Bulls At Celtics Espn 8pm Est (Point God vs Rondo)

most viewed right now
 136
Image(s) inside Rapper Fabolous has his own name spelled wrong on his tattoo
61 comments
@wild'ish
most viewed right now
 81
Video inside Video of Ja Rule Celebrating FyreFest Scam with "Business Partners" #Yo..
72 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Image(s) inside Rich Gang Artist BTY Youngn dead
247 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Video inside Kendrick makes MICHAEL JACKSON entrence!!!!!
38 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '09        #201
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$40,302 | Props total: 1530 1530
Rondo almost has a triple double already?
 5 years ago '07        #202
Ham Rove 3503 heat pts3503
space
space
space
$54,429 | Props total: 16279 16279
 antoniob 321 said:
Yall get the second game by default but that was only because we wanted to lose that game.

The first game we won the sh*t talk war, even though you guys won the game. Mcrib was the reason we lost that game.

yeah even tho ima bears fan I respect the hell outa AP, hope he comes back the same. dudes a monster.
 01-13-2012, 07:34 PM         #203
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Agentzer0oo0 said:
Yeah man it's cool bruh, I don't take anything serious....at all lol.

And yea right after that you went straight to the baby bull era Actually felt sorry for y'all but the Bulls fans been faithful for the looooooongest. Got a nice squad, great coach, fanastatic point guard. Y'all Straight

@ being a Jaguars fan too. Damnnnnn
Yeah tell me about it. Jacksonville been garbage for a decade. 96-99 were our only good years.
 5 years ago '11        #204
imtheman718 21 heat pts21
space
avatar space
space
$3,933 | Props total: 436 436
garnett didnt want no parts of that
 5 years ago '05        #205
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,773 | Props total: 5489 5489
im on the computer scannin cds to put on ebay, i dont give a fu*k bout this game
 01-13-2012, 07:35 PM         #206
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Retro said:
Rondhoe is STILL tryin to send Rose to the bench. Man the fu*k up
looking like Vlade Divac out there
 5 years ago '09        #207
TriniSoldier 55 heat pts55
space
avatar space
space
$42,000 | Props total: 2918 2918
 Junior G said:
im on the computer scannin cds to put on ebay, i dont give a fu*k bout this game
 5 years ago '07        #208
Ham Rove 3503 heat pts3503
space
space
space
$54,429 | Props total: 16279 16279
finally booz and noah playing well together.
 01-13-2012, 07:35 PM         #209
*HypnotiK* 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn that wouldve been a nice layup by rose... and there is his third foul.
 5 years ago '07        #210
st21 1035 heat pts1035
space
avatar space
space
$50,115 | Props total: 26392 26392
lol @ rondo & rose having the exact same statline right now.
 01-13-2012, 07:35 PM         #211
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Junior G said:
im on the computer scannin cds to put on ebay, i dont give a fu*k bout this game


classic post.
 5 years ago '05        #212
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,773 | Props total: 5489 5489
I did love when Rondo went up to Van Gundy n told him its because he has 2 fouls, thats why they did that.........fu*kin G
 5 years ago '11        #213
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 359 359
Boy too scared to keep him on the court. God damn shame
 5 years ago '05        #214
Hold That 101 heat pts101
space
avatar space
space
$35,168 | Props total: 7593 7593
 Junior G said:
im on the computer scannin cds to put on ebay, i dont give a fu*k bout this game
Neither do I, your team is to trash to get excited over this.
 5 years ago '04        #215
R0CAF3LLA_pimp 34 heat pts34
space
avatar space
space
$6,155 | Props total: 2784 2784
rose beasting....got dayum...
 5 years ago '05        #216
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,773 | Props total: 5489 5489
Rondo dont give a fu*k like me........thats why we get each otha
 01-13-2012, 07:36 PM         #217
*HypnotiK* 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Deng!
 01-13-2012, 07:36 PM         #218
Ca$h Out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Junior G said:
im on the computer scannin cds to put on ebay, i dont give a fu*k bout this game


I'm trying to convert this damn video for my homie, but this editing program is acting like a bi*ch.
 01-13-2012, 07:36 PM         #219
*HypnotiK* 
space
space
space
$n/a | Props total:  
rondo and his big a.ss hands
 5 years ago '04        #220
Kush Charasi 25 heat pts25
space
avatar space
space
$5,115 | Props total: 99 99
is rondo the worst ft shooter for a pg statistically, ever? And in ur opinion is he the worst shooter for pg ever
Home      
  
 

 






most viewed right now
 56
Apr 29 - The Surprising Thing Marijuana and Hot Peppers Have in Common
19 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 50
Video inside Dat Ass 😛😛😛😛😛
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 45
Image(s) inside Kristin Cavallari Leaving Blacked.com Shoot
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Kylie "MC Hammer" Jenner
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
The real reason Jesse Williams is splitting from his wife
77 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 15
Image(s) inside Apr 29 - Man beats wife to death after learning she was having another..
193 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside Feds Tell Judge that They have Eye Witness who will Testify Taxstone Ki..
286 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Article inside Sony Pictures Reports $719 Million Loss For Movie Division
26 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy