April 2012 - Post Your Pickups!

most viewed right now
 143
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 87
Kevin Hart X-mad card
73 comments
@movies
most viewed right now
 78
Steph Kegels
96 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 60
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
267 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '12        #421
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,507 | Props total: 5983 5983
 Scotty The KCL said:
If you look at that picture, and you can't see the issue, that lets us know further that you are fraudulent.

See, look at it like this. You see that picture, you see n*ggas in line. You see blood post, and you see him upset about something.

I'll help you out. People are lining up over kicks that dont really need that type of attention. You wouldn't know that because you're a HALF a.ss LAZY re-seller. You got no code, the community which you so desperately want to be a part of despises you. Not for your re-selling, but the lack of knowledge and respect that the people that call themselves sneakerheads have.

Worry about your next pickup you CANT get. Not wont. Cant. Because you're a lazy bi*ch. Not about nothing. You aint about ANY hustle. You sit up by your window and just watch the world go by. The doers doing and you the nobody doing nothing.

Your father is a f*ggot for raising you wrong. Props to that n*gga if he left you. And your mother....well lets just say she coulda sucked a few d!cks like Forrest Gumps mom did to get you a better education. But you'd fu*k that up too some how.

[pic - click to view]

 6 years ago '11        #422
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,340 | Props total: 25245 25245
 Scotty The KCL said:
If you look at that picture, and you can't see the issue, that lets us know further that you are fraudulent.

See, look at it like this. You see that picture, you see n*ggas in line. You see blood post, and you see him upset about something.

I'll help you out. People are lining up over kicks that dont really need that type of attention. You wouldn't know that because you're a HALF a.ss LAZY re-seller. You got no code, the community which you so desperately want to be a part of despises you. Not for your re-selling, but the lack of knowledge and respect that the people that call themselves sneakerheads have.

Worry about your next pickup you CANT get. Not wont. Cant. Because you're a lazy bi*ch. Not about nothing. You aint about ANY hustle. You sit up by your window and just watch the world go by. The doers doing and you the nobody doing nothing.

Your father is a f*ggot for raising you wrong. Props to that n*gga if he left you. And your mother....well lets just say she coulda sucked a few d!cks like Forrest Gumps mom did to get you a better education. But you'd fu*k that up too some how.

[pic - click to view]

 04-06-2012, 04:51 PM         #423
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Caliz_Rockstar said:
yall n*ggaz need to stop catchin feelings and get money for real...smh boxden is hurt something serious
 6 years ago '05        #424
DaViLLe726 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,313 | Props total: 270 270
 RLRugby said:
So that's what's cool to u guys

Writing out ya feelings and sh*t

Female tendencies
LMFAO kinda like you talking about your uncle hahahahahahahahahahahhahaha
Your a walking talking contradiction.
Seriously start eating things that improve brain function...try some blueberries with your pancakes.
 6 years ago '11        #425
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,340 | Props total: 25245 25245
 Caliz_Rockstar said:
yall n*ggaz need to stop catchin feelings and get money for real...smh boxden is hurt something serious
you need a hug?


[pic - click to view]

 6 years ago '12        #426
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,507 | Props total: 5983 5983
 Dray said:
you need a hug?


[pic - click to view]

When is that gif from, explanation?
 04-06-2012, 05:53 PM         #427
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HeightsBound said:
When is that gif from, explanation?
the orlando game
 6 years ago '06        #428
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 DaViLLe726 said:
Im a loud dude lol so it works. As far as the quality the denim is ridic.



good sh*t bro.



i dont know how too. i tried with my camera but i took the flash off and it doesnt capture them glowing. Banga did u you do something different? Or prob cuz u have a ridiculous camera???

its prolly my camera...but if you have a glowing anything..the best thing to do is use a tripod or put it on a stationery object and take the flick..any slight movement on something glowing will fu*k the pic up a bit and allow "ghosting" to take place...

Cam in hand:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



Stationery:

[pic - click to view]

 04-06-2012, 07:02 PM         #429
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^dat ish looks soo wicked
 04-06-2012, 07:20 PM         #430
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 AKS MUZIK said:
^^^dat ish looks soo wicked
word
 04-06-2012, 07:21 PM         #431
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i still havent even worn my gitd rookies yet.smh
 6 years ago '06        #432
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 pufntrees718 said:
i still havent even worn my gitd rookies yet.smh
rookies hurt my got damn feet and idk why
 6 years ago '04        #433
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,457 | Props total: 80 80
 NYC-Banga said:
rookies hurt my got damn feet and idk why
its like the side area near the middle of the foot is rubbing against plastic or something and that sh*t is irritating.
 6 years ago '11        #434
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,340 | Props total: 25245 25245
I was gonna cop the rookies but they only had a size 11 and I tried them on and them sh*ts hurt...didn't know if it was just me because I usually wear a 10.5
 6 years ago '06        #435
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 Kalon said:
its like the side area near the middle of the foot is rubbing against plastic or something and that sh*t is irritating.
my glows are 10.5 them sh*ts felt like clubber lang was f!ghting my feet and then my size 11 sole collector joints are too big and my feet swim in em its like wtf
 6 years ago '06        #436
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 6 years ago '04        #437
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,457 | Props total: 80 80
 NYC-Banga said:
my glows are 10.5 them sh*ts felt like clubber lang was f!ghting my feet and then my size 11 sole collector joints are too big and my feet swim in em its like wtf
get you a size 10.75.

the 11.5 fits fine for me...but i do have to use an insole which pisses me off. however for the foams its not needed.
 6 years ago '04        #438
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,400 | Props total: 376 376
 NYC-Banga said:
rookies hurt my got damn feet and idk why
word

got the glow in the darks in my size n they hurt the few times ive rocked
 6 years ago '07        #439
DIPSET101 29 heat pts29
space
avatar space
space
$9,875 | Props total: 8873 8873
nud3s or gtfo def
 6 years ago '06        #440
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 DIPSET101 said:
nud3s or gtfo def
be me for the night and ull get to see that in the flesh around 12:30-1am Et if my calculations are right
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Niggas just crucified Lil Kim
113 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
joie chavis
45 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
111 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside Girl, you look so good, it's to die for (die for) | Ooh, that pus-y go..
21 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
When Popeyes runs out of chicken
73 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Video inside Denzel speaking Realism!
30 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
116 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
107 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy