MC Lyte Responds To Tyler, The Creator's Lesbian Diss, "I Definitely Was Insulted"

most viewed right now
 220
Amber rose slept with 21 savage best friend
123 comments
@hiphop
most viewed right now
 114
Video inside This the coldest ish I've seen in a minute :hotouthere:
29 comments
@wild'ish
most viewed right now
 107
Pusha T - Daytona album cover released!
62 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
SC Football legend Ronaldinho to marry two women at the same time
39 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #61
bkamagnum 
space
avatar space
space
$1,272 | Props total: 622 622
lol his mixer syd a lesbian tho, but it was disrespectful. MC Lyte be chillin
 6 years ago '05        #62
druberkley 3 heat pts
space
avatar space
space
$592 | Props total: 306 306
no hopsin is the young Tech n9ne
 03-24-2012, 11:57 AM         #63
Apostrophe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I don't know why people even acknowledge that little f*g. He is the black version of ICP. The only two people wacker than him in hip-hop are Solja Boy and Bow Wow.
 03-24-2012, 01:14 PM         #64
coolbeans 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 justinjones said:
see. everybody thinks she a lesibian ...but honestly not a lot of people give two fuks about mc lyte
this....
 6 years ago '10        #65
Ant McQueen 17 heat pts17
space
avatar space
space
$13,119 | Props total: 7072 7072
I had a crush on her when I was a kid.
 03-24-2012, 07:24 PM         #66
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ya'll do understand he's not calling MC Lyte a dyke in that line right? She doesn't even get the line

he's saying, "Getting it poppin' like MC Lyte around some dykes" which means, Dykes listen to MC Lyte... not that MC Lyte likes being around dykes...
 6 years ago '04        #67
Gtownkid04 
space
avatar space
space
$6,933 | Props total: 204 204
 Obonga said:
anyone on here can play keys?
 6 years ago '07        #68
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,639 | Props total: 16212 16212
 NO RELIGION said:
Lyte is married with kids. I thought it was odd she didn't defend herself against gay accusations.
Why would it be odd to not defend herself if she's married w/ kids? She doesn't have to defend anything, its already there.
 6 years ago '07        #69
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,639 | Props total: 16212 16212
 druberkley said:
no hopsin is the young Tech n9ne
NO
 6 years ago '11        #70
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4732 4732
 abgoT said:
Yeah that's my favorite didn't read lol yet

Tyke's never gonna shut up, and if someone does dis/get their hands on him, he's the kinda person that'll just take that sh*t and laugh. I just hope Frankie doesn't fall with them.

edit:


Pretty much. Ignore this kid and he'll throw a fu*king temper tantrum.
No he's not. n*gga was crying on twitter when Chris Brown's goons started to get close to him.
 03-24-2012, 07:50 PM         #71
SoCal Savage 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nobody likes wack a.ss odd future
 6 years ago '11        #72
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4732 4732
 J Rob said:
n*ggas k!ll me with this sh*t......if you actually listened to OF instead of blindly hating, you'd know that Tyler (and ocassionally Earl) are the only ones who are on that "shock rap" type of sh*t.

the rest of them are on that "fly n*gga" type sh*t (kinda like Pac Div or Dom Kennedy)


and why are y'all getting so upset over this?. Y'all just looking for another reason to hate on Odd Future. Most of you young a.ss n*ggas weren't even in your daddy's nutsack yet when MC Lyte was poppin, so quit acting like you care this much about about her. When is the last time an MC Lyte thread went past 1 page on Boxden?
Nobody on OF is on that "fly n*gga" type sh*t with the exception of Domo, and that's real loosely
 6 years ago '10        #73
TiestoFriendly 6 heat pts
space
avatar space
space
$15,363 | Props total: 16 16
that's kinda weird because didn't both tyler and MC lyte guest star on Regular Show awhile back? lol w/e f**k MC Lyte idk why she she even caught feelings if she not gay. fu*k it. she's had more of an impact on hip hop than tyler atm so she can just laugh it off at this point.
 6 years ago '09        #74
MS.KRISSY 191 30 heat pts30
space
space
space
$12,281 | Props total: 8325 8325
 Jacc Blacc said:
i always thought mc lyte was a f*ggot...she carries herself like a dyke, something manly about her, same goes for queen latifah
... And that is the problem. People always think the way you dress or act makes you a lesbian or gay etc. It is NOT always true. Not all females who don't wear form fitting clothes are lesbian. Again, I know plenty females who like playing basketball and/or who don't wear form fitting clothes and love men.
 6 years ago '09        #75
MS.KRISSY 191 30 heat pts30
space
space
space
$12,281 | Props total: 8325 8325
 USC said:

[pic - click to view]

 6 years ago '09        #76
MS.KRISSY 191 30 heat pts30
space
space
space
$12,281 | Props total: 8325 8325
 Got Cheeve? said:
ya'll do understand he's not calling MC Lyte a dyke in that line right? She doesn't even get the line

he's saying, "Getting it poppin' like MC Lyte around some dykes" which means, Dykes listen to MC Lyte... not that MC Lyte likes being around dykes...
:hmm:
 6 years ago '05        #77
ice wolf 522 heat pts522
space
avatar space
space
$9,458 | Props total: 6083 6083
Tyler needs to stop trolling and being a little attention wh@re. Homie should just focus on his music and stop acting like a 14 year old.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 58
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
27 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
condoms are lame as fu-k
55 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
62 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 24
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
78 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
39 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
109 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
138 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Video inside Johnny Depp Hunts Notorious B.I.G.'s Killer in First 'City of Lies' Tra..
86 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy