Rick Ross (Feat. Drake & French Montana) - Stay Schemin OFF RICH FOREVER!!

most viewed right now
 320
Video inside Kenneka Jenkins Update [OMFG]
67 comments
@wild'ish
most viewed right now
 189
The lack of quality d1ck in 2017
81 comments
@misc
most viewed right now
 167
Article inside Kylie Jenner pregnant byTravis Scott.
106 comments
@hiphop
most viewed right now
 138
Sep 22 - Asian Takes 7 Bullets From Cop Like A G *graphic video*
55 comments
@misc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #21
PotheadFocker 166 heat pts166
space
avatar space
space
$32,733 | Props total: 6536 6536
 01seay said:
Drake just murdered Good Muisc and Common

Edit: That whole Drake verse was cray.
murdered???

Do some of you d!ckriders even believe the words that you type?


The best part of the verse was the Kobe sh*t he ain't murder anybody
 6 years ago '09        #22
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,058 | Props total: 7050 7050
 Powerager said:
either i'm too high, or i just dont get that line
he's saying why the fukk does kobe's wife deserve half of kobe's fortune when all she did was sit at home, she wasnt at the gym practicing them jumps shots and practicing that defense

its a pretty simple line
 6 years ago '06        #23
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,464 | Props total: 3282 3282

[video - click to view]


Paying homage thatz whatz up
 6 years ago '08        #24
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$18,608 | Props total: 6470 6470
 Jacc Blacc said:
he's saying why the fukk does kobe's wife deserve half of kobe's fortune when all she did was sit at home, she wasnt at the gym practicing them jumps shots and practicing that defense

its a pretty simple line
Then why are yall hyping it
 6 years ago '10        #25
Barge 
space
avatar space
space
$2,125 | Props total: 347 347
Drake needs to rap like this more often.
 6 years ago '11        #26
TheBeatBully 6 heat pts
space
avatar space
space
$131 | Props total: 68 68
i did this beat lol
 6 years ago '09        #27
Coke Wave 14 heat pts14
space
avatar space
space
$4,094 | Props total: 178 178
n*ggas aint touching these n*ggas right now b..


fuk u old a.ss rap n*ggas
 6 years ago '11        #28
PotheadFocker 166 heat pts166
space
avatar space
space
$32,733 | Props total: 6536 6536
 TheBeatBully said:
i did this beat lol
sh*ts spacy with the synth or whatever I dig it. Keep doing the damn thang
 6 years ago '07        #29
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,354 | Props total: 147 147
this hook is trassh :laughing19:
 6 years ago '08        #30
The N 409 heat pts409
space
avatar space
space
$43,790 | Props total: 13134 13134
He called Common a "GOD"
 6 years ago '07        #31
strongthetruth 12 heat pts12
space
space
space
$3,041 | Props total: 2628 2628
Am I the only one that realizes Drake's verse was more directed at Pusha?
 6 years ago '07        #32
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$11,870 | Props total: 359 359
wwoooooooooooooooooooooooooooo..
 6 years ago '09        #33
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,058 | Props total: 7050 7050
 Andre3stacks said:
Then why are yall hyping it
simple to understand still a dope line
 6 years ago '09        #34
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,058 | Props total: 7050 7050
 The N said:
He called Common a "GOD"
thought that was aimed at pusha t hence the God refrence
 6 years ago '07        #35
strongthetruth 12 heat pts12
space
space
space
$3,041 | Props total: 2628 2628
 Jacc Blacc said:
thought that was aimed at pusha t hence the God refrence
This......
 6 years ago '10        #36
quan3106 88 heat pts88
space
avatar space
space
$8,821 | Props total: 9696 9696
n*ggas d!ck ridin....song overall was poop....Drake had a couple lines but the verse was only aaight...he fu*ked up comin out sayin say my name then droppin a super subliminal verse...n*gga coulda been talkin bout me...smh...
 6 years ago '09        #37
kingstown04 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,516 | Props total: 66 66
 6 years ago '10        #38
rockyin4 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,061 | Props total: 438 438
French Montana isn't good at all. Can't believe a bidding war happened over him buttt... "Pigeons on the roof like Ghost dogs" :agreement6:
That's my movie!
 6 years ago '04        #39
abstractq 5 heat pts
space
space
space
$8,396 | Props total: 2310 2310
 Barack Obonga said:
why havnt i heard this classic?wtf,what year/album was this?

rofl wtf. . .


n*ggas too young to remember the I Am bootleg?
 6 years ago '06        #40
Poloboy69 
space
space
space
$2,204 | Props total: 314 314
why does everybody think the first song a n*gga jump on after he gets disses is a response! Yall reaching Everybody in good music is trash
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside Karrueche Tran Ain't Got Nothing To Show
79 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside Kim K Friend Looks Better
58 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside Best Films of the Year so Far?
104 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 19
Sep 21 - woman fatally shoots sleeping boyfriend - uses machete to chop up his..
52 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 18
Article inside Laurence Fishburne got divorced.
79 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 15
Image(s) inside Joss Whedon Has Reportedly Cut A MAJOR Character From JUSTICE LEAGUE
61 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside Sep 21 - 15-Year-Old gives birth to NJ Detective's Baby......yep
125 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside Diaper Booty Or Blessed? 🤔
63 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy