Check Out Drake's Gym Sneakers

most viewed right now
 87
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
32 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
16 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 53
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
89 comments
@wild'ish
most viewed right now
 42
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
35 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-27-2012, 06:38 PM         #21
Powerager 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 1ironboy1 said:
u could see a nice bulge in the 2nd pic. that sh*t cray. no homo.
 Jervonta said:
:jacmonson:

n*ggas wild
 02-27-2012, 06:44 PM         #22
90 Cent 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LeMar G said:
n*gga did you just post this sh*t of him posing with his shirt off. Was that necessary.
 6 years ago '08        #23
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,416 | Props total: 394 394
 PLK187 said:
man all yall n*ggaz gay man, talkin bout OMG i seen drake w/o a shirt thatz so gay.

n*gga is you taking it up the azz, is you gettin hard (PAUSE) only way sh*t is gay if that happens.

yeah i came to look at the sneakers, saw the picture when i scrolled and i aint think nothing of it but, damn my n*gga drake been shooting in the gym and kept it moving.

insecure f*ggots all up in this thread, Yall n*ggaz make it gay, not the OP.
you mad?


thread title clearly says check out sneakers. why add the drake with no shirt pic?? TS obviously enjoyed his eye candy and thought he should share
 02-27-2012, 06:54 PM         #24
thakid96731 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 1ironboy1 said:
u could see a nice bulge in the 2nd pic. that sh*t cray. no homo.
:jacmonson:yo just shut the fuc up son, gay bi*ch:nasmad:
 6 years ago '07        #25
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
foreal tho... who took the 2nd pic cause i dont see a camera in drakes hands...
 6 years ago '10        #26
ColeWorld 42 heat pts42
space
avatar space
space
$10,649 | Props total: 1720 1720
This n*gga trying to use homo pics to lure n*ggas to his site.

Sneakernews >>>>> Sneakerwatch
 6 years ago '10        #27
splurge504 
space
avatar space
space
$141 | Props total: 5 5
these n*ggas
 6 years ago '11        #28
sdotinc 
space
space
space
$245 | Props total: 97 97
 Dray said:
man what the fu*k did I just come into this morning

thought I was gonna see a line up of 8 pairs and sh*t

all Im seeing are these suspect pictures

and another thing to the thread maker

update your fu*king release dates on your site because you had me thinking the lebron hornets dropped on the 25th and you know what motherfu*ker? they didn't,so instead of fu*king me around get with it
sh*t got me dying!!!!!
 6 years ago '08        #29
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,580 | Props total: 27817 27817
drake must think muscles will get rid of the terrycloth coursing through his veins?
 6 years ago '05        #30
DaViLLe726 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,353 | Props total: 310 310
Its obvious that Chris Bosh is on boxden and started this thread....
 6 years ago '04        #31
HarlemzBishopJ 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,609 | Props total: 275 275
smh and n*ggas be gettin hot topics off this typa shet
 6 years ago '11        #32
nbrock 27 heat pts27
space
avatar space
space
$2,087 | Props total: 975 975
 1ironboy1 said:
u could see a nice bulge in the 2nd pic. that sh*t cray. no homo.
yo bro that's wild flagrant...you need to seek help if U look at another mans bulge NO HOMO!!!


Last edited by nbrock; 02-27-2012 at 10:05 PM..
 6 years ago '04        #33
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,421 | Props total: 414 414
 PLK187 said:
man all yall n*ggaz gay man, talkin bout OMG i seen drake w/o a shirt thatz so gay.

n*gga is you taking it up the azz, is you gettin hard (PAUSE) only way sh*t is gay if that happens.

yeah i came to look at the sneakers, saw the picture when i scrolled and i aint think nothing of it but, damn my n*gga drake been shooting in the gym and kept it moving.

insecure f*ggots all up in this thread, Yall n*ggaz make it gay, not the OP.
even tho i completely agree im glad dudes is insecure as they are cuz boxden 2 for 2 tonight in having me in tears with the responses..first the wayne headphone thread n now this..im done
 6 years ago '04        #34
Adwerdz 348 heat pts348
space
avatar space
space
$35,234 | Props total: 30093 30093
ts knew what he was doing
 6 years ago '06        #35
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,338 | Props total: 561 561
too many gays on BX :fruit:
 6 years ago '04        #36
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,421 | Props total: 414 414
 Dray said:
I bet you got fu*ked in the a.ss before and tested that theory on yourself
^insecurities are present at a high level
 6 years ago '05        #37
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,930 | Props total: 13345 13345
 6 years ago '04        #38
Barcode 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,145 | Props total: 29 29
I got those too though, nthn special. . .
 6 years ago '07        #39
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
Damn he getting a nice shape
 02-29-2012, 04:44 PM         #40
JohnDoe B1 
space
space
space
$n/a | Props total:  


[pic - click to view]




:pumperwtf:

[pic - click to view]



Last edited by JohnDoe B1; 02-29-2012 at 05:06 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Jose Guapo out here down bad
59 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 13
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
119 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
54 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
612 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
116 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
audio inside Meek Previews New Song "What Beef".. Mentions Drake
116 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy