The New Jersey Nets Blueprint For Greatness.

most viewed right now
 123
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
102 comments
@wild'ish
most viewed right now
 120
Image(s) inside Fan Draws life like Picture Of Joe Budden
31 comments
@hiphop
most viewed right now
 109
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
232 comments
@hiphop
most viewed right now
 92
NBA Big Baller Brand Shoe Review
55 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #21
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,932 | Props total: 1075 1075
Dont forget the crazy x factor J Lin
 6 years ago '05        #22
Rockstar718 69 heat pts69
space
avatar space
space
$10,840 | Props total: 9792 9792
 I k!ll TREES said:
Sign amare, sign carmelo, sign Tyson... Win championship ?



Your sqaud is better when all your star players ride the bench I mean god damn that must suck... Yall got a better chance of winning when your 2nd string is on the court

Lin has lead yall to more wins this year than the 100 million dollar man


ALL TEAMS IN NEW YORK THAT DRIBBLE BASKETBALLS LOST

:mj2:
the liberty put in work tho
 6 years ago '10        #23
SmoothTay 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$26,613 | Props total: 30582 30582
The is a New Jersey Nets Thread.


The had the Blueprint for Greatness.


We waiting
 6 years ago '11        #24
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,932 | Props total: 1075 1075
 SmoothTay said:
The is a New Jersey Nets Thread.


The had the Blueprint for Greatness.


We waiting
Weve been waiting for the knicks to get out the first round for 10 years...

Now we waiting to see if they will even make the playoffs this year

The best roster yall have had in a while... and your not even a lock for the 8th you gotta f!ght for it
 03-16-2012, 12:46 PM         #25
bigree61 
space
space
space
$n/a | Props total:  
so knicks lost is just gone be NY lost
 6 years ago '05        #26
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,696 | Props total: 2451 2451
Retreat

Thread Back fired Quickly


 6 years ago '10        #27
SmoothTay 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$26,613 | Props total: 30582 30582
 I k!ll TREES said:
Weve been waiting for the knicks to get out the first round for 10 years...

Now we waiting to see if they will even make the playoffs this year

The best roster yall have had in a while... and your not even a lock for the 8th you gotta f!ght for it
n*gga if u not talking about the Blueprint for Greatness.


Im not trying to hear it
 6 years ago '10        #28
SmoothTay 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$26,613 | Props total: 30582 30582
Moving to a new city.


Sheldon williams billboards gonna be everywhere



Ahhh the blueprint.
 6 years ago '05        #29
ChickzNKickz 100 heat pts100
space
avatar space
space
$10,990 | Props total: 10691 10691
 Bronxbombers said:
Retreat

Thread Back fired Quickly


 6 years ago '11        #30
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,932 | Props total: 1075 1075
 SmoothTay said:
Moving to a new city.


Sheldon williams billboards gonna be everywhere



Ahhh the blueprint.
What happened the last time Ny played nj tho ?



 6 years ago '04        #31
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,725 | Props total: 13121 13121
nets lost
 6 years ago '06        #32
DRuNk 24/7 6 heat pts
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
Who needs Superman, when ya'll already a bunch of Wonderwoman's? All you do is deflect!


[pic - click to view]




Denial. It ain't just a river in Egypt.
 6 years ago '10        #33
SmoothTay 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$26,613 | Props total: 30582 30582
Word i just wanna dicuss the blueprint.

n*ggas keep talking bout the knicks
 6 years ago '04        #34
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,257 | Props total: 2708 2708
Lol at this pathetic thread
 6 years ago '10        #35
SmoothTay 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$26,613 | Props total: 30582 30582
Where those Net fans at that was in the

Nets have 50 playoffs wins thread ??



Guess they aint see this one

 6 years ago '10        #36
NJallD 41 heat pts41
space
avatar space
space
$3,146 | Props total: 0 0
Knicks and their fans are a fu*king joke. Nets gonna run NYC by default
 6 years ago '11        #37
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,932 | Props total: 1075 1075
 SmoothTay said:
Word i just wanna dicuss the blueprint.

n*ggas keep talking bout the knicks
Its hard not to discuss a team with so much talent that doesn't amount to anything.
 6 years ago '10        #38
SmoothTay 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$26,613 | Props total: 30582 30582
 I k!ll TREES said:
Its hard not to discuss a team with so much talent that doesn't amount to anything.
Maybe it was the coach u nimrod.

We got a new one now check it out

We won by 42 the other night by the way
 6 years ago '06        #39
DRuNk 24/7 6 heat pts
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
 I k!ll TREES said:
Its hard not to discuss a team with so much talent that doesn't amount to anything.
But the Nets had more talent than us I thought. I mean, why would LeBron sign in NY when he can play with Brooke, Devin Harris, Favors, TWill, Courtney Lee?.......remember that one?
 6 years ago '10        #40
stizz44 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,016 | Props total: 1906 1906


NETS LOST!!!!!!!

Dont forget traded 2012 1st Round Pick for GWallace!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 67
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
23 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
45 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
98 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 20
Lil Duval with the joke of the year
55 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
46 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
137 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy