Feb 2 - R&B Singer Houston Gouges Eye Out After Apparent Suicide Attempt

sponsored links
 

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-02-2005, 02:07 PM         #61
layziechyld 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LMB said:
Its a damn shame, man must have had serious problems
^^yea i agree...a real damn shame
 14 years ago '05        #62
kaseemromani 41 heat pts41
space
avatar space
space
$2,798 | Props total: 323 323
now that doesn't even make sense, who gouges their eye out tryin 2 k!ll themself, most ppl try 2 overdose on deadly drugs, shoot themself, etc. but gouge ur eye out? wat is that gonna do but cause u pain, he's an idiot. Eye like that eye like that eye like that. but that sh*t is nasty it looks like some creepy crawlers candy or melted gummy bears. wat a moron
 14 years ago '04        #63
EmOnEyBaGz175 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,002 | Props total: 0 0
lmao,wow....
 02-02-2005, 02:18 PM         #64
guyanesejordan 
space
space
space
$n/a | Props total:  
If you don't like yourself, who's gonna like you?
 14 years ago '04        #65
RICKS 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,894 | Props total: 87 87
dude must have some serious problems to do that...
 14 years ago '04        #66
BoSS 1 heat pts
space
avatar space
space
$924 | Props total: 2 2
It's a damn shame his album is nearly platinum i think right now, this guy went gold of just one single ( i like that) it's a damn shame

 14 years ago '04        #67
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748 | Props total: 2 2
That's fu*kin gross...
 02-02-2005, 02:47 PM         #68
runtothesun 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that really is nasty.

although some may find humor in it, i think it's really sad. he must have some serious messed up issues goin on.
 02-02-2005, 02:48 PM         #69
ONEANDONLYJOJO 
space
space
space
$n/a | Props total:  
AIGHT FIRST off who tries k!lling themselves like that??? he most have been on shrooms or acid.

that aint sh*t though that movie where those 2 big motherfu*kers where f!ghting in a backyard for like 5 grand. fur fu*ked that guys eye up 10x worse
 14 years ago '04        #70
kakoden 
space
avatar space
space
$3,344 | Props total: 13 13
 IIBulletZ said:
Houston? From 'I Like That'? LMAOOO, What The fu*k Happened
tried to k!ll himself...wtf
 14 years ago '04        #71
kakoden 
space
avatar space
space
$3,344 | Props total: 13 13
maybe he tryin to have a eye patch so he can blowup like slick rick......either way......wtf would he do this.......he seem like regular guy.....didn't seem suicidal type....haha...this is fu*kin weird
 14 years ago '04        #72
P|aTiNum_ 
space
space
space
$71 | Props total: 0 0
wutz up with krazy ppl and trying to do the most agonizingly painful things to k!ll themselves
 02-02-2005, 03:24 PM         #73
meccho 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Now hes' s the true ONE EYE WILLY ..... HE' s A fu*kIN CRACKED HEAD ... Ni99a dont' t do suicide
 14 years ago '04        #74
#1nasfan 
space
avatar space
space
$12,107 | Props total: 6810 6810
what made him think that if he lost his eye he would die not only is he still alive he also has a busted eye so now hes got even more problems to be stressed out over hope he gets some help mentally cuz aint nothin he can do about that eye besides where a patch or get a glass eye


Last edited by #1nasfan; 02-02-2005 at 03:24 PM..
 02-02-2005, 03:41 PM         #75
Krazy K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ONEANDONLYJOJO said:
that aint sh*t though that movie where those 2 big motherfu*kers where f!ghting in a backyard for like 5 grand. fur fu*ked that guys eye up 10x worse
You talking about that Kimbo thing? Naw, his eye was just swelled like hell.


Last edited by Krazy K; 02-02-2005 at 03:42 PM..
 14 years ago '04        #76
thelife336 
space
avatar space
space
$303 | Props total: 0 0
Nah that fu*k had to be high on PCP.
 02-02-2005, 03:47 PM         #77
billieskeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I Wanna Kno Wats Goin ON In His Life 4 Him 2 Try 2 Take His Eye Out, It Cant Be That Bad
 02-02-2005, 03:51 PM         #78
kocaine187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he wants to sell 10 million like 50 cent, n 50 got shot 9 nines, i guess this is his angle.

but seriously, i hope dude gets better
 14 years ago '04        #79
mprnc2000 16 heat pts16
space
avatar space
space
$6,069 | Props total: 2090 2090
^^^^that's what i'm saying
 02-02-2005, 04:04 PM         #80
biggdogg40509 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn it was removed or something did anyone grab it to post here?
Home      
  
 

 




sponsored links
 








most viewed right now
 34
Image(s) inside I Told Her To Put The pus-y On My Mustache And I Damn Near Suffocated
25 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Video inside 47-Year-Old Has Plastic Surgery To STOP Aging
48 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Have you ever been Mentally Scarred by a movie scene?
143 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 25
Image(s) inside A REAL Man Wouldn't Let His Woman Pump Gas
113 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside Who Wins???
185 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
True Ending to Inception finally confirmed
158 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside YG brain gotta be fried cause he was a lot more coherent back in the day
89 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Aug 16 - Millennials ages 25-34 have $42,000 in debt
62 comments
20 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy