Rick Ross - Rich Forever (Mixtape) [Anticipation/Discussion Thread]

most viewed right now
 64
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
23 comments
@wild'ish
most viewed right now
 47
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
8 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
87 comments
@wild'ish
most viewed right now
 33
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
94 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 01-06-2012, 03:30 PM         #401
ajs420 
space
space
space
$n/a | Props total:  
tape wasnt that bad...

Ross really got an ear for beats.
 6 years ago '10        #402
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
Listen to this in subs if you got em...much more satisfying..it's some bangers on here
 6 years ago '10        #403
Blue GM 247 heat pts247
space
space
space
$3,185 | Props total: 2 2
that diss was trash ...
 6 years ago '10        #404
A.Dot789 1067 heat pts1067
space
avatar space
space
$14,249 | Props total: 10138 10138
I know y'all would prefer the [no rick ross version] -
 6 years ago '11        #405
Kid Cunner 401 heat pts401
space
avatar space
space
$5,684 | Props total: 12 12
Ross is the best in the game, hands down. Rich Forever feat, John Legend bout to have the non believers fu*ked up. Nobody will drop a better free project this year, I'll stand by that.
 6 years ago '11        #406
Kid Cunner 401 heat pts401
space
avatar space
space
$5,684 | Props total: 12 12
 Athavan 789 said:
I know y'all would prefer the [no rick ross version] -
You mad 50 is musically irrelevant Ross runs the game.

 6 years ago '11        #407
Kid Cunner 401 heat pts401
space
avatar space
space
$5,684 | Props total: 12 12
 Killa said:
You really like every possible wack rapper in the game atm

Mac Miller.. Kid Ink.. Rick Ross.. Lil Wayne..
I don't like Kid Ink..


But obviously you keep tabs on me to know the rest...why you out chea stalking me

Listen to Rich Forever..I know that track makes n*ggas like you angry as fu*k. You wanna hate the Bawse, but you can't deny the excellence of which he can make song and spit. It's ok..just reeeelax.
 6 years ago '04        #408
Juicy "J" 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,288 | Props total: 5879 5879
 Lyriceater said:
How long until I can expect the No-DJ version?
Are u fu*king serious lmao? How many times someone gotta tell u it ain't no DJ lol, it is HOSTED(which doesn't always mean tags) by DJ Scream who is signed to MMG Anyways now to my question, does anyone know who produced Holy Ghost?
 6 years ago '11        #409
Kid Cunner 401 heat pts401
space
avatar space
space
$5,684 | Props total: 12 12
 Killa said:
I did, gave it one spin

Now I'm waiting for the non-Rick Ross version (instrumentals!)
No Ross version...ruins the tape :nasmad:
 6 years ago '11        #410
PotheadFocker 174 heat pts174
space
avatar space
space
$34,338 | Props total: 11105 11105
This Pharrell feature seem super random to anyone else? lol
 6 years ago '04        #411
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,812 | Props total: 5042 5042
I swear my n*gga ross has the best beats in game damn this mixtape hard as fu*k......
 6 years ago '05        #412
ice wolf 522 heat pts522
space
avatar space
space
$9,455 | Props total: 6082 6082
Rozay got the best taste in beats in the game. TAPE IS FIRE!!!!!!!!!!!! Drizzy merked Stay Schemin. Sublimals shot at Pusha T and Common fa sho.
 6 years ago '04        #413
whiskey787 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,148 | Props total: 5 5
 kenoe212004 said:
I swear my n*gga ross has the best beats in game damn this mixtape hard as fu*k......


the production on this >>> TM103

 6 years ago '10        #414
bc23 1 heat pts
space
space
space
$372 | Props total: 38 38
 tonystarks21 said:
wowwwwwwwwwww drake murkeddddd common HE WENT IN ON THAT VERSEEEEEEEEEEEEEEE


BUTTTT DRAKE CAN'T RAP RIGHTTTTTTTTTTTTTTTT?
How did he murk Common?
 6 years ago '10        #415
SmoothTay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$26,897 | Props total: 31926 31926
n*ggas aint fu*kin wit rozayyyyyyyy
 6 years ago '10        #416
bc23 1 heat pts
space
space
space
$372 | Props total: 38 38
 tonystarks21 said:
stfu dont question me
lmao...................
 01-06-2012, 04:27 PM         #417
illmatic52 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Uhhhh This sh*t hard and I'm only 5 tracks in

I'm ready for that Nas verse
 6 years ago '04        #418
thetrapper 17 heat pts17
space
space
space
$2,125 | Props total: 1628 1628
 Juicy "J" said:
Are u fu*king serious lmao? How many times someone gotta tell u it ain't no DJ lol, it is HOSTED(which doesn't always mean tags) by DJ Scream who is signed to MMG Anyways now to my question, does anyone know who produced Holy Ghost?
lody did it
 6 years ago '06        #419
youngskits718 2 heat pts
space
space
space
$5,119 | Props total: 16 16
Off The Boat
 6 years ago '04        #420
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,812 | Props total: 5042 5042
 whiskey787 said:


the production on this >>> TM103

Real Talk Doe Tm103 Kinda Played Out Already.....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
67 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
81 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
155 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside The Deep Dark Web
148 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
162 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
111 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy