DJ Paul's BBQ Rub & Sauce

most viewed right now
 124
Image(s) inside Artist Illustrates Everyday Life With His Wife
159 comments
@wild'ish
most viewed right now
 104
Video inside Charlamagne Tha God & Joe Budden Speak On Why VladTV Is A Rat
103 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Floyd Mayweather Shoots His Shot On A Instagram Thot, Confirms GOATweather Sta..
90 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
BOX Showtime: Kell Brook vs. Errol Spence Jr: Bramall Lane, UK (May 27): 14..
1439 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-28-2011, 11:42 PM         #1
6122 pageviews
42 comments


GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
DJ Paul's BBQ Rub & Sauce
 

 

[pic - click to view]

 WELCOME TO THE HOME OF DJ PAUL BBQ


[pic - click to view]




[pic - click to view]



No wonder the new 3-6 ain't out yet image Can't knock the hustle tho

42 comments for "DJ Paul's BBQ Rub & Sauce"

 5 years ago '04        #2
xbossxplayax 
space
avatar space
space
$3,954 | Props total: 527 527
dj paul is a dogggg!!!
 5 years ago '05        #3
gdash72 11 heat pts11
space
avatar space
space
$517 | Props total: 31 31
im soo damn sorry Bruh...but i just cant help thinkin bout dat scene in Scary movie 2 where dis n*gga..
[pic - click to view]

wuz touchin all ova dere food...lol..jus cant help but think dat n*ggas lil arm wuz involved in dat SAUCE & Rub.....sorry
 12-29-2011, 02:25 AM         #4
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gdash72 said:
im soo damn sorry Bruh...but i just cant help thinkin bout dat scene in Scary movie 2 where dis n*gga..
[pic - click to view]

wuz touchin all ova dere food...lol..jus cant help but think dat n*ggas lil arm wuz involved in dat SAUCE & Rub..:bronthatsnasty:...sorry
you cold, mayne

Speakin' of, I just browsed the n*ggas site and goddamn can you actually see this n*gga whole arm in an excellent quality pic for once


[pic - click to view]



But real sh*t, heads up to that n*gga for being able to bang out beats with that arm tho
 5 years ago '11        #5
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,665 | Props total: 7 7

[pic - click to view]



nvr knew this guy had a short arm like that

 5 years ago '11        #6
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,927 | Props total: 1066 1066


 5 years ago '11        #7
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,665 | Props total: 7 7
 swayze said:
It's some hatin !! dudes on BX. Go get some pushy instead of being one all ya life.
 5 years ago '04        #8
EscoNore 67 heat pts67
space
avatar space
space
$11,439 | Props total: 152 152
 gdash72 said:
im soo damn sorry Bruh...but i just cant help thinkin bout dat scene in Scary movie 2 where dis n*gga..
[pic - click to view]

wuz touchin all ova dere food...lol..jus cant help but think dat n*ggas lil arm wuz involved in dat SAUCE & Rub.....sorry
that n*gga be using his strong hand to mix the sauce and rub.
 5 years ago '09        #9
Coke Wave 14 heat pts14
space
avatar space
space
$4,092 | Props total: 177 177
 X-NINE said:

[pic - click to view]


and ya arm's too short to box, like that three 6 mafia n*gga
 5 years ago '06        #10
"SS" 28 heat pts28
space
avatar space
space
$10,113 | Props total: 4259 4259
 X-NINE said:
you cold, mayne

Speakin' of, I just browsed the n*ggas site and goddamn can you actually see this n*gga whole arm in an excellent quality pic for once


[pic - click to view]



But real sh*t, heads up to that n*gga for being able to bang out beats with that arm tho
even funnier is that n*gga was a real DJ before he started rappin and producin...and he pretty good at it
 5 years ago '10        #11
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,471 | Props total: 91 91
 xbossxplayax said:
dj paul is a dogggg!!!
one you do not trust?
 5 years ago '05        #12
THEINFAMOUS 17 heat pts17
space
avatar space
space
$45,912 | Props total: 8583 8583
Id cop it just cuz its Pauls sh*t.

Prolly dont taste too bad.
 5 years ago '07        #13
Damagegadget 489 heat pts489
space
avatar space
space
$33,063 | Props total: 10648 10648
award winner...but doesn't say what award
 5 years ago '10        #14
Superboy504 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,897 | Props total: 131 131
i'll give it a shot.
 5 years ago '11        #15
5 Sigma 23 heat pts23
space
space
space
$4,740 | Props total: 548 548
Why is his arm short like that!! Anybody kno
 5 years ago '04        #16
Mr_GooD_NeWs 25 heat pts25
space
avatar space
space
$9,801 | Props total: 173 173
 THEINFAMOUS said:
Id cop it just cuz its Pauls sh*t.

Prolly dont taste too bad.



 5 years ago '08        #17
Gmengfx 71 heat pts71
space
avatar space
space
$12,461 | Props total: 725 725
i love how he is always hiding his gimp a.ss baby arm lol
 5 years ago '04        #18
HotBYoungTurk 13 heat pts13
space
avatar space
space
$11,319 | Props total: 1470 1470
where can I get it? lol. gotta be worth tryin right? :)
 5 years ago '06        #19
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 Damagegadget said:
award winner...but doesn't say what award
If you was bumpin' 3-6 back in da day you'd know...better catch up, *sun sun
 5 years ago '11        #20
BtMkRs 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,105 | Props total: 3215 3215
You dont become a millionaire RAPPING !. ask ANY of em...

Its always the Side stuff ...
all those little bits of money coming from different sources is what makes you REAL gwap
(dam i took it back and said GWAP)
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
Image(s) inside Wtf going on Keke Palmer ?
131 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 47
Video inside Footage From The 1996 Compton Raid, Suge Knight's House & Weapons Seize..
47 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 42
'18 BENTLEY MULLINER. Who's copping??
27 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
 21
Image(s) inside Kourtney Kardashian Thong Bikini
42 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Katy Perry already done exploiting the culture, unfollows Migos on IG
171 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
NBA Isaiah willing to delay contract extension
88 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 11
Video inside THE ROCK GOES on TWITTER RANT AFTER CRITICS GIVE BAYWATCH BAD REVIEWS :..
62 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
This guy kills it on friday the 13th
64 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy