Point God(GTD) vs. RondHO :bushlol: 02/12/12

most viewed right now
 73
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
NBA KD just pulled Barkley's card
71 comments
@sports
most viewed right now
 53
Video inside This was by far the best catfish
41 comments
@wild'ish
most viewed right now
 40
NBA Dude looking like he might take something smh
39 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #181
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
 ST21 said:
what he say? :nasmad:
he said "lets just be real for a sec, can the wizards be banned from national tv
 6 years ago '07        #182
dnycem 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,956 | Props total: 2012 2012
 obscuro77 said:
wow...van gundy sh*tting on the wizards
Yea that sh*t was disrespectful lol
 02-12-2012, 02:27 PM         #183
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 O_nasty said:
whats the bulls have to do with kyrie lighting up Boston and taking Avery to the hoop for the game winner. And kyrie played 22 mins against bulls 13 points. He got bodied ? Nah the cavs did
the way you quoted it made it seem like you thought Kyrie was the best on ball defender at the PG spot and not Bradley like they were saying.

Yeah i liked Irving's GW there. fu*k Boston

I like Irving's game, but he got bodied on defense against Rose/Watson, there's a reason the game got so out of hand, Bulls team runs off the PG which is usually Rose.
 6 years ago '04        #184
gimmethat 1 heat pts
space
avatar space
space
$12,077 | Props total: 3608 3608
imagine van gundy ,charles and Kenny comments during a wizard game
 6 years ago '10        #185
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
 dnycem said:
Yea that sh*t was disrespectful lol
came out of nowhere...
 02-12-2012, 02:28 PM         #186
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 obscuro77 said:
he said "lets just be real for a sec, can the wizards be banned from national tv
he's got a point
 6 years ago '04        #187
ShaDoW1 7 heat pts
space
space
space
$6,096 | Props total: 1533 1533
dude why is cj plain like garbage today
 6 years ago '10        #188
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
 Got Cheeve? said:
he's got a point
def uncalled for but yeah he has a point.
 6 years ago '09        #189
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,518 | Props total: 5547 5547
deng cant buy a bucket
 6 years ago '10        #190
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
at all the bricks
 6 years ago '10        #191
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
boozer just shut the fuk up and play...
 6 years ago '04        #192
torious 69 heat pts69
space
avatar space
space
$83,987 | Props total: 15464 15464
bring back mark jackson.. this commentary is fu*king lame
 02-12-2012, 02:33 PM         #193
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Games gone about how I expected it so far. Boston high energy because of their two losses, Bulls slow because of playing the worst teams in the NBA and destroying them 4 games in a row. Did not expect Deng's wrist to be wrapped up and worse tho... not a good sign, neither is Rose's back being a serious issue.
 02-12-2012, 02:35 PM         #194
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Simply put, if Boozer is garbage in the 2nd half, Bulls lose.

fu*king hate Boozer
 6 years ago '06        #195
O Nasty 96 heat pts96
space
avatar space
space
$20,456 | Props total: 320 320
 Got Cheeve? said:
the way you quoted it made it seem like you thought Kyrie was the best on ball defender at the PG spot and not Bradley like they were saying.

Yeah i liked Irving's GW there. fu*k Boston

I like Irving's game, but he got bodied on defense against Rose/Watson, there's a reason the game got so out of hand, Bulls team runs off the PG which is usually Rose.
Nahh he got a ways to go on defense like most young players. But I can't a.ssess the defense with Parker , Jamison pushing up on 40 and the euro casspi playing along side him
 6 years ago '10        #196
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
 Got Cheeve? said:
Games gone about how I expected it so far. Boston high energy because of their two losses, Bulls slow because of playing the worst teams in the NBA and destroying them 4 games in a row. Did not expect Deng's wrist to be wrapped up and worse tho... not a good sign, neither is Rose's back being a serious issue.
deng looking like hes one hard foul or fall from heading back on IR I'm usually an optimist by nature so im not going down the dark path with roses back problems. I'll hope for the best, if this specialist he plans to see doesn't work out, he can head over seas real talk
 6 years ago '09        #197
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,518 | Props total: 5547 5547
cant believe were still in this

were shooting like 10% lol
 6 years ago '10        #198
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
magic with some real talk, rose didnt need to play against the hornets. Rose probably kicking himself too, but the competitor in him is gonna win out most times...thibs and the front office gotta step in
 02-12-2012, 02:44 PM         #199
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 obscuro77 said:
magic with some real talk, rose didnt need to play against the hornets. Rose probably kicking himself too, but the competitor in him is gonna win out most times...thibs and the front office gotta step in
yep. coaches needed to step in there.
 6 years ago '10        #200
obscuro77 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,350 | Props total: 9 9
getting real pissed now...deng looking like he wants no part of any contact
Home      
  
 

 






most viewed right now
 35
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Video inside The Deep Dark Web
119 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
65 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
Colin Farrell destroying bullys dad
57 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
16 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
99 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
129 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy