Boy disrespectfully freestyles to his mom who starts b!tchin :rofl:

most viewed right now
 153
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
267 comments
@news
most viewed right now
 151
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
223 comments
@hiphop
most viewed right now
 127
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
86 comments
@sports
most viewed right now
 121
NBA Nas got the last laugh
33 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #61
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,463 | Props total: 14706 14706
"did you take your pill today?"

man my mom would have threw her fu*kin shoe at me then my dad woulda busted in there and put my head through the wall. parents fu*kin soft these days.
 6 years ago '08        #62
MADIA 
space
avatar space
space
$1,319 | Props total: 33 33
shoulda took his pill, talkin to his moms like that.. little f*ggot
 6 years ago '10        #63
Smith262 57 heat pts57
space
avatar space
space
$4,912 | Props total: 319 319
You Can't Do Nothing

Man You Just Fronting

you just talk sh*t but

you ain't saying nothing

You Just Bluffing

Looks like you need a Muffin

Kid was flowing funny how the mom is responding to his freestyles lol
 03-29-2012, 04:42 PM         #64
arqitekt 
space
space
space
$n/a | Props total:  
my n*gga. :cool-smiley-009:
 6 years ago '05        #65
Grown Man Ish 97 heat pts97
space
space
space
$14,105 | Props total: 234 234
my g
 03-29-2012, 04:43 PM         #66
FlAmEz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thats too much man..i dont wanna laugh but damn... that n*gga need somebody to slap the sh*t out of him before its too late
 6 years ago '11        #67
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,249 | Props total: 2298 2298
Damn

I could never have the audacity to do any of that sh*t to my moms, I'd end be on the cold street with my a.ss being the only warmth I have after a long beating
 6 years ago '10        #68
Trill Livin 65 heat pts65
space
avatar space
space
$14,410 | Props total: 6242 6242
young money coming for that
 03-29-2012, 05:02 PM         #69
Ednyce 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yoooooooooooooooooooooooo lil man forgot to take his xanax lmao he just k!lled his moms
 6 years ago '10        #70
rek0nize 66 heat pts66
space
avatar space
space
$9,238 | Props total: 1285 1285
Havent laughed this hard on something on the Net in a while. g

got damnnn
 6 years ago '11        #71
PLK12 44 heat pts44
space
avatar space
space
$1,356 | Props total: 3 3
Mom losing her job
Sons response:
[pic - click to view]

"sucks for you, sucks for you" motherfu*king god damn


Last edited by PLK12; 03-29-2012 at 05:15 PM..
 03-29-2012, 05:14 PM         #72
LebronOnYoBtch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Bars
 03-29-2012, 05:15 PM         #73
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
His mom should get paid for her feature... Dem ad-libs...
 6 years ago '06        #74
bobdigi 
space
space
space
$849 | Props total: 14 14
That little punk needs his a.ss beat. Don't disrespect your moms like that damn.
 6 years ago '06        #75
respectrayallen 
space
space
space
$384 | Props total: 25 25
 p imperial said:
this motherfu*kers on pills to balance his swag level and prevent an overdose ...moms heard 1 bar of that heatrock and she knew he missed his dosage for the day
The most truthful statement ever written :agreement6:
 6 years ago '11        #76
EL CHAPO 99 heat pts99
space
space
space
$6,578 | Props total: 3602 3602
 PLK12 said:
Mom losing her job
Sons response:
[pic - click to view]

"sucks for you, sucks for you" motherfu*king god damn
hahaha


my dude k!lled the streets with this one

he went so hard i thought he was a rock



and lol he was just bobbing and weaing to a beat on webcam before everything went down... he wasnt doing sh*t he was just bumping the sh*t outta that beat on camera
 03-29-2012, 05:22 PM         #77
SystmOvrload 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I find the freestyle swag level to be off the charts, but hearing how serious that mom is kinda fu*ked up. The kid finds it funny now, but in a few years when he watches this sh*t back......
 03-29-2012, 05:29 PM         #78
freakbucket 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ass whooping would have made this greatness. i wish i was his older brother....would came in like....super sonic boom
 6 years ago '10        #79
J McDowell414 
space
space
space
$82 | Props total: 0 0
His moms should have beat his lil a.ss jacking like that
 6 years ago '04        #80
deziking 80 heat pts80
space
avatar space
space
$19,551 | Props total: 5159 5159
made that bi*ch go upstairs and got her self a muffin. damnn!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Pineapple Pwussy 🍍 😻
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
219 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 27
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
43 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
male rape survivor talks about how he got raped twice
58 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
193 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
146 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy