Lil Wayne Disses "The Throne"

most viewed right now
 164
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
221 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
85 comments
@sports
most viewed right now
 133
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
230 comments
@news
most viewed right now
 112
NBA What’s waiting for LiAngelo and LaMelo Ball in Lithuania
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '08        #81
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,749 | Props total: 12171 12171
 aerokid240 said:
uh oh, sh*t bout to get real son


 SixOneFour said:
Anybody who say that line is remotely hot is on that dust.
Don't think it was meant to be some clever a.ss line...more disrespectful than anything
 6 years ago '07        #82
castro 392 heat pts392
space
avatar space
space
$10,579 | Props total: 8639 8639
wayne fell the fu*k off...
 02-12-2012, 03:21 PM         #83
guncity2007  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wayne needs to go take a running jump









































Off a cliff
 02-12-2012, 03:24 PM         #84
SOCIALITE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
That's not a bad line at all









and i don't like that cross dressing a.ss n*gga
 6 years ago '06        #85
AF1PIMPN 9 heat pts
space
avatar space
space
$5,313 | Props total: 66 66


Pimp'n Says: 5 pages of bitter n!gg@z/salty kkkrackaz mad like da n!gg@ said sump'm bout they mama.
 6 years ago '10        #86
kiddrocay 27 heat pts27
space
avatar space
space
$19,632 | Props total: 4397 4397
it is crazy how nikkas think this nikka is the best rapper ever
 6 years ago '09        #87
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,221 | Props total: 19332 19332
Jay need to just go all out and just make a diss record on Wayne i mean come one wtf he got to lose lol
 6 years ago '04        #88
Young Hov 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 3 3
 Str8Evo3Racer said:
damn! Wayne won again ! got the camel warriors angry with a simple line and its suppose to whitney houston day
its grammy wknd, 19 noms, whitney is dead and all wayne can think about is hov

wayne and stans lost
 6 years ago '04        #89
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,347 | Props total: 8431 8431
"Men Lie Women Lie Numbers Don't"

Feb 2nd
------------------------------
TOP 10
------------------------------


LIL WAYNE - The Carter IV : 1,967,492
DRAKE - Take Care : 1,376,253
JAY-Z & KANYE WEST - Watch The Throne : 1,285,349

BAD MEETS EVIL - Hell: The Sequel EP : 683,065
WIZ KHALIFA - Rolling Papers : 664,383
J. COLE - Cole World: The Sideline Story : 527,741
LUPE FIASCO - Lasers : 496,154
YOUNG JEEZY - TM 103: Hustlerz Ambition : 397,767
WALE - Ambition : 350,051
BEASTIE BOYS - Hot Sauce Committee Pt. 2 : 340,500

------------------------------
TOP 20
------------------------------


PITBULL - Planet Pit : 330,280
BIG SEAN - Finally Famous : 305,685
MAC MILLER - Blue Slide Park : 277,077
GAME - The R.E.D. Album : 235,410
LONELY ISLAND - Turtleneck & Chain : 221,705
MAYBACH MUSIC GROUP - Self Made Vol. 1 : 203,190
TECH N9NE - All 6's & 7's : 177,536
TYLER, THE CREATOR - Goblin : 168,815
DJ KHALED - We The Best Forever : 149,872
COLT FORD - Every Chance I Get : 130,230
 6 years ago '09        #90
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,221 | Props total: 19332 19332
 yeugkk said:

[pic - click to view]

that gif is perfection lmao
 6 years ago '04        #91
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,298 | Props total: 3756 3756
the god has spoken!!!!!!!!
 6 years ago '04        #92
Ill Fred 
space
avatar space
space
$2,725 | Props total: 408 408
weezy fu*kin baby....weezy fu*kin drake too.....
 02-12-2012, 04:01 PM         #93
freshkidd23  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
sh*t was wack AF
 6 years ago '07        #94
DaForce13 27 heat pts27
space
avatar space
space
$4,642 | Props total: 437 437
trash
 6 years ago '04        #95
young $ 2 heat pts
space
avatar space
space
$659 | Props total: 11 11
Dude just wants attention... why would he even mention the throne smh
 6 years ago '04        #96
dog4life 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,613 | Props total: 286 286
 #1nasfan said:
I didn't say the sh*t was dope but, why would he be mad about an album that sold a mill in a week ? If I was him u couldn't tell me that my album, that leaked early (meaning most people had the opportunity hear it for free), and still sold a mill in it's first week was wack.
because it's kinda disrespected to himself when he was making hot music nobody was buying it but you make trash and people eat it up... say what you want about WTT but there ain't no way in hell you can tell me that C4 was better.
 02-12-2012, 04:15 PM         #97
VANS MASLOW  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kiddrocay said:
it is crazy how nikkas think this nikka is the best rapper ever
Cmon son , I kno you you kno he kno but sunofagun this isn't about tunechi it's ABOUT WEEZY. Ard yo g' just don't mistake camel for goat tho cuz that would be a huge mistake down in uptown where the ridas ride for days... 7 days to be exact( thats a week plus the weekend). 2Pac>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.NAS>>>>>>>>>>>>mos def>>>>>>>>>>.Jay electronica>>>>>>>>Weezy old goat hip problems (we in vegertarian state aight)>>>>>> Big Krizzle>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Jay z
 6 years ago '04        #98
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,831 | Props total: 252 252
 Yinz N Burgh said:
I'm a Weezy stan but we all know WTT >>>>>>>>>>>>>>>> C4
exactlyyy
 02-12-2012, 04:32 PM         #99
freakbucket  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dang i havent listened to the carter 4 in a minute.
 02-12-2012, 04:43 PM         #100
VANS MASLOW  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahaha Cdfu' yall some funni humans, weezy drop c4 as a distraction everyone kno the feds would be on him if he did unaccording to the system (Every rapper whose hot gotta sign some type of legal wager to drop bombs, but weezy and outlaw ya feel me). Watch c5 tho weezy gonna do something so g', his mama gonna be so proud. Imma have to rearange my monument weezy safari on that day tho
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
Pineapple Pwussy 🍍 😻
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
43 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
219 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 20
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
male rape survivor talks about how he got raped twice
57 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
191 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Image(s) inside Dec 11 - Government agencies announce plan to sellout the internet
139 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy