Lloyd Banks – Jackpot (Prod. By Jahlil Beats)

most viewed right now
 126
Unconfirmed: Shots fired At Dolph. CIAA
162 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
Image(s) inside "Congrats Ebro! Meek Quiet On The Gram!" Funk Flex Having A Remy Ma Si..
166 comments
@hiphop
most viewed right now
 88
audio inside Remy Ma – Shether (Nicki Minaj Diss)
782 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Image(s) inside From Fat To Fine As Hell...Hashi
53 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '05        #101
illMattie 113 heat pts113
space
avatar space
space
$4,118 | Props total: 1855 1855
Banks >>>>>>>> 50
 02-22-2012, 01:56 AM         #102
U_Turn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TinyTankX said:
g-unit is dead...who cares ab0ut banks in 2012?

Yayo is garbage and has no mass appeal
buck is gone (best member)
game left (second best)

can't believe people listen to this garbage,
no offense but who asked u to rate the gunit members...

or is it cuz u just cant stop doin it....in dat case go on bro!
 5 years ago '04        #103
Part2 
space
avatar space
space
$1,796 | Props total: 0 0
Nice track, goes pretty hard.
 5 years ago '08        #104
CarmeloStarks 93 heat pts93
space
avatar space
space
$8,690 | Props total: 420 420
Hot Record


[pic - click to view]

 5 years ago '05        #105
HARBINGER|M 448 heat pts448
space
avatar space
space
$46,001 | Props total: 2949 2949
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
 5 years ago '07        #106
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$11,821 | Props total: 268 268
dis sh*t is HHHOOTTT...
 02-22-2012, 02:53 AM         #107
chodestealer187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 critiQue said:
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
jahlil beats is a banks go-to?
 5 years ago '10        #108
ColeWorld 41 heat pts41
space
avatar space
space
$10,355 | Props total: 922 922
My n*gga jahlil
 5 years ago '05        #109
illMattie 113 heat pts113
space
avatar space
space
$4,118 | Props total: 1855 1855
 critiQue said:
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
you're probably trolling

but Jahlil is signed with Jay-Z
 5 years ago '04        #110
Adwerdz 217 heat pts217
space
avatar space
space
$28,339 | Props total: 8775 8775
this boy doing his thing
 5 years ago '10        #111
ColeWorld 41 heat pts41
space
avatar space
space
$10,355 | Props total: 922 922
 critiQue said:
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
Jahlil is more like meek mills go to but I agree him and east coast rappers such as vado banks loso and freck sound great over his beats...jahlil and cole need to do a roc nation collab
 5 years ago '06        #112
esvi 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,119 | Props total: 422 422
How does the beats sound like?
Post some banks lyrics plz
Im at work
 5 years ago '09        #113
Brainwave 5389 heat pts5389
space
avatar space
space
$18,419 | Props total: 5 5

[pic - click to view]

 5 years ago '04        #114
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$7,758 | Props total: 665 665
 Brainwave said:

[pic - click to view]

 5 years ago '05        #115
amos04 
space
avatar space
space
$358 | Props total: 0 0
Banks Is that n*gga been the n*gga, U fu*kin n*ggas saying anything negative probably lip singing to Drake in ya car as we speak. U fu*king degenerates wouldn't know a got damn wave if u was in Katrina.. #BANK$$$$
 5 years ago '04        #116
dmarino 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,730 | Props total: 299 299
lmao at anyone hatin on this track.it goes hard
 5 years ago '10        #117
MajorD 719 heat pts719
space
avatar space
space
$6,962 | Props total: 4218 4218
it's coool
 5 years ago '06        #118
esvi 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,119 | Props total: 422 422
yeah its great i put on a cd
a,d bumped it in my car
sh*t is a banger

he should drop it as a single

make a video

and drop another album with that
 5 years ago '04        #119
W24x55 43 heat pts43
space
avatar space
space
$11,253 | Props total: 6594 6594
god damn this track is nice! :cool-smiley-009:
 5 years ago '05        #120
J 39 heat pts39
space
avatar space
space
$16,015 | Props total: 2248 2248
This beat is filthy
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside Thot 3:16 - And on the 8th day, the lord named it Yumday, & all was good
38 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside If I Pulled Out It's Only Because I Had A Stroke
37 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Feb 23 - Man 'kicked woman in face for wearing shorts'
21 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 21
Video inside Self Defense or no? Macon, GA shooting caught on camera; possibly over ..
372 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Feb 25 - Tom Perez Embarasses Himself Again When Asked If Primaries We..
17 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 13
Twitter was roasting Future For Controversial Parenting Comment; Do you agree?
134 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside Dj Jazzy Jeff showing you why he better than your favorite D.J.
77 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside Swiss Beats VS Just Blaze Beat Battle Tonite Instagram Live
1042 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy