March 2012 - Post your Pickups

most viewed right now
 79
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
35 comments
@news
most viewed right now
 51
Damn!! Is all I can say
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
33 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-13-2012, 05:26 PM         #821
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf is all this chicken sh*t
n*ggas is really braggin bout chicken now
you can tell all the black people in here now...lol
im rican so bring the jokes
its all good
i can dish it
so i can take it (pause)
phillycannon,that last comment wasnt for u :fruit:
 6 years ago '11        #822
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,348 | Props total: 25261 25261
 pufntrees718 said:
wtf is all this chicken sh*t
n*ggas is really braggin bout chicken now
you can tell all the black people in here now...lol
im rican so bring the jokes
its all good
i can dish it
so i can take it (pause)
phillycannon,that last comment wasnt for u :fruit:
Philly children watch out


[pic - click to view]

 6 years ago '06        #823
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,946 | Props total: 496 496
^ Dudes posting vehicles that aren't theirs and fried chicken Recession for real in the pickup thread.
 03-13-2012, 05:35 PM         #824
phillyCANNON 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 samsin420 said:
^ Dudes posting vehicles that aren't theirs and fried chicken Recession for real in the pickup thread.
only vehicle that wasnt mine was the Rari like i stated



smh



It's not that hard to believe that someone owns a Lambo, i realize SUM of yall never seen that type of money , but to go on and find n*ggas wit similar rayc names online is reaching .... the last thing that came to my mind when i took the picture was to "TAG" it so ppl believed me on BOXDEN lol , the pic was taken from my PHONE , i didnt have a banner or a sign handy nor did I think that was necessary haha



but that's cool, its not mine, its someone else's , i went to their property took a pic in the garage and kept on walking .... or u can believe im asian lol or gay , w/e yall wanna believe lol , just kno that i drive around in a BMW and a Lambo and y'all haters dont ....



ANYTIME RubGuys wanna go BANK STATEMENT for BANK STATEMENT or count out money on cam to see who has more , then by all means ....
 03-13-2012, 05:36 PM         #825
phillyCANNON 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 UdownwitK said:
dawg, you've posted dope sh*t in the past but i can no longer believe you until i see the tagged pics... they goin in on you...


u right
 6 years ago '11        #826
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,348 | Props total: 25261 25261
fu*k is he still talking for

Said about 8 post's ago he was gonna tag his bmw and his stupid a.ss couldn't even come through with that


[pic - click to view]

 6 years ago '04        #827
BobTheBuilder 
space
avatar space
space
$4,048 | Props total: 233 233
 206 MrSonics said:
post the tagged pics tho, it aint that hard..

if i claim i got somethin im postin em up wit tags if requested.

like if i had pines, id post a pic of em


[pic - click to view]

 03-13-2012, 05:57 PM         #828
phillyCANNON 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 206 MrSonics said:
post the tagged pics tho, it aint that hard..

if i claim i got somethin im postin em up wit tags if requested.

like if i had pines, id post a pic of em
when was this asked? i have the beamer 2day
 6 years ago '05        #829
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,697 | Props total: 2455 2455
 Dray said:
fu*k is he still talking for

Said about 8 post's ago he was gonna tag his bmw and his stupid a.ss couldn't even come through with that


[pic - click to view]


n*gga is lying

[pic - click to view]

 6 years ago '04        #830
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$22,975 | Props total: 3473 3473

 AKS MUZIK said:
yup....but dey r*pe us on the biscuit and fries....it's still like $5 bucks tax in lol
Man that sucks
I usually get the brea$t and wing with the biscuit and red beans and rice.Its only like $3.25

Dont forget to get that cajun sparkle packet from popeyes.Its season in a little packet and it fireeeeeee.Its free just ask for it.I cant eat the chicken without it.

I dont fu*ks with churches.I been getting food from a real soul food restaurant instead of popeyes lately.

You cant beat real cooking.
 03-13-2012, 06:03 PM         #831
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i dont think n*ggas really care about the whip no more
its just u not provin u not a f*g or asian or whatever
 6 years ago '06        #832
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 Bronxbombers said:
n*gga is lying

[pic - click to view]

fwekl;jsdfjl;sfalh;jklshjkjfdhsdjkf;h;jkafs
;,lkdmkankabljgjladgfjlsdgjlagjsfssssssskl;

lmfgoaoaaijohahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhakghadklf
skjfhskjhfsjkahfskhkjhjf;afhk;jj;sfhkjhwjkkwjqdh;j khs;kjfhjksf


lmfoaoaaoaaosdjkasjhaaghaagvajhagajaghjhsshsghgasd lgwelfgheuirgh4uitghiuhuieuhrthr
jlehgbdfjlsgvljdfghilefugh;
 6 years ago '06        #833
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,526 | Props total: 3467 3467
 phillyCANNON said:



I cant tag the Lambo yet , im at home , only whips i have here is my BMW and i keep it in my wifey garage , i dont have a garage at my house ... ill tag it tho , thats no problem ..

[pic - click to view]



ur wife lives in a seperate home?


[pic - click to view]



and the really good cars are there and it has a garage and ur house that you're in now has no garage and has a piece of sh*t bmw?


[pic - click to view]



you know what...


[pic - click to view]

 6 years ago '07        #834
DIPSET101 29 heat pts29
space
avatar space
space
$9,877 | Props total: 8874 8874
sh*t I just fried me and the wife some chicken. sh*t was crazy good.
 6 years ago '11        #835
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,348 | Props total: 25261 25261
did he just say he has a lambo but then says his crib does not have a GARAGE

enough already

[pic - click to view]

 6 years ago '07        #836
Root Of Evil 56 heat pts56 OP
space
avatar space
space
$11,916 | Props total: 574 574
 pufntrees718 said:
i dont think n*ggas really care about the whip no more
its just u not provin u not a f*g or asian or whatever

[pic - click to view]



Man this whole equation is NOT adding up AT ALL for real..


Last edited by Root Of Evil; 03-13-2012 at 06:41 PM..
 6 years ago '11        #837
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,348 | Props total: 25261 25261
Only bx member that can post a legit lambo is J prince son
 03-13-2012, 07:40 PM         #838
phillyCANNON 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NYC-Banga said:

[pic - click to view]



ur wife lives in a seperate home?


[pic - click to view]



and the really good cars are there and it has a garage and ur house that you're in now has no garage and has a piece of sh*t bmw?


[pic - click to view]



you know what...


[pic - click to view]



WIFEY n*gga


not wife lol
 03-13-2012, 07:41 PM         #839
phillyCANNON 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dray said:
did he just say he has a lambo but then says his crib does not have a GARAGE

enough already

[pic - click to view]


When did i say that ?


I said THE LAMBO IS IN MY WIFEY'S GARAGE, i dont live near her , i travel a lot and i use the BMW to get around ...
 6 years ago '06        #840
LeMar G 241 heat pts241
space
avatar space
space
$15,568 | Props total: 35708 35708
 Bronxbombers said:
n*gga is lying

[pic - click to view]

Gif OF the fu*king year, in tears b.

Bravo
Home      
  
 

 






most viewed right now
 30
Steph Kegels
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
106 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
109 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
111 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
64 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
When Popeyes runs out of chicken
97 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Frequent Flier Series: Brazil
19 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy