Chris Brown In Twitter Beef With WWE Champion CM Punk

most viewed right now
 126
NBA We can all write the ending to this story, he's gone
25 comments
@sports
most viewed right now
 104
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
Pusha T Song leak snippet and Kanye verse
40 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
53 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #101
mystic boy 367 heat pts367
space
avatar space
space
$5,150 | Props total: 178 178
Brown in WWE '13
 6 years ago '06        #102
D.O.H. 
space
avatar space
space
$5,074 | Props total: 748 748
lol CM Punk would whoop his a.ss so bad
 6 years ago '05        #103
bi0 5 heat pts
space
avatar space
space
$6,092 | Props total: 1956 1956
grown a.ss men still watching and into wrestling damn yall hella suspect!
 6 years ago '05        #104
Dun Language 4062 heat pts4062
space
avatar space
space
$79,398 | Props total: 39754 39754
wack a.ss new wrestlers with that made up stone cold persona


john cena will never be stone cold and neither will cm
 6 years ago '11        #105
mystic boy 367 heat pts367
space
avatar space
space
$5,150 | Props total: 178 178
 Sha! said:
He gonna be one of the divas
 6 years ago '05        #106
PitneyAssassin1 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,047 | Props total: 98 98
 onlybuilt1906 said:
I forgive you non-wrestling fans, for you know not what you're saying. CM Punk is often regarded as the next Stone Cold Steve Austin and is pretty much the biggest name in the industry behind John Cena.

Sure, he's wrong for his Tweet, given that Chris Brown's incident was damn near four years ago, but make no mistake about it -- CM Punk is that n*gga.

wen's the last time u had some pus*y
 6 years ago '09        #107
TriniSoldier 69 heat pts69
space
avatar space
space
$53,819 | Props total: 35045 35045
people really still watch wrestling like that?
 6 years ago '04        #108
djnoze 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,772 | Props total: 0 0
 KYP said:
This thread is disgusting. Lots of racist bullsh*t and defending a man who beat the fu*k out of a defenseless woman....fu*k his music and his whole life....Chris Brown is and forever will be a piece of sh*t....he keeps proving that over and over and you people still ride his d!ck..
UR taking this way 2 personal.....ease up dude. I maybe can understand if your a woman though. Just sayin'
 6 years ago '08        #109
Eagles All Day 97 heat pts97
space
avatar space
space
$34,354 | Props total: 15541 15541
@ n*ggas still watching rasslin



Ol its still real to me damn it a.ss n*ggas
 6 years ago '06        #110
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,338 | Props total: 561 561
breezy with a TKO
 6 years ago '10        #111
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 475 475
 The Blueprint said:
@ n*ggas still watching rasslin



Ol its still real to me damn it a.ss n*ggas
 02-20-2012, 07:27 PM         #112
freakbucket 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn that sh*t was 4 years ago? seems like only yesterday he was going mayweather on her.
 6 years ago '06        #113
Da Realness 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,417 | Props total: 4 4
Chris Brown bout to be the special guest referee for Wrestlemania where he fu*ks up CM Punk's match on some WWF DX Mcmahon Days. He gon come down that ramp in his skinny jeans ready to kick some candy a.sses my n*gga.
 6 years ago '05        #114
GROUCHCARTEL 97 heat pts97
space
avatar space
space
$4,294 | Props total: 6 6
 LBThrizzy said:
chris brown loses because punk obviously doesnt do steroids..he has a regular a.ss n*gga build, and hes straightedge so he doesnt do any drugs

also loses because he beat up rihanna lol

also loses because cm punk knows martial arts and will fu*k him up
I have a feeling u wear wrestling t shirts, jean shorts and Doc Martens and practice your wresting moves on a pillow...Wresting is garbage now..That golden era came and went with DX and The Rock and Stone Cold Steve Austin..yeah I said it...go ahead get:nasmad:
 6 years ago '10        #115
Flex Luger 308 heat pts308
space
avatar space
space
$13,286 | Props total: 44223 44223
 ricky_peso said:
I remember when john cena was the silly skinny dude that came out with a thick a.ss lock chain and would rap coming out and roast the dude he was about to f!ght. Then one day after years I catch it on and this n*gga big a.ss sh*t and has a damn spinning wwe champion belt

stone cold custom championship belt>>>>>>>

[pic - click to view]



:agreement6::agreement6::agreement6:
 6 years ago '05        #116
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,337 | Props total: 780 780
wait..... ppl still watch wrestling?
 6 years ago '06        #117
King Dutch 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,424 | Props total: 18 18
Last time i checked wrestling was fake. Y'all act like this dude CM Punk is a real champion or something. Its scripted. Some writer said he was champ, so he is. How y'all propping an actor pretending to be a real life champ??? Might as well say Ricky Bobby is the greatest Nascar driver of all time.
 6 years ago '04        #118
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,889 | Props total: 17273 17273

[pic - click to view]



Ricky Bobby is the greatest Nascar driver of all time.
 6 years ago '08        #119
The N 542 heat pts542
space
avatar space
space
$49,346 | Props total: 24960 24960
C.Brown joked back, he didn't even reply or take this guy serious at all
 6 years ago '08        #120
The N 542 heat pts542
space
avatar space
space
$49,346 | Props total: 24960 24960
 Gink said:
stupid black people

smh
"Do you know is Black History Month"
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
ashley graham killing it i'm sold yo!
77 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Video inside F*ucking Black Guy
142 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside May 22 - Hereís how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 16
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
42 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 13
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
75 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Donald Glover Backs Lando's Sexuality: 'How Can You Not Be Pansexual in Space?'
114 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
28 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy