The Official National Signing Day Thread 2012...

most viewed right now
 77
NBA Ref Scot Foster is for LeBron..Tony Brothers on the other hand
53 comments
@sports
most viewed right now
 77
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
59 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
99 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
118 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #101
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,447 | Props total: 7618 7618
Howard is gonna be that good unfortunately, Miami just keep the rest of that secondary lookin sh*tty for us....thanks

Bush is overrated though, better athlete than cb just like McGee
 6 years ago '08        #102
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,176 | Props total: 316 316
Yeah these n*ggas speech is on some Derrick Rose rookie season sh*t
 6 years ago '05        #103
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,447 | Props total: 7618 7618
 FeedTheBeast said:
U mad? Roll Tide!!
mad about what? lol.......he's good but he aint 4th best player in the country.....there are Chris Black's every year in Florida, you gotta be special to be a top 10 player
 6 years ago '08        #104
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,176 | Props total: 316 316
I wanna say Howard is gonna be a bum so bad......... But I cant the bi*ch is good. Congrats Miami again I say I rather you guys than Florida
 6 years ago '10        #105
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 475 475
tracy howard
 02-01-2012, 07:58 AM         #106
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Don Cornelius committed suicide



that sh*t is random as fu*k.
 6 years ago '07        #107
FeedTheBeast 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,999 | Props total: 10808 10808
 Junior G said:
mad about what? lol.......he's good but he aint 4th best player in the country.....there are Chris Black's every year in Florida, you gotta be special to be a top 10 player
True he might be rated a little high but that boy is a baller still
 6 years ago '07        #108
FeedTheBeast 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,999 | Props total: 10808 10808
WTF is Landon Collins doing?? n*gga wake yo a.ss up and send that fax in!!
 6 years ago '10        #109
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 475 475
fu*k west virginia

they salty as hell now

they think they can just scoop up all the good talent from miramar

tracy said no thanks n*gga fu*k that hick a.ss town
 6 years ago '07        #110
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,736 | Props total: 1573 1573
Keep that talent home

& keep plucking the tampa area

Golden Goon

2 yrs straight of closing strong
 02-01-2012, 08:02 AM         #111
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 FeedTheBeast said:
WTF is Landon Collins doing?? n*gga wake yo a.ss up and send that fax in!!
That n*ggas mom is standing in front of the fax machine with a butcher knife while wearin' a Les Miles mask.
 6 years ago '04        #112
bouncer900 
space
avatar space
space
$4,075 | Props total: 117 117
 Trill Clinton said:
Don Cornelius committed suicide



that sh*t is random as fu*k.
 6 years ago '07        #113
FeedTheBeast 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,999 | Props total: 10808 10808
Korrie Kirven signed so that tells me that Goldman must have already called Saban and said he aint coming...........fat a.ss muhfukka!! Bring yo a.ss to BAMA BWOY!!!
 6 years ago '07        #114
FeedTheBeast 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,999 | Props total: 10808 10808
 Trill Clinton said:
That n*ggas mom is standing in front of the fax machine with a butcher knife while wearin' a Les Miles mask.
Yeah sounds about right
 02-01-2012, 08:05 AM         #115
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
here comes Junior G

over/under 7 Big d!ck Jimbo comments in this thread?
 6 years ago '07        #116
FeedTheBeast 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,999 | Props total: 10808 10808
Fat Fukker!!!



At least it aint Auburn
 6 years ago '06        #117
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,881 | Props total: 16121 16121
Goldman looked kinda slow and lazy anyway...
 6 years ago '05        #118
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,447 | Props total: 7618 7618
Damn jimbo why is yo d!ck so big, id be honored to slob on that for a minute or two
 6 years ago '06        #119
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,881 | Props total: 16121 16121
 FeedTheBeast said:
WTF is Landon Collins doing?? n*gga wake yo a.ss up and send that fax in!!
He not announcing until 1 PM...
 6 years ago '11        #120
PrimeTimeJones3 11 heat pts11
space
avatar space
space
$2,922 | Props total: 1048 1048
 Birdman's Back said:
Goldman looked kinda slow and lazy anyway...
it seems like he is coming to FSU
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
35 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 50
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
60 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Lil Baby got picked up off the street and already outsold every Young Thug pro..
93 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 34
NBA These nerds are really smashing ya fav NBA team by 30?
41 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 27
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
117 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
99 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
117 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy