Sean Payton Suspended entire Year

most viewed right now
 130
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
30 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 66
Image(s) inside Ayo Cardi B sister tho.....!!!
64 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
91 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Image(s) inside Charlamagne Tha god & Joe Budden Working On A New Show.
147 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-21-2012, 12:36 PM         #141
Youngin19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 peeyump said:
this n*gga comparing pee wee league sh*t to the pros.......you aint collect no checks n*gga
i could be talking about high school too....i'm just saying, n*ggas is pus*y...i'm not supposed to try to fu*k the n*gga i'm tackling up? As long as I ain't doing illegal hits n*ggas shouldn't be crying like girls... at you soft a.ss n*ggas
 6 years ago '10        #142
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
Rams take the biggest lost though........seriously who the fu*k gonna run that defense.....where they gonna find a new hire....
 6 years ago '10        #143
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,408 | Props total: 2275 2275
 peeyump said:
my n*gga what have yall done since that win? If yall was doing it like the Jets was I'be like "ok". Yall n*ggaz getting trashed in the playoffs..........yall are some regular season warriors......stat Gods.........cherish that one ring....I respect it.....but yall n*ggaz aint sniffing the big game again.
Alright sir. You keep on keeping on man
 03-21-2012, 12:37 PM         #144
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 peeyump said:
thats the funny thing.......these Saints fans in here acting like its not a big deal yet they havent even got to the players yet.......this sh*t aint even over......LOL n*ggaz might be on some "The Replacements" type sh*t calling n*ggaz from AFL so that they can field a team lol......aight thats over board but still........
n*ggas finna be holdin tryouts open to anybody
 6 years ago '10        #145
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
 9th ward Bally said:
So, the attitude on BX is that we're done? sh*t, we were supposed to be done after Katrina...the Patriots were supposed to be done after spygate...Ray Lewis was supposed to be done with a murder investigation

Imagine how they bounced back through the adversity...
Imagine how they bounced back? Why do I need to imagine the past? Amazing
 6 years ago '06        #146
SHootar 48 heat pts48
space
avatar space
space
$22,362 | Props total: 1784 1784
LMAO. first the beautiful weather, now this. love it.
 6 years ago '04        #147
kingofdasouf 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,824 | Props total: 392 392
 6 years ago '11        #148
Killa KMS 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,026 | Props total: 932 932
 6 years ago '10        #149
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
 jayjay2 said:
Alright sir. You keep on keeping on man



they talking bout yall defense....yall weakest part of the team......and yall might lose players for some games.........I hope for yall sake the majority of them n*ggaz is on new teams now.
 6 years ago '11        #150
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,310 | Props total: 4583 4583
Damn did I miss something?

Someone help me catch up what did he do?
 6 years ago '11        #151
The Bearded One 87 heat pts87
space
avatar space
space
$10,792 | Props total: 2787 2787




















 6 years ago '10        #152
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
 SHootar said:
LMAO. first the beautiful weather, now this. love it.
 03-21-2012, 12:40 PM         #153
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 9th ward Bally said:
So, the attitude on BX is that we're done? sh*t, we were supposed to be done after Katrina...the Patriots were supposed to be done after spygate...Ray Lewis was supposed to be done with a murder investigation

Imagine how they bounced back through the adversity...
n*gga shut up
 6 years ago '10        #154
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
 royman04 said:
Damn did I miss something?

Someone help me catch up what did he do?
r*ped a cheerleader after they won the super bowl....skeeted all over her uniform and said who dat?
 03-21-2012, 12:40 PM         #155
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I know 1 thing other teams gonna see this penalty and wont even thing of doing this bounty sh*t... Motherfu*kers spooked and sh*t..
 6 years ago '04        #156
K1 68 heat pts68
space
space
space
$11,499 | Props total: 155 155
This is insane
 6 years ago '05        #157
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,949 | Props total: 6 6
This isn't the Patriots situation though. Belichick wasn't suspended for an entire year or at all. That would have fu*ked the Patriots. Much like this is going to fu*k the Saints, yet their fans are already making excuses why it's not. lol
 03-21-2012, 12:42 PM         #158
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 peeyump said:
raped a cheerleader after they won the super bowl....skeeted all over her uniform and said who dat?
Then went to her mom's house and made death threats about blowing up their trailer park....
 6 years ago '06        #159
Blockburner28 65 heat pts65
space
avatar space
space
$14,345 | Props total: 1423 1423
at people thinking sean who appeal this
 03-21-2012, 12:43 PM         #160
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fras1788 said:
If I see that f*ggot posting that gif with the robot swinging a hammer, and saying

"Goodell laid down the hammer." one more fu*king time, I'm going to fu*king k!ll him.

fu*k everybody in here.
where is it..? i didn't see it..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
108 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
159 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
227 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Lil Duval with the joke of the year
49 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Here is what Disney now owns.
77 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 22
Video inside Who is she!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
115 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside Dec 14 - The FCC just killed net neutrality
99 comments
19 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy