Tattoo Artist Responds To Drake, "Please Say That Drake Actually Wants To F*ck Me Up. I Will Totally

most viewed right now
 167
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
38 comments
@sports
most viewed right now
 154
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
61 comments
@wild'ish
most viewed right now
 150
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
71 comments
@hiphop
most viewed right now
 117
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
58 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-24-2011, 11:43 AM         #61
VigilanteSeason 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k drake hes an as*hole
 6 years ago '04        #62
PrisonRules 70 heat pts70
space
avatar space
space
$26,909 | Props total: 5729 5729
 Esdot said:
the fu*k? I dont remember this episode
he ripped his shirt but the titty there somebody added some how
 12-24-2011, 11:54 AM         #63
IronMaiden 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Barack Obonga said:
So,if drake some how ends up beating the sh*t out of common,qtip,and this fat guy,what will be yalls reaction?
There is no IF, it's fu*king drake.. guy couldn't beat up an infant.
 6 years ago '08        #64
The N 539 heat pts539
space
avatar space
space
$49,299 | Props total: 24877 24877
Canada get your boy, he about to get k!lled by some Tattoo guy who probably did Prison time
 6 years ago '04        #65
TheProtege9020 55 heat pts55
space
avatar space
space
$5,529 | Props total: 988 988
 BastardChild said:

[pic - click to view]



 6 years ago '04        #66
Mr_Plenty 
space
avatar space
space
$2,752 | Props total: 330 330
goofnugget
 6 years ago '08        #67
countreenoise 
space
avatar space
space
$224 | Props total: 12 12
 eza said:
While drake is not tough at all this tattoo artist is absolutely as*hole he should have never did that on the girls head she obviously has mental problems
hes a tattoo artist not a moralist, so i mean he gotta eat, its her money, fu*k drak, and we out tis bi*ch 2012.
 6 years ago '11        #68
PLK12 44 heat pts44
space
avatar space
space
$1,356 | Props total: 3 3
goofnugget
 6 years ago '07        #69
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,563 | Props total: 16173 16173
 Mr MetroATL said:
goofnugget tho?
That sh*t is funny.
 6 years ago '05        #70
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
these n*ggas really tryin to test drake out here
 6 years ago '11        #71
xxflyingarmbarx 33 heat pts33
space
avatar space
space
$2,208 | Props total: 1005 1005
sh*t aint the artists fault, its what she wanted and the customers always right.....

Lets say you build houses for a living, Some fu*ktard rapper, lets call him Drake, wants you to build him a mansion made out of solid gold and is willing to pay cash, in full, up front, of course YOU KNOW its a dumbass idea, but thats your job. So you build Drake's new house of gold, he paid you up front as promise, 2 weeks later in all of his fu*ktardery he gets his face kicked in, cant rap (or pretend to sing) anymore, gets dropped from his label and cant afford his new golden home and has to live in some shiny a.ss pants MC Hammer style. Are y'all gonna let people blame you or say its your fault for building his new golden mansion? NO, his dumbass wanted a mansion made of pure gold and had the money to pay for it, all you did was your job.
Artist did is job, felt bad for a min, then said "fu*k it, she made her decision (repeatedly)"
 6 years ago '08        #72
Kewop Decam 83 heat pts83
space
space
space
$16,885 | Props total: 12087 12087
 Budala said:

[pic - click to view]



Ayoo ths me the n*gga Birdman nummba 1 stunna.YMCMB$...fu*k wit Drizzy and we gunna paint the town red ya feel me...1 milli...2milli billionaire plehboiii... jus called my son Weezy jr nd he in beast mode...we the business ...long hair dont care YMCMB n*gga all day stunnin'...
LOL, it's sh*t like this that makes me love BX
 12-24-2011, 12:56 PM         #73
SOCIALITE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn shame what fame would do to a human being. Drake called that man out and he defends himself and you n*ggas take up for him. Tattoo dude is fake, but Drake is hard for doing the same sh*t for no reason? fu*k is up with the guy on guy pr0n these days, nothing but d!ck riding
 12-24-2011, 01:09 PM         #74
SplenderousGem 
space
space
space
$n/a | Props total:  
your a GOOFNUGGET my n*gga, lol imma start using that
 6 years ago '04        #75
facility651 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,780 | Props total: 192 192
lmfao at drake being called out on getting tough....how the fu*k you gunna tough talk a muthafu*ka who is doing your job and that you know nothing about....i hope he beats drakes a.ss
 6 years ago '08        #76
abstrak_kapital 
space
avatar space
space
$267 | Props total: 118 118
 BoutMyPaper said:
Yeah, Because its really a good look for the biggest name in music to f!ght some high school drop put tattoo artist. Drake can make one call and have that n*gga fall of the face of the earth. Period!
He got a.ssassination money
n*gga.........

























please! Anybody can get touched, fu*k Drake!
 6 years ago '08        #77
supervillain 244 heat pts244
space
avatar space
space
$13,157 | Props total: 8 8
Some of these comments are fu*king ridiculous. I dont know if yall are trollin or serious. I know yall are fans of drake but that n*gga threatened the tattoo artist first and you really expected him not to respond??? and when he does yall wanna diss him???? I really dont get it....i dont understand the thought process of some of you kids...

i hope he beats the sh*t outta drake if it ever goes down....matter of fact, i really dont give a fu*k but it would be comical if that tattoo artist beat drake a.ss....
 12-24-2011, 02:06 PM         #78
GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mathematic said:
Some of these comments are fu*king ridiculous. I dont know if yall are trollin or serious. I know yall are fans of drake but that n*gga threatened the tattoo artist first and you really expected him not to respond??? and when he does yall wanna diss him???? I really dont get it....i dont understand the thought process of some of you kids...
exactly, and I fu*k with some of dudes music but a spade is a mothafu*kin' spade mayne
 6 years ago '07        #79
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,775 | Props total: 28866 28866


Drake gonna be in that wheel chair again
 6 years ago '04        #80
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 71 71
drake gonna get that a.ss whooped
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
60 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
148 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
176 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
73 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside This was by far the best catfish
118 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
121 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 9
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
60 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy