[MNF] The Atlanta Falcons(9-5) Vs New Orleans Saints(11-3) 8:30 EST. ESPN

most viewed right now
 152
NBA Nas got the last laugh
50 comments
@sports
most viewed right now
 108
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
241 comments
@hiphop
most viewed right now
 92
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
393 comments
@news
most viewed right now
 68
Article inside 10 Songs That Biggie Recorded But No One Has Found
14 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

WHO DAT
Atl Falcons 18 29.03%
NO Saints 44 70.97%
Voters: 62. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 6 years ago '10        #21
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,111 | Props total: 1269 1269
lol @ detroit praying the Falcons lose......yall losing to the Chargers Amigo.....tell Suhzie i said GET MAD!
 6 years ago '10        #22
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,111 | Props total: 1269 1269
Falcons fans we were patient with Bosher and he has turned things around.......just imagine if we had been patient with Prater..........they didnt give that kid a chance at all......
 6 years ago '07        #23
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,551 | Props total: 1165 1165
fu*k A Saint We Gonna bomb On Them n*ggas

Then k!lla Cam Gonna Finish Em Off

I can feel it
 6 years ago '05        #24
SacTown|B 17 heat pts17
space
avatar space
space
$16,827 | Props total: 2 2
 L-E-Dub bi*ch said:
fu*k A Saint We Gonna bomb On Them n*ggas

Then k!lla Cam Gonna Finish Em Off

I can feel it

[pic - click to view]

 6 years ago '04        #25
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73 OP
space
avatar space
space
$32,449 | Props total: 6041 6041
 L-E-Dub bi*ch said:
fu*k A Saint We Gonna bomb On Them n*ggas

Then k!lla Cam Gonna Finish Em Off

I can feel it
 6 years ago '07        #26
adotboogie 
space
avatar space
space
$1,790 | Props total: 119 119
Saints by 21 49-28.......
 6 years ago '04        #27
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73 OP
space
avatar space
space
$32,449 | Props total: 6041 6041
saints also have a 24th ranked defense we got both sides of the spectrum so it dam sure aint go be a blow out
 6 years ago '04        #28
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73 OP
space
avatar space
space
$32,449 | Props total: 6041 6041
 NO RELIGION said:
shut the fu*k up peeyon. The FalCOONS going ice fishing n*gga.
yall aint go run ova da chargers like u think yall is u betta tighten up
 6 years ago '08        #29
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,092 | Props total: 2714 2714
Who do you think I'm rooting for?


Bring us that #2 seed Falcons!
 6 years ago '05        #30
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 ATLDOPEBOI18 said:
saints also have a 24th ranked defense we got both sides of the spectrum so it dam sure aint go be a blow out
The defense had a worse ranking in the first meeting and what happened in the Terror Dome? No it wasnt a blowout but yall lost.
 6 years ago '04        #31
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73 OP
space
avatar space
space
$32,449 | Props total: 6041 6041
 rynell said:
The defense had a worse ranking in the first meeting and what happened in the Terror Dome? No it wasnt a blowout but yall lost.
i jus said its not gonna be a blowout but that dont mean yall go win either
 6 years ago '10        #32
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,111 | Props total: 1269 1269
 NO RELIGION said:
shut the fu*k up peeyon. The FalCOONS going ice fishing n*gga.
oh word? Ok n*gga..........guess what..........Stafford carted off.....done for the season.......watch.



[pic - click to view]









who won test di don!
 6 years ago '05        #33
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 ATLDOPEBOI18 said:
i jus said its not gonna be a blowout but that dont mean yall go win either
Yeah we'll have a little mercy on yall.
 12-21-2011, 10:36 AM         #34
Ca$h Out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NO RELIGION said:
Saints....And I'm hoping it's a fu*king slaughter,so we can move up to the 5th seed after we p!ss all over the Chargers.
Yall might as well sit that a.ss right back down.

Falcons.

28-24
 6 years ago '10        #35
kingjab7542 22 heat pts22
space
avatar space
space
$3,354 | Props total: 587 587
 peeyump said:
by 20? You must be new to this
Meh. Not exactly. I do know that the falcons secondary is not very good and outside of abraham the pass rush is horrendous. your best cornerback Brent grimes(who is very underrated btw) may not even play. And Brees has been putting up astronomical numbers against everyone for about the past 8 weeks. Also factor in that they are playing at home and will be able to create balance now that they are running the ball(8th in rushing) and it's a primetime game, it could get ugly.

But I could be wrong, just my opinion.
 6 years ago '05        #36
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 kingjab7542 said:
Meh. Not exactly. I do know that the falcons secondary is not very good and outside of abraham the pass rush is horrendous. your best cornerback Brent grimes(who is very underrated btw) may not even play. And Brees has been putting up astronomical numbers against everyone for about the past 8 weeks. Also factor in that they are playing at home and will be able to create balance now that they are running the ball(8th in rushing) and it's a primetime game, it could get ugly.

But I could be wrong, just my opinion.
Grimes will play but it wont matter there are plenty of other guys will attack.
 6 years ago '10        #37
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,111 | Props total: 1269 1269
 kingjab7542 said:
Meh. Not exactly. I do know that the falcons secondary is not very good and outside of abraham the pass rush is horrendous. your best cornerback Brent grimes(who is very underrated btw) may not even play. And Brees has been putting up astronomical numbers against everyone for about the past 8 weeks. Also factor in that they are playing at home and will be able to create balance now that they are running the ball(8th in rushing) and it's a primetime game, it could get ugly.

But I could be wrong, just my opinion.
Like I said you must be new to this.......doesnt matter if we have Webster, Mini Me, and Kevin Hart in coverage these games are always close. Not to mention our secondary hasnt been that bad as of late.....Grimes will play which will upgrade that secondary......the pass rush has also been coming on......and I'm not even factoring in the sh*t they did against that stupid a.ss n*gga Gabbart......our linebackers are eating good............the only running backs that had a good day was Foster and MJD (Forte had a good day with receptions).........MJD gonna have a good day regardless and Foster is in a zone scheme..............fu*k outta here.....this game will be determined by a fieldgoal as usual............a touchdown at the most.
 6 years ago '05        #38
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,720 | Props total: 6 6
Saints by 21 because the failc*nts will get a garbage td when the game is out of hand. We beat these n*ggas 8 out of the last 9 games and these falcons f*ggots keep acting like they gonna win everytime. You motha fu*kas got some kind of memory loss problem. Saints own you one and done bi*ches. Brees will r*pe this sunday and break Marino's record and the ginger will break Winslow's record all in the same game
 6 years ago '05        #39
Adamsville 131 heat pts131
space
avatar space
space
$12,433 | Props total: 589 589
whats up with the avy bets though?

[pic - click to view]

 6 years ago '09        #40
xslick504 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,844 | Props total: 1634 1634



these n*ggas.... this Monday can't come fast enough...

Can't wait for them to break records on that pathetic a.ss Failcons Defense.....

Jimmy gonna tear that cheap a.ss goal post down again......(fu*k i'm too hype.... we @ home lol)

Feather Dome repping a.ss n*ggas.... be prepared to get out played and out coached AGAIN....


Last edited by xslick504; 12-21-2011 at 12:19 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Pineapple Pwussy 🍍 😻
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
51 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
220 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 15
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
194 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
148 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
male rape survivor talks about how he got raped twice
63 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy