Rihanna with the ether on twitter

most viewed right now
 183
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
165 comments
@sports
most viewed right now
 108
Akademiks low-key proved he lurks here
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
Image(s) inside Suavementeee Besameee
21 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 74
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
68 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #1
18619 pageviews
209 comments


Esdot 17 heat pts17
space
avatar space
space
$1,615 | Props total: 689 689
Rihanna with the ether on twitter
 

 

[pic - click to view]


209 comments for "Rihanna with the ether on twitter"

 6 years ago '05        #2
Stuart Scott 200 heat pts200
space
avatar space
space
$25,240 | Props total: 19708 19708
And this will become a hot topic.
 6 years ago '05        #3
Danger Zone 58 heat pts58
space
avatar space
space
$34,153 | Props total: 18409 18409
bi*ch bout to gain followers tho
 6 years ago '04        #4
psylence2k 58 heat pts58
space
space
space
$12,791 | Props total: 1796 1796



lol, but on the real tho I wonder if celebrities realize when they diss an individual for a certain "inferior" quality ( being ugly, being fat, having a low paying job, etc) that they are probably alienating a large portion of their fan base who might also take offense. I'm pretty sure there are more husky mud ducks that listen to Rhianna.
 02-24-2012, 08:09 PM         #5
LeJazzy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 02-24-2012, 08:11 PM         #6
Chopzilla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 02-24-2012, 08:11 PM         #7
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
rihanna offending 80% of her fanbase
 6 years ago '05        #8
Danger Zone 58 heat pts58
space
avatar space
space
$34,153 | Props total: 18409 18409
They k!llin her in her mentions
 6 years ago '07        #9
N.O.4Life 45 heat pts45
space
avatar space
space
$19,599 | Props total: 10550 10550
Well Damn...lol.I know ole girl heated like a motherfu*ker
 6 years ago '06        #10
fallguy 
space
avatar space
space
$4,880 | Props total: 1637 1637
 6 years ago '11        #11
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,932 | Props total: 1075 1075
 6 years ago '04        #12
TrapBoi 
space
avatar space
space
$2,045 | Props total: 133 133
she doesnt give a damn about what anyone thinks of her! im starting to like this chick.
 6 years ago '07        #13
N.O.4Life 45 heat pts45
space
avatar space
space
$19,599 | Props total: 10550 10550
 psylence2k said:



lol, but on the real tho I wonder if celebrities realize when they diss an individual for a certain "inferior" quality ( being ugly, being fat, having a low paying job, etc) that they are probably alienating a large portion of their fan base who might also take offense. I'm pretty sure there are more husky mud ducks that listen to Rhianna.
Yea but most of the time they don't think they're fat and ugly until someone tell 'em.They prolly laughin their a.ss off knowing good and well they look worst...lol.
 6 years ago '07        #14
timdog 918 heat pts918
space
avatar space
space
$30,447 | Props total: 14845 14845
rihanna the idiot for responding
 6 years ago '06        #15
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
I would give rhianna the priviledge of being penetrated by me
 02-24-2012, 08:30 PM         #16
TheMob 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 6 years ago '11        #17
King Henry 547 heat pts547
space
avatar space
space
$43,965 | Props total: 9855 9855
Cambury get yo hoe mang
 6 years ago '10        #18
rek0nize 66 heat pts66
space
avatar space
space
$9,238 | Props total: 1285 1285
 Barack Obonga said:


she f!ghtin back

this bi*ch done called me ugly... Hoe is too far away to be talkin sh*t, bring it to the front @rihanna
9:25 PM - 24 Feb 12 via

Dont be mad at me cause youre in love with a psycho @rihanna... You need to reevaluate

@rihanna I know I look better than you when chris beat ya a.ss... You musta liked it

she maaaaaaaaaaad
Once the Ether has been dropped thats the end of it, there is no f!ghting back.
 6 years ago '06        #19
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,942 | Props total: 473 473
 fallguy said:

 02-24-2012, 08:33 PM         #20
Chest Rockwell 
space
space
space
$n/a | Props total:  
also not a good look when youre a millionaire pop star but still so insecure you gotta snap back at fat nobodies
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
37 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 45
Video inside My experience after record deal (warning)
286 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Is Harlem World a Classic?
150 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
54 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 24
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
76 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
47 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 15
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy