Sean Payton Suspended entire Year

most viewed right now
 94
NBA Nas got the last laugh
59 comments
@sports
most viewed right now
 90
Article inside 10 Songs That Biggie Recorded But No One Has Found
16 comments
@hiphop
most viewed right now
 88
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
244 comments
@hiphop
most viewed right now
 76
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
403 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #221
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 tmitch19 said:
I bet if DB signs to another team everyone single person in here will be eating crow and will regret everything they are saying rite now.....
Too bad he's franchised and cant sign with another team.
 6 years ago '05        #222
ThiZZ 157 heat pts157
space
avatar space
space
$12,426 | Props total: 5 5
First these n*ggas get buttfu*ked by SF in the playoffs.

[video - click to view]


now these n*ggas getting buttfu*ked by the league....



lol...
 6 years ago '04        #223
kingofdasouf 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,823 | Props total: 392 392
I can't breaaaaaatttthhheeeee
 6 years ago '08        #224
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,750 | Props total: 12175 12175
Newton played against New Orleans twice in 2011 and wasn’t hurt in either game. But the Saints were trying to hurt him – they had literally put a bounty on him. That what’s what the NFL investigation has concluded.
Wanted to beat yall n*ggas fair and square this upcoming season...but after reading this I'm hoping we beat yall n*ggas into the ground. Fukn wit my QB man, fuk yall n*ggas as a staff, organization and as a muthafu*kin crew


[video - click to view]



[pic - click to view]

 6 years ago '07        #225
theFREAK 3680 heat pts3680
space
avatar space
space
$53,683 | Props total: 38481 38481
 6 years ago '09        #227
29 26 6 heat pts
space
avatar space
space
$11,174 | Props total: 2561 2561
Its a wrap.. back to being the Aint's
 6 years ago '08        #228
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,092 | Props total: 2714 2714
 rynell said:
Haha BX jumpin' the gun as usual.........Im bumpin' this s**t balee that. F** it Saints should just cancel the season according to BX I like it though the players and the franchise will rise above this f**kery by Goodell.

Its on
Just put this back on and stfu
[pic - click to view]

 6 years ago '08        #229
Keith504 42 heat pts42
space
avatar space
space
$3,332 | Props total: 19 19
 ThiZZ said:
First these n*ggas get buttfu*ked by SF in the playoffs.


now these n*ggas getting buttfu*ked by the league....



lol...
Haha, yea thats almost as funny as the 49ers losing to the Giants. whom we beat by 25.
 6 years ago '05        #231
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 VerbalAssassin said:
Just put this back on and stfu
[pic - click to view]

I see yall signed Alex Smith back tho
 6 years ago '05        #232
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,471 | Props total: 3354 3354
 6 years ago '08        #233
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,092 | Props total: 2714 2714
 Kizzle504 said:
Haha, yea thats almost as funny as the 49ers losing to the Giants. whom we beat by 25.
Whatever helps you get over the pain of having Goodell giving your Saints the No Vaseline treatment



Now put this on next to Rynell and beat it
[pic - click to view]

 6 years ago '11        #234
wjcorner 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,802 | Props total: 2667 2667
holy sh*t...wowwwwwwwwwww
 6 years ago '07        #235
Mr.NYCinNC 33 heat pts33
space
avatar space
space
$9,902 | Props total: 2280 2280
 Kizzle504 said:
Haha, yea thats almost as funny as the 49ers losing to the Giants. whom we beat by 25.
Still won the super bowl
 6 years ago '08        #236
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,092 | Props total: 2714 2714
 rynell said:
I see yall signed Alex Smith back tho

[pic - click to view]

 6 years ago '05        #237
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 VerbalAssassin said:
Whatever helps you get over the pain of having Goodell giving your Saints the No Vaseline treatment



Now put this on next to Rynell and beat it
[pic - click to view]

The only surprise here is the length of Payton's suspension other than that it is what it is.
 6 years ago '08        #238
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,750 | Props total: 12175 12175
 willi150 said:
haha every NFC south team is in here excited as hell and watch your teams still not take advantage.


 Lucky Lefty14 said:
Roger Goddell is by far the most consistent commissioner out of all the pro sports...thats a severe penalty but he be making examples out of n*ggas.

Meanwhiie, the Falcons and Panthers are



 9th ward Bally said:
Really don't see the excitement over this from y'all...Coach Payton missed a few games last season with an injury and was more of a spectator...OC Carmiachael called the offensive plays during that time and really calls ALL of the offensive plays, so we're straight with play calling. Gregg Williams isn't with us anymore and as far as the draft picks...it's not like we're gonna miss any 2nd round picks because all our weapons come from with undrafted free agents or late draft picks. What else y'all got? I know Minnesota fans ain't gettin bucked up about this, because it's been brought to my attention that we took y'all heart during the NFC Championship (y'all ain't beat us yet) and still got the title that year...the only thing about it is Coach Payton's suspension for knowing about it, when Belicheck authorized camera crews to tape opponents and got a slap on the wrist...that's the only issue I have
n*gga missing a few games and missing the season is totally diff...even when he missed games he still had an impact on the gameplan and the week leading up to the game...on top of n*gga missing the coach means the TOP DOG LEADER is not there, he presence will be missed dramatically don't front. You can sell yaself on its gonna be alright but by week 6 you gon be like damn we miss Payton coaching.

 Blockburner28 said:
Keep dreaming man Brees been in this system for 6 years. He is the system. We will be fine. Now I have a quick question. After we win the superbowl what will yall say now? Payton a overrated coach?
n*gga yall aint winning no Got damn Super Bowl this year....you lost a GM, Head Coach, D Coordinator, other a.ssistants and players and Draft Picks. Question for you n*gga: Name the only other team to win a Super Bowl without there Head Coach coaching for the season....Not Never Fuk outta here
 6 years ago '07        #240
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,832 | Props total: 1998 1998
What I want to understand about this situation is if it was that serious of a scandal why didn't the refs flagged them? why didn't the league review those "hits" everybody thought it was fine until the scandal broke now everybody wants to say the saints are dirty well the ref nor the league seemed to think they were before that...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Pineapple Pwussy 🍍 😻
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
51 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
220 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 22
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
148 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
194 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
male rape survivor talks about how he got raped twice
64 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
24 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy