout gave props
 
 6 years ago '09        #224
K0ntrast 63 heat pts63
space
avatar space
space
$29,669 | Props total: 13145 13145
strungout gave props
 
 6 years ago '07        #225
Damagegadget 492 heat pts492
space
avatar space
space
$35,385 | Props total: 16064 16064
 mosdope said:
Cam is my dude but this is the 18 millionth time someone has said he gets down....
no homo
strungout gave props
 
 6 years ago '09        #226
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,078 | Props total: 8849 8849
 ondatpurple said:
scandalous hoes

they butter faced too

lol @ the n*gga that said he would pay 40 thou for horse face rachel starr
:agreement6:
strungout gave props
 
 6 years ago '07        #227
Damagegadget 492 heat pts492
space
avatar space
space
$35,385 | Props total: 16064 16064
they talkin about hush money... and they runnin they mouths... cause them hoes aint worth 10,000..lol they mad
strungout gave props
 
 6 years ago '04        #228
Ra-da-god 23 heat pts23
space
avatar space
space
$11,753 | Props total: 1569 1569
when are rap n*ggas go realize that superhead changed the game forever? there is no disclosure with these bi*ches, its money in outting n*ggas business and they want it....

you either Don't fu*k these groupie hoes, pay em' to shut the fu*k up or setup a contractual agreement that keeps them from airing ya dirty laundry like kanye did for amber.....(which is still paying them to shut the fu*k up)

you gotta ask yourself is the pus*y worth all that?


Last edited by Ra-da-god; 04-05-2012 at 02:19 PM..
strungout gave props
 
 6 years ago '11        #229
KeithClark 10 heat pts10
space
avatar space
space
$4,458 | Props total: 122 122
Radio people are all lame as fu*k except Whoo Kidd he's cool. - Keith Clark
strungout gave props
 
 6 years ago '04        #230
ddubb21 
space
avatar space
space
$2,140 | Props total: 4 4
 Space 2020 said:
So anyone in the chi town area tryin to pull together some doe to train one of these hoes?
nooo n*gga. dont pay for they a.ss





im from the chi though if u wanna pay ill come thru n watch
strungout gave props
 
 6 years ago '06        #231
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,543 | Props total: 2667 2667
which one of them hoes from the Chi?...A n|gga like me in the Chi...lol

hmmmmmmmmmm.
strungout gave props
 
 6 years ago '07        #232
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,336 | Props total: 403 403
 psylence2k said:
I've heard some pr0n stars have " respectable " careers but I've never heard any names. Which ones are doctors and lawyers ?? please dont let it be some wack little known ugly ones.
oliva o lovely is a lawyer
 6 years ago '07        #233
Damagegadget 492 heat pts492
space
avatar space
space
$35,385 | Props total: 16064 16064
B I'd rather pay for a plane ticket, a hotel.. and 40 euros an hour for some redlight district punani... and them euro chics is way flyer than these batches.. Kelly body is nice, but Im not attracted to ignorance
 6 years ago '06        #234
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,543 | Props total: 2667 2667
LOL @ Landry Fields tryin' to fukk...
 6 years ago '07        #235
Mr.NYCinNC 33 heat pts33
space
avatar space
space
$9,902 | Props total: 2280 2280
 Vin Steezel said:

[pic - click to view]




imma be der, If yall in charlotte, then yall should already know bout onyx...
Oh yes I love that place
 6 years ago '04        #236
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,387 | Props total: 6423 6423
 Vin Steezel said:

[pic - click to view]




imma be der, If yall in charlotte, then yall should already know bout onyx...
i heard about it when i was living in greensboro
strungout gave props
 
 04-05-2012, 03:28 PM         #237
Tybigbigguy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
They both fu*ked kanye too lol

It starts around 30mins

 6 years ago '08        #238
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,104 | Props total: 23319 23319
 carltouss619 said:
oliva o lovely is a lawyer
that's great cuz I got a firm for her a.ss
strungout gave props
 
 6 years ago '09        #239
GREEDY BEATZ 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,381 | Props total: 1501 1501
 Ant McQueen said:
Gotta stop paying attention to these heauxs. Giving 'em that platform. They need shut up, suck d!ck, and get back in the kitchen.

I will be voting for you, sir, in the next election. Hoping that's your campaign slogan.
 6 years ago '07        #240
Damagegadget 492 heat pts492
space
avatar space
space
$35,385 | Props total: 16064 16064
 carltouss619 said:
oliva o lovely is a lawyer
now thats s3xy...so Im sure that batch prolly would come of more intelligent then these hoes... she prolly used that pron money to pay for her education... and not to pay for book publishing.. and backstage passes lol
strungout gave props
 
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
62 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
155 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
228 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 13
male rape survivor talks about how he got raped twice
71 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside Dead by Daylight - Freddy Krueger Gameplay
13 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
Kojima explains death stranding gameplay and lore
23 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 5
NBA Brooklyn Nets Jahlil Okafor Said Hes Ready to Dominate the NBA
72 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy