Michigan vs Virginia Tech (SUGAR BOWL)

most viewed right now
 74
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
138 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Image(s) inside Went To The 4:44 Tour Last Night
59 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
yukmouth responded to gonzoe
22 comments
@hiphop
most viewed right now
 32
Video inside Was there ever a bigger weed carrier than SliffStar
119 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who you got?
Michigan 12 60.00%
VA Tech 8 40.00%
Voters: 20. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 01-04-2012, 01:25 AM         #301
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dtownboy313 said:
you n*ggas think to small. i dont give a fu*k about this thread doing numbers or not. yall beat us 4 times. now what? you satisfied with just that. get to the point where muthafu*kas all the way in cali are michigan fans. you n*ggas are local. i give yall credit doe. yall beat us. aim for something higher then if yall so good. yall run the state now right? win a rose bowl then. dont choke in the big game
...you really wanna go there?really tho?
 01-04-2012, 01:26 AM         #302
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
whatever yall post ima see it tomorrow....im bout to hit these sheets....and dont think after we smash the saints i aint finna be talkin greasy to yall n*ggas in the thread
 6 years ago '04        #303
JBeezy 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,933 | Props total: 414 414
 SmooveDude said:
just get in that backseat tho....please and thank you and now that we're officially better than yall again in football we can continue to embarrass yall in basketballyall enjoy yall night now
Again?

And you keep talking about what's important is today.....you forget we swept you in Bball last year with a great chance to at least split this year? Beilein can coach and he's recruiting very well...the future looks bright for both basketball programs with some great games in sight.
 6 years ago '04        #304
dtownboy313 
space
avatar space
space
$3,762 | Props total: 6 6
 SmooveDude said:
...you really wanna go there?really tho?
yes let's go there. why not?
 6 years ago '04        #305
Aesop730 14 heat pts14
space
avatar space
space
$19,674 | Props total: 5366 5366
In case you want to see a school from the state of Michigan win a BCS bowl game and play in one .. The replay is on S-pin right now .. Guess they dont have that cap one bowl on deck ..




[pic - click to view]

 6 years ago '04        #306
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
i still have no idea how michigan landed in the sugar bowl but good victory still. Once again, overrated virginia tech loses a game and beamer ball is the most overrated ball in cfb in the past 10 years.

These n*ggas cant win a bcs game to save their lives... not even with vick back then
 6 years ago '04        #308
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,378 | Props total: 8471 8471
That was Boise State's Trophy
 6 years ago '06        #309
O Nasty 96 heat pts96
space
avatar space
space
$20,419 | Props total: 288 288
 U.B.HiRM said:
n*gga go back under that rock


the hoosiers gashed any chance of ohio state winning a title in ANY sport for the next 5 years.




JIMMMMM TRESSELLLLLLLLL
 6 years ago '06        #310
Special Edd 167 heat pts167
space
avatar space
space
$26,621 | Props total: 8926 8926
that 22 yard LOSS RUN his elbow and 4arm touched ground ... why wasnt the play called dead?!
 6 years ago '04        #311
Aesop730 14 heat pts14
space
avatar space
space
$19,674 | Props total: 5366 5366
 Special Edd said:
that 22 yard LOSS RUN his elbow and 4arm touched ground ... why wasnt the play called dead?!
Ay my n*gga we passed that .. We on that hangover wave right now ..

party on Bourbon



[pic - click to view]

 01-04-2012, 09:36 AM         #312
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  


Do Michigan fans live in an alternate universe?
 6 years ago '04        #313
torious 67 heat pts67
space
avatar space
space
$82,085 | Props total: 11913 11913
 dtownboy313 said:
yes let's go there. why not?
2 words. c webb
also ironic that the same n*ggas talkin about dantonio lettin players out of jail ignoring the fab five ever happened. fu*k outta here


Last edited by torious; 01-04-2012 at 09:42 AM..
 01-04-2012, 09:40 AM         #314
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 U.B.HiRM said:
i live in a universe of a bcs bowl championship lol...


but where u from fam?
Eh,if it isn't the Rose bowl or a NC i don't care,it's all politics to get in.


Detroit.
 01-04-2012, 09:56 AM         #315
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 U.B.HiRM said:
big money talkin to ya...all they care is about money...mich had a good year and everyone knows their a huge draw 2 and 2 together we winnin...


stay outta the eastside..lotta sh*t happenin there these days
That's where i'm at right now ,but i grew up in the jungle so i'm not worried,just keep a low profile and keep to yourself and you'll be good out here.

Most of time i'm on campus fu*kin' with white chicks anyway .You in the D?
 6 years ago '04        #316
Aesop730 14 heat pts14
space
avatar space
space
$19,674 | Props total: 5366 5366
Dont matter where you @ you can get popped ... The westside starting to look like the Eastside tho man .. The Arab chicks be @ Wayne, and WCCCD .. Some of them be acting funny tho .
 6 years ago '06        #317
davon4204 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,172 | Props total: 1613 1613
 JayDawn said:
Another Big Ten Loss


[pic - click to view]




Gif is funny but Michigan did win this sh*t even though they played sloppy. Go Blue.
 6 years ago '05        #318
KingJustin 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,806 | Props total: 190 190
 Aesop730 said:
Dont matter where you @ you can get popped ... The westside starting to look like the Eastside tho man .. The Arab chicks be @ Wayne, and WCCCD .. Some of them be acting funny tho .
West Warren
 6 years ago '04        #319
dtownboy313 
space
avatar space
space
$3,762 | Props total: 6 6
 dtown1759 said:
2 words. c webb
also ironic that the same n*ggas talkin about dantonio lettin players out of jail ignoring the fab five ever happened. fu*k outta here
sh*t atleast them n*ggas made to the ship. when's the last yall football team played in a ship??? i'll wait. beating michigan isn't the championship either
 6 years ago '04        #320
dtownboy313 
space
avatar space
space
$3,762 | Props total: 6 6
 U.B.HiRM said:
big money talkin to ya...all they care is about money...mich had a good year and everyone knows their a huge draw 2 and 2 together we winnin...


stay outta the eastside..lotta sh*t happenin there these days
i live on the eastside.(harper/connor). stay to yourself you a be good. you one of them n*ggas who wanna be flashy and stunt your a target point blank
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
NBA Bron and the Cavs been on they sh-t since ...
31 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 61
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
39 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
 61
Image(s) inside trust a big butt and smile
41 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Video inside So Maliah blessed us this morning
76 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
86 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Image(s) inside Peewee Longway chain supposedly snatched in Macon, Georgia
121 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Damn!! Is all I can say
89 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy