UFC on FOX 2: Evans vs Davis Live Discussion Thread

most viewed right now
 116
Kevin Federline wants Britney Spears to pay $60K a month in child support — is..
66 comments
@wild'ish
most viewed right now
 78
Image(s) inside This man's nose looks like...
38 comments
@wild'ish
most viewed right now
 53
Image(s) inside Diddy pens letter to Pusha and Kanye proclaiming "Daytona" a CLASSIC
154 comments
@hiphop
most viewed right now
 45
Rachel "Becky" Donezal charged with stealing 8k worth of welfare and food stamps
34 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 01-28-2012, 06:43 PM         #121
Black Samurai  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
no post f!ght interview??
 6 years ago '06        #122
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,574 | Props total: 1153 1153
Ayo any1 betting on the main f!ght tonight who yall got?
 6 years ago '10        #123
JETSoverERTHING 171 heat pts171
space
avatar space
space
$22,947 | Props total: 6098 6098
hahahahah sonnen hahahahahahahahaa
 6 years ago '10        #124
Alerts 222 heat pts222
space
avatar space
space
$15,642 | Props total: 5624 5624
Cheal's a funny dude
 6 years ago '07        #125
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,075 | Props total: 2287 2287
Sonnen is one funny dude that I can't lie
 6 years ago '11        #126
KING JAYY 541 heat pts541
space
avatar space
space
$53,496 | Props total: 23157 23157
I thought they was bout the rob weidman

they last judge was brazilian too
 6 years ago '04        #127
Tastemaker331 51 heat pts51
space
avatar space
space
$39,987 | Props total: 12721 12721
Chael is a fool
 6 years ago '09        #128
ShadyVsEminem 248 heat pts248
space
avatar space
space
$22,148 | Props total: 7152 7152
 chevyrida6 said:
Ayo any1 betting on the main f!ght tonight who yall got?
Advertisements come 1st, how can people watch sport over there with so many ad breaks its a fu*king joke? thats the only reason sports there have timeouts to cram ads in
 6 years ago '11        #129
superdrunken 7 heat pts
space
space
space
$6,874 | Props total: 99 99
 Black Samurai said:
no post f!ght interview??
lol gotta get them commercials in
 6 years ago '11        #130
superdrunken 7 heat pts
space
space
space
$6,874 | Props total: 99 99
just made a small bet on sonnen inside the distance
 6 years ago '11        #131
superdrunken 7 heat pts
space
space
space
$6,874 | Props total: 99 99
 chevyrida6 said:
Ayo any1 betting on the main f!ght tonight who yall got?
I might play davis at +money fairly small.
 6 years ago '07        #132
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,075 | Props total: 2287 2287
is y'all n*ggas seeing those hoodrats in the front seats
 6 years ago '10        #133
JETSoverERTHING 171 heat pts171
space
avatar space
space
$22,947 | Props total: 6098 6098
lmfaoooo bad job censoring that out
 6 years ago '10        #134
stv18 22 heat pts22
space
avatar space
space
$4,623 | Props total: 101 101
 chevyrida6 said:
Ayo any1 betting on the main f!ght tonight who yall got?
I got Suga, and Sonnen in the co. If I wasn't betting I'd be rooting for Bisping but I don't see him winning. If he does its a win win, lose a couple bucks but get to see him f!ght for a title so it's all good.
 6 years ago '04        #135
Tastemaker331 51 heat pts51
space
avatar space
space
$39,987 | Props total: 12721 12721
 RJ96 said:
is y'all n*ggas seeing those hoodrats in the front seats
lol yeah. The ones sitting with that n*gga looking like an Alabama pimp

I'd fu*k those hoes
 6 years ago '06        #136
Special Edd 172 heat pts172
space
avatar space
space
$27,450 | Props total: 11603 11603
harlem shake zaddy. fuccin food fly how you get in my crib?

im really not into that sh*t talking private interviews sh*t like wrestling before matches.

then n*ggas got knocked the fu*k out in a second I BE DYING!
 6 years ago '11        #137
PotheadFocker 174 heat pts174
space
avatar space
space
$34,355 | Props total: 11124 11124
Chael's interview reminded me of some sh*t The Ultimate Warrior woulda said

All he need is the face paint.


Chael would probably k!ll it as a heel in the WWE
 6 years ago '04        #138
shortz 42 heat pts42
space
space
space
$6,936 | Props total: 2123 2123
lets go chaeeel.....fu*k bisping all day everyday im afraid he will sumbit sonnen =(
 6 years ago '10        #139
JETSoverERTHING 171 heat pts171
space
avatar space
space
$22,947 | Props total: 6098 6098
fu*k bi*chsping...
 6 years ago '06        #140
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,574 | Props total: 1153 1153
Mike vick is inthe buildinggg lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 59
I will marry this woman for real.
111 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 57
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
50 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Video inside NBA YoungBoy Hitta Whippin that Draco like John Wick
40 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
100 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside She Paints ...
60 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
SC Football legend Ronaldinho to marry two women at the same time
53 comments
24 hours ago
@sports
most viewed right now
 17
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
51 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 13
Article inside Morgan Freeman on that #MeToo Screen
106 comments
21 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy