The Dallas Mavericks vs The Los Angeles Lakers (1.16.2012) 10:30PM EST TNT (Odoms in Town Edition)

most viewed right now
 173
 50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 116
 NBA ALL Nike "City" Uniforms Leaked via 2K
40 comments
@sports
most viewed right now
 64
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
 Video inside Boxden NY will be upset! Cardi B bought offset a wraith. Let the hate b..
10 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #541
does any 1 care 19 heat pts19
space
avatar space
space
$5,652 | Props total: 416 416
Bynum!
 6 years ago '07        #542
KeepinItTrill 30 heat pts30
space
avatar space
space
$49,202 | Props total: 15054 15054
 PG-13 said:
Some of the shots Kobe takes...I just wonder why...
cuz he can make em

if he makes em its a good shot, if he misses em then its "wtf Kobe you idiot"
 6 years ago '04        #543
Kasssssst 135 heat pts135 OP
space
avatar space
space
$38,387 | Props total: 9 9
 PG-13 said:
Some of the shots Kobe takes...I just wonder why...
You and me both man...

I was like...there's 10secs left wtf you shooting for
 6 years ago '09        #544
Tiko377 1861 heat pts1861
space
avatar space
space
$15,204 | Props total: 8941 8941
Odom on Bynum?

When u have Haywood?

Wtf?
 01-16-2012, 11:56 PM         #545
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that f*g #24 ain't got no help?
 01-16-2012, 11:56 PM         #546
King Jove 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lakers doin work dispite kobe's poor shooting performance
 6 years ago '05        #547
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
damn cant lie this is the worst game ive seen in a while . I was mad when i was at the clipper game today cause i could of went to this one. smh glad i didn't now this game is horrible brick brick brick..;

i just hope we can get the W man we need to make sum moves I'm not dumb enough to see we need some help
 6 years ago '05        #548
DaDon23 65 heat pts65
space
avatar space
space
$18,399 | Props total: 8074 8074
 KeepinItTrill said:
cuz he can make em

if he makes em its a good shot, if he misses em then its "wtf Kobe you idiot"
That was the perfect explanation.
 01-16-2012, 11:57 PM         #549
KrayzieCMB 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KeepinItTrill said:
I will slap you...
I am allowed to be sarcastic; am I not?
 6 years ago '10        #550
Dun Dada 
space
avatar space
space
$3,223 | Props total: 0 0
 astroblack9 said:
You serious? The fact he didnt let him continue his shot is flagrant?

by that account...mahinmi's foul on barnes was flagrant cuz he jus wrapped up...cmon bro
IDK he really didnt go for the ball he just clobbered the guy...Whatever tho im just trying to get some free points since these guys cant hit any shots
 6 years ago '09        #551
Tiko377 1861 heat pts1861
space
avatar space
space
$15,204 | Props total: 8941 8941
Dallas deserves to lose with this sh*tty matchups and turnovers
 6 years ago '08        #552
GrownmanJ 21 heat pts21
space
avatar space
space
$4,888 | Props total: 3 3
 King Jove said:
lakers doin work dispite kobe's poor shooting performance
 6 years ago '10        #553
Ambassador 444 heat pts444
space
space
space
$18,665 | Props total: 5 5
 Tiko377 said:
Odom on Bynum?

When u have Haywood?

Wtf?
WTF?

Odom > Haywood
 6 years ago '04        #554
Kasssssst 135 heat pts135 OP
space
avatar space
space
$38,387 | Props total: 9 9
........wow
 6 years ago '07        #555
KeepinItTrill 30 heat pts30
space
avatar space
space
$49,202 | Props total: 15054 15054
 DaDon23 said:
That was the perfect explanation.
you better not be acting like a smart a.ss Don

 6 years ago '04        #556
Kasssssst 135 heat pts135 OP
space
avatar space
space
$38,387 | Props total: 9 9
fu*kING WOW
 6 years ago '08        #557
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,730 | Props total: 11627 11627
Barnes
 6 years ago '06        #558
PG-13 126 heat pts126
space
avatar space
space
$31,928 | Props total: 7 7



This game going to be finally good.
 6 years ago '04        #559
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
what in thee fu*k was that about!
 6 years ago '06        #560
youngskits718 2 heat pts
space
space
space
$5,119 | Props total: 16 16
Petty a.ss calls man
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
69 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
195 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
79 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 32
Image(s) inside The Backshots would be crazy
22 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
216 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
50 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside Thick as fu-k
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Video inside Who is she!!
12 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy