Lloyd Banks – Jackpot (Prod. By Jahlil Beats)

most viewed right now
 86
Image(s) inside Rough prison sex with one a cast member from ORANGE IS THE NEW BLACK. ..
169 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Image(s) inside Apr 18 - 'Russia's Elon Musk' Was Tortured, Raped Before Dying: Report
27 comments
@news
most viewed right now
 60
Image(s) inside Apparently J. Cole Album Is TRASH - From Honest Fans At The Listening ..
159 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
Video inside RaloFamGoon Update: Charges Possibly Dropped or Picked up By 3 Other Ag..
85 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-22-2012, 12:56 AM         #101
U_Turn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TinyTankX said:
g-unit is dead...who cares ab0ut banks in 2012?

Yayo is garbage and has no mass appeal
buck is gone (best member)
game left (second best)

can't believe people listen to this garbage,
no offense but who asked u to rate the gunit members...

or is it cuz u just cant stop doin it....in dat case go on bro!
 6 years ago '04        #102
Part2 
space
avatar space
space
$1,796 | Props total: 1 1
Nice track, goes pretty hard.
 6 years ago '08        #103
CarmeloStarks 95 heat pts95
space
avatar space
space
$9,550 | Props total: 1410 1410
Hot Record


[pic - click to view]

 6 years ago '05        #104
HARBINGER|M 449 heat pts449
space
avatar space
space
$49,451 | Props total: 7982 7982
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
 6 years ago '07        #105
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$12,018 | Props total: 943 943
dis sh*t is HHHOOTTT...
 02-22-2012, 01:53 AM         #106
chodestealer187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 critiQue said:
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
jahlil beats is a banks go-to?
 6 years ago '10        #107
ColeWorld 42 heat pts42
space
avatar space
space
$10,621 | Props total: 1621 1621
My n*gga jahlil
 6 years ago '05        #108
illMattie 130 heat pts130
space
avatar space
space
$4,386 | Props total: 3601 3601
 critiQue said:
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
you're probably trolling

but Jahlil is signed with Jay-Z
 6 years ago '04        #109
Adwerdz 345 heat pts345
space
avatar space
space
$34,865 | Props total: 29274 29274
this boy doing his thing
 6 years ago '10        #110
ColeWorld 42 heat pts42
space
avatar space
space
$10,621 | Props total: 1621 1621
 critiQue said:
producer came from SoundClick.. heard him ona few Banks tracks now.. looks like he made it cuz he kinda like Banks goto now..
Jahlil is more like meek mills go to but I agree him and east coast rappers such as vado banks loso and freck sound great over his beats...jahlil and cole need to do a roc nation collab
 6 years ago '06        #111
esvi 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,297 | Props total: 856 856
How does the beats sound like?
Post some banks lyrics plz
Im at work
 6 years ago '09        #112
Brainwave 5389 heat pts5389
space
avatar space
space
$18,418 | Props total: 6 6

[pic - click to view]

 6 years ago '04        #113
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,403 | Props total: 2243 2243
 Brainwave said:

[pic - click to view]

 6 years ago '05        #114
amos04 
space
avatar space
space
$358 | Props total: 0 0
Banks Is that n*gga been the n*gga, U fu*kin n*ggas saying anything negative probably lip singing to Drake in ya car as we speak. U fu*king degenerates wouldn't know a got damn wave if u was in Katrina.. #BANK$$$$
 6 years ago '10        #115
HolyFatherSteve 962 heat pts962
space
avatar space
space
$9,511 | Props total: 16478 16478
it's coool
 6 years ago '06        #116
esvi 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,297 | Props total: 856 856
yeah its great i put on a cd
a,d bumped it in my car
sh*t is a banger

he should drop it as a single

make a video

and drop another album with that
 6 years ago '04        #117
W24x55 57 heat pts57
space
avatar space
space
$12,799 | Props total: 13835 13835
god damn this track is nice! :cool-smiley-009:
 6 years ago '05        #118
J 39 heat pts39
space
avatar space
space
$17,149 | Props total: 3871 3871
This beat is filthy
 6 years ago '10        #119
Shhon 853 heat pts853
space
avatar space
space
$19,502 | Props total: 24164 24164
decent song
 02-25-2012, 08:02 AM         #120
Kal Tourette 
space
space
space
$n/a | Props total:  
how does this track go hard? what are you guys listening to? Compare this to Banks in his prime I don't see how this goes hard in anyway. Seems like another southern influenced track on the same line as "Beamers, Benz, and Bentleys" that horrible song. Where is the Banks that should be on 9th wonder, premo, dilla type beats? that more smooth soulful emcee I grew to appreciate? what is this new age "i wanna rap on beats tyga would rap on" banks?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Image(s) inside The Evolution of Cardi B
68 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 69
Video inside MAYWEATHER PROMOTIONS has CANCELLED ALL PUBLIC EVENTS DUE TO THE 69 vs ..
27 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Video inside This is fu-king disgusting on all levels b :imout:
81 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside J. Cole KOD Album Art & Tracklist
167 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Gorgeous Spanish chick & she thick too
27 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside BREAKING/SHOCKING !! VIDEO of Tekashi 6ix9ine SEXUAL CONTACT with 17 YE..
188 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
 23
NBA KENNY SMITH JUST LITERALLY WALKED INTO TV SCREEN NEW TECHNOLOGY :mjdamn:
49 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Image(s) inside Devin the Dude got swole
129 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy