February 2012 - Post your Pickups

most viewed right now
 149
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
29 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 112
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
102 comments
@games
most viewed right now
 92
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
82 comments
@wild'ish
most viewed right now
 64
NFL Aaron Hernandez' widow reveals she is pregnant, 13 months after his death
133 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #881
Mc PushA 37 heat pts37
space
avatar space
space
$2,295 | Props total: 1 1
 DylanSpitsFiya said:
How hard yall think its gonna be to pull the galaxys online when that link goes up

gotta better chance finding a pair hanging from a power line
 6 years ago '05        #882
theylikeme05 
space
avatar space
space
$2,764 | Props total: 502 502
 Wondah_Woman said:
Don't let the pressure of them sh!tting on your camera make you have to expose your whole soul...y just fuggin' with you.
lol, i did write an ESSAY of explanation didn't i...that was that Diablo OG talkin
 6 years ago '11        #883
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,952 | Props total: 1118 1118
Who got 4's for me for a good price no r*pe...

Mabey a trade and a couple bux or something hit me up yo !!!
 6 years ago '05        #884
theylikeme05 
space
avatar space
space
$2,764 | Props total: 502 502
 ATLien2g2 said:
Central station
LOL...the Station be CRUNK tho, as far as being able to vibe and smoke your tree without security trying to hate. I just hate when it gets packed with hard legs and ugly bi*ches. Up stairs in VIP be a whole different story tho. Damn I miss the A simply that night life. The Ritz, Central Station, Pearl etc. Other than that Cali> ATL , badder bi*ches in every race other than black, weed stores on every corner and sunshine damn near daily but when it comes to that young black night life NO CITY has sh*t on the ATL other than maybe Miami
 6 years ago '04        #885
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,133 | Props total: 9050 9050
 Mc PushA said:
gotta better chance finding a pair hanging from a power line
 02-19-2012, 06:16 PM         #886
UdownwitK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 I k!ll TREES said:
Who got 4's for me for a good price no r*pe...

Mabey a trade and a couple bux or something hit me up yo !!!
what size you wear?
 6 years ago '11        #887
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,952 | Props total: 1118 1118
 UdownwitK said:
what size you wear?
Looking for a 13 and an 11
 6 years ago '05        #888
Wondah_Woman 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,658 | Props total: 8468 8468
 theylikeme05 said:
lol, i did write an ESSAY of explanation didn't i...that was that Diablo OG talkin

It's all good...lol
 6 years ago '05        #889
Wondah_Woman 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,658 | Props total: 8468 8468
 Mc PushA said:
gotta better chance finding a pair hanging from a power line
 02-19-2012, 06:21 PM         #890
UdownwitK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 I k!ll TREES said:
Looking for a 13 and an 11
naw, i got an extra 9 but not either of those sizes, sorry. sh*t, i been on the hunt for red metallic foams... anybody got any in a 9?
 02-19-2012, 06:41 PM         #891
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 6 years ago '10        #892
the mehecano 1 heat pts
space
avatar space
space
$644 | Props total: 1 1
 DaViLLe726 said:
at least he taking pics tho

I can actually tell the difference in the ipad camera and your phone ca, the phone is slightly better.
you saying i dont post pics??
 6 years ago '05        #893
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,732 | Props total: 2545 2545
 bicedidit said:
mangos are in harlem for retail.banga said pm him when u are there lol.
Where At Bice i wanna cop them Mangos

 AKS MUZIK said:

[pic - click to view]

Dope Polo that Burberry sig pattern on the inside makes it look so Tough
 02-19-2012, 07:25 PM         #894
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^Bless Feroze.....yea need a polo to match the bucket hat i copped yesterday
 02-19-2012, 08:06 PM         #895
Brand0n031 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Got official numbers/information on these Galaxy foams as far as footlocker inc as a whole company nationwide goes...and you might have better luck playing the million dollar lottery.

I held them today and they are sick, kinda underwhelmed in person just a little...but them galaxy kobes my n*gga...ultra crack!
 02-19-2012, 08:18 PM         #896
Brand0n031 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'll put it like this...COMPANY WIDE, employees chances are zero, unless they no longer want to be an employee.
 6 years ago '04        #897
ATLDOPEBOI30 74 heat pts74
space
avatar space
space
$33,345 | Props total: 6987 6987

[pic - click to view]



n*ggaz not pickin these up
 6 years ago '06        #898
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4278 4278
 Brand0n031 said:
Got official numbers/information on these Galaxy foams as far as footlocker inc as a whole company nationwide goes...and you might have better luck playing the million dollar lottery.

I held them today and they are sick, kinda underwhelmed in person just a little...but them galaxy kobes my n*gga...ultra crack!
what them #'s looking like B?


Last edited by NYC-Banga; 02-19-2012 at 09:17 PM..
 6 years ago '07        #899
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,577 | Props total: 557 557
 UdownwitK said:
naw, i got an extra 9 but not either of those sizes, sorry. sh*t, i been on the hunt for red metallic foams... anybody got any in a 9?
you tryin to move that 9?
 6 years ago '04        #900
ATLDOPEBOI30 74 heat pts74
space
avatar space
space
$33,345 | Props total: 6987 6987
 ATLien2g2 said:
it was thick last night, i always see a bunch of people i fu*k wit in there, but them hoes wasn't hitting on nothing. you can smoke all you want in the station though. its just a hood kick it spot, just cool it and burn and get on some hoes if they looking right. i fu*k wit the ritz from time to time. i threw my 25th bday in there when it was new. we was so turnt up that night. For $775 they gave us the front middle secton in front of the stage, 40 wristbands, and 3 bottles. Best time ever, but yeah the party life down here is on point. It's so many damn clubs here and it's something going on every damn night.



man buddy told us that yesterday and we thought he was bull sh*ttin. he was so damn dumb though thats prob why we didn't believe him lol.
n*gga can come up in that station off that pool and sellin dat loud
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
73 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside Jose Guapo out here down bad
57 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 22
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
116 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
134 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
53 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Article inside Jet Li battling thyroid condition. Does not look good
51 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
136 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy