Apr 4 - 100 Most Dangerous Cities in the U.S.

most viewed right now
 71
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
204 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Post Malone almost commits career suicide on stream
250 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
88 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
176 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #221
LOpacino 
space
avatar space
space
$798 | Props total: 115 115
 Mysteryman said:
SMH Florida all over the damn list.



Yea the list definitely isnt 100% accurate. Jacksonville FL is nowhere on the list and it is definitely the murder capitol of FL its just that it also happens to have almost 10X the amount of people compared to other FL cities on the list.
Naw Miami is.
 6 years ago '07        #222
Itzike 
space
avatar space
space
$2,809 | Props total: 407 407
Damn my city (Harrisburg, PA) in the top 20... time to get the fu*k outta here
 6 years ago '04        #223
DonofDons21 
space
avatar space
space
$6,254 | Props total: 701 701
 elvisfreshly said:
CT we go hard
No Bridgeport, CT... but Myrtle beach SC??????
 6 years ago '06        #224
unotready 7 heat pts
space
space
space
$2,104 | Props total: 16 16
 ATLDOPEBOI18 said:
MI as a whole should be broken off the us and used as a prison
or absorbed into canada lmao.. maybe it'll be a bit more peaceful that way
 6 years ago '11        #225
NoSaint504 
space
avatar space
space
$138 | Props total: 0 0
 Bedewe22 said:
I don't know why n*ggas believe these lists. I would rather live in Alexandria than any of those other places.

you already know if New Orleans isn't on there something is up with this list.
 6 years ago '06        #226
Special Edd 167 heat pts167
space
avatar space
space
$26,610 | Props total: 8917 8917
lol I TELL people about florida and no one listens to me. LOL


its just coons with gold teeth acting hard and everyone just has guns.
 6 years ago '05        #227
TalonD22 
space
avatar space
space
$444 | Props total: 0 0
Damn I'm from #45
 04-05-2012, 12:10 PM         #228
MoP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dam only #25? We gettin beat by PA...we gots to do better
 6 years ago '05        #229
Sivraj 328 heat pts328
space
avatar space
space
$45,941 | Props total: 10833 10833
This is a bullsh*t list. How the fu*k is New Orleans not on there with all that k!lling that I see everyday??
 6 years ago '12        #230
144 strong 22 heat pts22
space
avatar space
space
$438 | Props total: 106 106
Baltimore I thought should've been higher...I didn't realize MI was like that


[pic - click to view]

 6 years ago '09        #231
Acid Rap 78 heat pts78
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 71 71
Oooooooooook. Daytona Beach, FL? lol. I feel way safer in Daytona than I do any major city in the midwest.
 6 years ago '04        #232
HarlemzBishopJ 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,596 | Props total: 254 254
I be in Chester all the time... Just like anywhere else that the money has disappeared from, but the

people have stayed... Basically a jungle. If you don't know n*ggas, then I can't call it.

That curfew will be in effect this summer lol
 04-05-2012, 12:38 PM         #233
gemini360 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sticks said:
Chicago at 82?

I sayn Fukn Springfield is higher than Chicago.. REALLY???
 6 years ago '11        #234
AwDamnItsLes 
space
avatar space
space
$474 | Props total: 13 13
 NoSaint504 said:
you already know if New Orleans isn't on there something is up with this list.
 6 years ago '04        #235
c2daluv 
space
avatar space
space
$205 | Props total: 0 0
Toledo, OH 101 its sad but its reality
 6 years ago '06        #236
illathruz 65 heat pts65
space
avatar space
space
$6,505 | Props total: 2306 2306
lol at n*ggas being proud to be on the list
 6 years ago '12        #237
Julian 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,685 | Props total: 2303 2303
I am glad Baltimore dropping down. My city can't act be stupid forever. Get that act together.
 6 years ago '05        #238
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,062 | Props total: 6966 6966
 DaViLLe726 said:
this list is terrible and isnt accurate at all.
Its based off some gay fu*kin website.
CQ Press gives the real list every year.
that one makes more sense.....got both Charleston n North Charleston on there, put em together n you got a problem.


[video - click to view]


we tryin to up dat murder rate....
 6 years ago '12        #239
PseuDEEnym 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,981 | Props total: 2313 2313
Not surprised that Flint up there. I'm from there and I'm sure people that live there will take pride of being the Top 100 Dangerous City in the U.S. Smh
 6 years ago '07        #240
Damagegadget 492 heat pts492
space
avatar space
space
$35,408 | Props total: 16121 16121
wtf lol Hot Springs, AR

ninjas took that gang bangin in little rock to a whole nuva...lev..el
Home         
  
 

 






most viewed right now
 60
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
62 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 58
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
72 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 44
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
45 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Image(s) inside Thick as fu-k
55 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
145 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 21
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
80 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 20
Image(s) inside Landlord Accused Of Masturbating On Tenant's Clothes When She Wasn't H..
22 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
42 comments
19 hours ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy