Rare Footage of Method Man Arguing With Wu-Tang Members

most viewed right now
 165
Video inside The Deep Dark Web
73 comments
@wild'ish
most viewed right now
 89
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
40 comments
@wild'ish
most viewed right now
 64
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
119 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 6 years ago '04        #61
DSOM 38 heat pts38
space
avatar space
space
$18,340 | Props total: 446 446
 N E R D said:
nah I was 9 years old and to busy playing with pokemon cards to give two fu*ks about a hiphop documentary
well u should do some research on the vid b4 u post it then

it only takes a minute to google wutang argument and see how many links pop up


especially if youre gonna get offended when somebody corrects you.
 6 years ago '11        #62
HipHop Since 93 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,528 | Props total: 45 45
I was 2 when this sh*t came out so I never seen it, & no I'm not a Lil Wayne fan
 03-02-2012, 08:30 AM         #63
N E R D  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DSOM said:
well u should do some research on the vid b4 u post it then

it only takes a minute to google wutang argument and see how many links pop up


especially if youre gonna get offended when somebody corrects you.
I wasn't offended. I was takin back by OH YOU NEVER SEEN THIS BEFORE YOUR NOT HIPHOP. fu*k outta here with that sh*t. OH THIS sh*t AINT RARE EVERYONE IN THE WORLD SEEN THIS. k!ll yourself. DOG YOU CAN'T EVEN LISTEN TO THE WU BECAUSE YOU SAID THIS WAS RARE. Ya'll k!ll me man. I would have took the L if the other f*ggots didn't add the unnecessary bullsh*t.
 03-02-2012, 08:35 AM         #64
N E R D  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
next time I make a thread in here I'll post some mediatakeout and let yall comment on that since that what dominates this section. Yall could of spoke on the Wu, or The Show but yall stuck on "RARE" and n*ggas complain about the content. Yall can't even comment on legit hip hop without the bullsh*t.
 03-02-2012, 08:51 AM         #65
Flacco Da Gawd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ay n*gga..... you fu*ked up.. not us. Actually.. I'm gonna prop you because I was thinking about this sh*t the other day.
 6 years ago '05        #66
Gravediggaz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,537 | Props total: 175 175
 MY_name said:
Y'all are the same young n*ggas that post old gifs and try to clown and sh*t when someone posts an article from a week ago. But when some dumb young n*gga posts up "rare footage" of something that was in theaters you get offended?



Yooooo I found more exclusive Meth footage... this n*gga is a cop k!ller :omfg:

the whole reason I watch copland at the cinemas when it first came out because Meth was in it....I remember my brother saw it first told me meth was in it and then I saw that sh*t

also remember 187 with Samuel Jackson....Meth was in that too stabbing him
 03-02-2012, 09:03 AM         #67
Flacco Da Gawd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gravediggaz said:
the whole reason I watch copland at the cinemas when it first came out because Meth was in it....I remember my brother saw it first told me meth was in it and then I saw that sh*t

also remember 187 with Samuel Jackson....Meth was in that too stabbing him
187 is one of my favorite under the radar movies. My n*gga Mr. G >
 6 years ago '10        #68
VeX 
space
avatar space
space
$3,723 | Props total: 47 47
Funny sh*t..
 03-07-2012, 11:29 AM         #69
kokaine  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LOL everyone chill, TS posted something most kids havent seen (Note:kids who like drake, minij, tyger)

I still cant find the full version, someone please provide a legal place for me to buy it
 03-13-2012, 11:56 AM         #70
kokaine  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^ :nasmad:
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Image(s) inside Playboi Carti gets exposed
129 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Image(s) inside Look im not into BBWs but dayum now i might if they look like her!
51 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
NBA Breaking: Kansas City a lock for an NBA expansion team.
113 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 31
How was your life when this song dropped?
85 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside Offset posts demolished car and hospital pics.. damn
133 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside 6ix9ine smashing and impregnating every girl in America
75 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
 17
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
132 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside Kaylin Garcia
41 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy