StrikeForce: Tate vs Rousey Official Discussion Thread

most viewed right now
 106
Drake- Iím Upset
284 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
34 comments
@sports
most viewed right now
 74
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
133 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Article inside Reboot your router
34 comments
@tech

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #241
SoFresh170 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,060 | Props total: 3014 3014
i just want to fu*k the new champ damn shes so s3xy her bad a.ss
 6 years ago '06        #242
tdub-zr0 139 heat pts139
space
avatar space
space
$29,379 | Props total: 17478 17478
After skimming through this thread, it validated the fact that their are some perverted fu*ks here on BX. I bet some of y'all cats wanna lick the residue off of Tate's broken arm cuz it was on Rousey's puss.
 6 years ago '06        #243
Yung Dilla 1500 heat pts1500
space
avatar space
space
$57,620 | Props total: 37153 37153
 Zaosyn said:
When? In 2013

Cyborg ain't even in the same weight class as Cyborg


Cyborg would die cutting to 135

No one knows what Cyborg is like without roids
cyborg without steroids was cute as fu*k had a girl body and all she lost her first mma f!ght but she was fu*king s3xy
 03-03-2012, 10:22 PM         #244
Black Samurai 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Laid Back said:
any videos? I just got home from work and missed this f!ght :nasmad:
check mma core in a couple of hours...can't post them here though
 6 years ago '11        #245
KING JAYY 541 heat pts541
space
avatar space
space
$53,511 | Props total: 23170 23170
 Yung Dilla said:
and guess who she just happens to be hanging with and training with??


[pic - click to view]

yea, i saw the video of them training together

 triznathaniel said:



Yer so effin tuff brah
not trying to be, when you watch MMA you should know what to expect.

broken arms, cuts, etc are natural
 6 years ago '04        #246
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 71 71

[pic - click to view]





 6 years ago '08        #247
stlcardinals19 32 heat pts32
space
avatar space
space
$19,443 | Props total: 6173 6173
 tdub-zr0 said:
After skimming through this thread, it validated the fact that their are some perverted fu*ks here on BX. I bet some of y'all cats wanna lick the residue off of Tate's broken arm cuz it was on Rousey's puss.


My mouth waters @ that scenario.
 6 years ago '05        #248
highryda 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,924 | Props total: 104 104
that sh*t was nasssttyyy rousey is a g tho for that
 6 years ago '06        #249
Special Edd 172 heat pts172
space
avatar space
space
$27,454 | Props total: 11613 11613
fu*k THAT ? LMAOOOOOO WAIT HER FACE fu*kED UP AND SHE HAS TO WATCH THAT sh*t AND THEN FIND OUT SHES NEXT FOR PUNISHMENT fu*k THAT sh*t! THAT GIRL BETTER RUN NOW!

BUT i wanted to see more of stand up but they hated each other. you can see rousey at the end she aint want to look at the arm LOL she was disgusted too. didn't freak me out i expected it, i want to see more of her for sure tho what else can she do not knocking her. they need to throw some k1 f!ghters at her or something. WHO TAUGHT HER THAT sh*t TO BEGIN WITH.. thats fu*ked up
 6 years ago '09        #250
Zaosyn 261 heat pts261 OP
space
avatar space
space
$14,198 | Props total: 1379 1379
 RJ96 said:



I'm pretty sure her stand up will still be > Rousey maybe her gas tank will be affected
Tate's stand up was better than Ronda's too.

Look at how lean Cyborg was at 145

[pic - click to view]



This bi*ch can't afford to lose another 10 pounds without sacrificing SOMETHING whether it be strength, muscle, speed or all of the above. Cyborg is a beast but you make her go to a different weight class, take out the roids and you no longer got the same beast. It's a fact that Cyborg f!ghting at 135 would not be the best Cyborg in the cage.
 6 years ago '05        #251
highryda 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,924 | Props total: 104 104
 tdub-zr0 said:
After skimming through this thread, it validated the fact that their are some perverted fu*ks here on BX. I bet some of y'all cats wanna lick the residue off of Tate's broken arm cuz it was on Rousey's puss.
 6 years ago '05        #252
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,771 | Props total: 5547 5547
 Anahuac said:
Cruz vs Rousey!!

Make it happen!
that f!ght will also end in the first round...

Cruz by KO, despite that first round win...she still has work to do on the feet...but I a.ssume your joking anyways so
 03-03-2012, 10:28 PM         #253
Black Samurai 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when Rousey was talking sh*t about Judo being better than Wrestling and sh*t, it was obvious how this f!ght would turn out. plus, she trained with team alpha male
 6 years ago '06        #254
Yung Dilla 1500 heat pts1500
space
avatar space
space
$57,620 | Props total: 37153 37153
Ronda Rousey Frank Mir-ed Miesha Tate's Big Nog"
 6 years ago '05        #255
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,771 | Props total: 5547 5547
 tdub-zr0 said:
After skimming through this thread, it validated the fact that their are some perverted fu*ks here on BX. I bet some of y'all cats wanna lick the residue off of Tate's broken arm cuz it was on Rousey's puss.
 6 years ago '04        #256
Scoop 9 heat pts
space
avatar space
space
$3,045 | Props total: 97 97
this to me just proves how unevolved womans mma is. ronda being that 1 dimensional will probably stay on top for a damn while.
 6 years ago '07        #257
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,075 | Props total: 2287 2287
 Zaosyn said:
Tate's stand up was better than Ronda's too.

Look at how lean Cyborg was at 145

[pic - click to view]



This bi*ch can't afford to lose another 10 pounds without sacrificing SOMETHING whether it be strength, muscle, speed or all of the above. Cyborg is a beast but you make her go to a different weight class, take out the roids and you no longer got the same beast. It's a fact that Cyborg f!ghting at 135 would not be the best Cyborg in the cage.
her figure still catches me off guard

yeah she can't afford 135 she gonna be Anthony Johnson status
 6 years ago '04        #258
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$23,504 | Props total: 5051 5051
I dont think her arm is nowhere near a.ss bad a.ss Nog's

Tate is a g tho.
 6 years ago '04        #259
TrueWest_1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,987 | Props total: 294 294
I was just waiting for her bone to rip thru

they both can get it
 6 years ago '05        #260
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,474 | Props total: 731 731
this was live on HBO... The entire card was decent.... Rousey's fine a.ss broke Tate's arm.... TWICE.... Tate tough as sh*t... She didn't want to tap at all....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
81 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 27
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 24
#bigbreasttwitter
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
165 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1352 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
FAMILY GUY √ó "Peter Becomes A Millennial"
60 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy