WTF Dude Tries to Turn into a Super Saiyan

most viewed right now
 117
Post Malone almost commits career suicide on stream
160 comments
@hiphop
most viewed right now
 103
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
119 comments
@movies
most viewed right now
 80
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
51 comments
@sports
most viewed right now
 76
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
73 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #101
Bigmouf 
space
avatar space
space
$927 | Props total: 866 866
I almost thought he had it tho!

Did this n*gga watch it before he posted it? cuz damn.....this man just fu*ked his life.
 6 years ago '11        #102
BaseWhitaker 
space
avatar space
space
$2,927 | Props total: 2795 2795
 Suppafresh said:
This n*gga super stupid
 02-16-2012, 06:39 PM         #103
Skratch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
me and my cousins use to do this all the time when we were little we would even f!ght and be jumping off trees like DBZ but this sh*t still attention whoring at its finest tho
 02-16-2012, 06:41 PM         #104
RamsGold 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I swear at 4:47 dudes hair turns yellow... he almost had it!
 6 years ago '08        #105
DaRokk 74 heat pts74
space
avatar space
space
$1,261 | Props total: 52 52
awww man i think im coughing up blood im laughing so hard hahahahaahaha





















































































I wanna be a supa saiyan too
 6 years ago '07        #106
killahkazi 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,795 | Props total: 39 39
yo n*gga was getting tired half way thru his leveling up process, he might wanna work on mastering the kay-o-ken technique first
 6 years ago '07        #107
HeckDaMonsta 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,357 | Props total: 2815 2815
Just spent 2 hrs imitating him at work.
 6 years ago '11        #108
ShaquilleBrown 10 heat pts10
space
avatar space
space
$8,786 | Props total: 1346 1346

[pic - click to view]



Broly>>> though
 6 years ago '11        #109
case sensitive 
space
avatar space
space
$3,607 | Props total: 321 321
i guess it would be funnier if i knew wtf dbz actually was..its from my era but i never watched that sh*t
 6 years ago '04        #110
DSOM 37 heat pts37
space
avatar space
space
$18,325 | Props total: 414 414
 bleucrayonz said:
where is this boy's parents?
 thegoldenhero said:
biggest fu*k boy alive


 Kakarot said:
4 real this was NOT me
 KingHenrythe2nd said:
So we gonna act like this n*gga name is not Kakarot?


 DJKromeX said:

With special effects lol


i laughed my high down
 6 years ago '05        #111
scarface622 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,212 | Props total: 1 1
.




<---real life frieza would kick jalen's a.ss
 6 years ago '05        #112
TCV|m 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,997 | Props total: 27 27
i appreciate this dudes spirit..i dont care what anyone says that dude is a super saiyan

do yo thang little homie
 6 years ago '06        #113
mrep3 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,851 | Props total: 6043 6043
I want my 5min 29sec back.
 6 years ago '04        #114
Polk County 
space
avatar space
space
$1,060 | Props total: 147 147
you can tell by the shirt he has on that he's crazy.
 6 years ago '10        #115
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,866 | Props total: 13661 13661
 DJKromeX said:

With special effects lol
 6 years ago '06        #116
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,546 | Props total: 2670 2670
truth be told...he just pressed play on a pr0no...
 6 years ago '04        #117
drochild 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,401 | Props total: 380 380
 DJKromeX said:

With special effects lol



So far this is the best vid of 2012
 02-16-2012, 07:17 PM         #118
Moc5 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[video - click to view]


IDK if someones already posted this version.(I'm not goin thru six pages) but the effects done on this one at the end are HILARIOUS. There's even a cameo from Vegeta that had me goin
 6 years ago '10        #119
RedLight 7 heat pts
space
avatar space
space
$6,406 | Props total: 2348 2348
im i the only one that was waiting for him to catch in flames?

:lachen001:
 6 years ago '09        #120
xslick504 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,844 | Props total: 1634 1634
 DJKromeX said:

With special effects lol

[pic - click to view]



Last edited by xslick504; 02-16-2012 at 07:23 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
158 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 31
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
91 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 20
Floor Kids (Game looks dope)
23 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 14
Image(s) inside Snippets of American Dream-Cole ft. Kendrick
49 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
NBA LONZO BALL FULL HIGHLIGHTS DEBUT GAME IN NY GOES OFF FROM 3 POINT LAND :mj..
52 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 11
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
184 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Dec 13 - Man is thrown 45 feet off bridge for intervening in couple's ..
63 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 9
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
82 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy