Tyga’s “Careless World” Album Pulled From Stores

most viewed right now
 133
Video inside May 22 - Kaepernick Lawsuit Reveals Evidence Teams Think He's a Starter
38 comments
@news
most viewed right now
 74
Video inside F*ucking Black Guy
124 comments
@wild'ish
most viewed right now
 59
NBA POSSIBLE TRADE TO REUNITE #2 PICK Luka D wit BDD
36 comments
@sports
most viewed right now
 44
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
98 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #21
Agentzer0oo0 215 heat pts215
space
avatar space
space
$69,266 | Props total: 27603 27603
Still gonna cop, don't matter...
 6 years ago '05        #22
Martel 21 heat pts21
space
avatar space
space
$15,077 | Props total: 3219 3219
so is the album actually good n*ggas is talking about copping this sh*t

what's the review on this album BX n*ggas if it's anything like his first I don't even wanna preview it. that was one of the worst albums of all time.
 6 years ago '06        #23
Frontz 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,700 | Props total: 100 100
 Martel said:
so is the album actually good n*ggas is talking about copping this sh*t

what's the review on this album BX n*ggas if it's anything like his first I don't even wanna preview it. that was one of the worst albums of all time.
nah bro its pretty good, good choice of features good beats, and dudes actually rapping on it its very much like drakes album in terms of subject matter and he has a few bangers that can bump in the whip
 6 years ago '09        #24
Coke Wave 14 heat pts14
space
avatar space
space
$4,097 | Props total: 178 178
 Marvin Hagler said:
unauthorized huh? by who? who owns da rights to Dr. Kangs inspirational words?

betcha 10 racks it aint nobody in da Kang family nor do anybody black control MLK image or estate. looka here mayne da 80s had hella albums wit speeches from Malcolm X (Public Enemy started dat sample speech swag) MLK, Khalid Muhammed, Farrakhan and a gang of other black leaders

:hmm: they wanna make sure mainstream hip hop dont return TO THAT
Dr. Kang
 6 years ago '09        #25
K0ntrast 66 heat pts66
space
avatar space
space
$30,564 | Props total: 15792 15792
lol it already leaked so it doesn't matter if its pulled out not
 6 years ago '06        #26
Special Edd 172 heat pts172
space
avatar space
space
$27,443 | Props total: 11596 11596
leaked

and it is AN NICE a.ss ALBUM WONT LIE
 6 years ago '05        #27
ROC585 316 heat pts316
space
space
space
$2,360 | Props total: 3818 3818
HAHAAAAAAAAAAA
 6 years ago '11        #28
GrindPOWER$ 399 heat pts399
space
avatar space
space
$20,361 | Props total: 15836 15836
clear them samples because that will happen
 6 years ago '10        #29
Jostre 
space
avatar space
space
$1,363 | Props total: 1 1
yo i dont even listen to this guy. his music is basic and a disgrace. but I've been partying with college people lately and they think he's the greatest rapper alive.......
 6 years ago '07        #30
Avon_Barksdale 4469 heat pts4469
space
avatar space
space
$45,159 | Props total: 68935 68935
 KREW said:
Damn tough luck.. At least I received my "advance copy" earlier this week
 6 years ago '10        #31
Blue GM 247 heat pts247
space
space
space
$3,185 | Props total: 2 2
publicity stunt....
 6 years ago '04        #32
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,813 | Props total: 5043 5043
n*ggas hatin cuzz tyga put together a good album yall trippin..................
 6 years ago '04        #33
justinjones 310 heat pts310
space
avatar space
space
$50,675 | Props total: 9646 9646
 Marvin Hagler said:
unauthorized huh? by who? who owns da rights to Dr. Kangs inspirational words?

betcha 10 racks it aint nobody in da Kang family nor do anybody black control MLK image or estate. looka here mayne da 80s had hella albums wit speeches from Malcolm X (Public Enemy started dat sample speech swag) MLK, Khalid Muhammed, Farrakhan and a gang of other black leaders

:hmm: they wanna make sure mainstream hip hop dont return TO THAT
in the 80s you could sample whatever you want. they didn't start trying to get them checks til the 90s.

he should of tried to see if he could use it. 2012 and people still don't try to get stuff cleared


Last edited by justinjones; 02-19-2012 at 01:29 PM..
 6 years ago '07        #34
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,383 | Props total: 14216 14216
Damn that's fu*ked up.I guess that's what happen when sh*t gets rushed
 02-19-2012, 01:35 PM         #35
Cowboys All Day 
space
space
space
$n/a | Props total:  
album is 6/10 @ best... not much substance really....
 6 years ago '11        #36
Kid Cunner 401 heat pts401
space
avatar space
space
$5,684 | Props total: 12 12
 Perplexity said:
album is 6/10 @ best... not much substance really....
In.Your.Opinion
 6 years ago '11        #37
Kid Cunner 401 heat pts401
space
avatar space
space
$5,684 | Props total: 12 12
He said the album is still coming out on the 21st, I guess everybody continues to ignore that part..esp. the ones who just pop in to hate
 6 years ago '05        #38
the407problem 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,540 | Props total: 285 285
someone who helps the oppressors using an MLK sample....ROTFL
 6 years ago '10        #39
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,164 | Props total: 145 145
i'm sure mlk would looooove this wiz khalifa lookalike
 6 years ago '05        #40
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,032 | Props total: 28498 28498
....Im Not Surprised By This At All.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 68
ashley graham killing it i'm sold yo!
50 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
145 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside "I Pay $900 a month in student loans"
138 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
80 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
I doubt Kanye hittin kim right
105 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
44 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
48 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside This New PS4 Controller looks familiar lol
29 comments
19 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy