Shameless Season 2 Discussion Thread

most viewed right now
 229
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
189 comments
@hiphop
most viewed right now
 190
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
56 comments
@sports
most viewed right now
 107
Video inside Jay Z's Tidal Is Running Out Of Cash & On Verge Of Bankruptcy, Lost $36..
86 comments
@hiphop
most viewed right now
 80
NBA Lonzo Ball still disrespecting Nas
68 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #201
icedup9o9 3 heat pts
space
avatar space
space
$911 | Props total: 8 8
 Smith262 said:
Lip keeps on being dumb 2 kids now

that Spanish Chick is fine
Naw my dude the other chick is pregnant by her dad. She said he would come home drunk and mistake her for her mom
 6 years ago '04        #202
apfam77 
space
space
space
$1,001 | Props total: 205 205
This is easily one of the best shows out right now... what a fu*ked up ending to this episode.
 6 years ago '08        #203
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,408 | Props total: 154 154
Damn Fiona was just starting to get her sh*t together too, what a worthless fu*king family
 6 years ago '10        #204
KillaJ008 4 heat pts
space
avatar space
space
$874 | Props total: 465 465
 Tecnique said:
Damn Fiona was just starting to get her sh*t together too, what a worthless fu*king family
thats what im saying. both frank and monica don't deserve to have kids. they are horrible parents....going and stealing their kids money for bills to go and buy coke last nights awesome was great though....this show is definitely one of my favorites on television
 6 years ago '04        #205
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,256 | Props total: 2706 2706
So no one is gonna talk about the episode tonight? It was great
 6 years ago '04        #206
KREW 25 heat pts25
space
avatar space
space
$6,045 | Props total: 4839 4839
Tonight's ep was great, really k!lled me at the end. Karen is a fu*kin c*nt man, need to k!ll her off if its possible haha
 6 years ago '04        #207
ruff 6 heat pts
space
avatar space
space
$26,644 | Props total: 2650 2650


This show be breakin my heart mayne
 6 years ago '07        #208
Ham Rove 3510 heat pts3510 OP
space
avatar space
space
$55,206 | Props total: 19860 19860
 ruff said:


This show be breakin my heart mayne


But am I the only person who would be sick and tired of Frank and Monica's sh*t? Damn they are just extra irresponsible. Id be like I know family is family, but you motherfu*kers must want us to hate you. But that sh*t still had me @ the end.
 6 years ago '09        #209
DesertEagle 48 heat pts48
space
avatar space
space
$7,981 | Props total: 1851 1851
 ruff said:


This show be breakin my heart mayne
Lol exactly. I was all happy n sh*t during the Thanksgiving dinner and then Monica tried to k!ll herself and then Karen's triling a.ss. I'm not smiling for the rest of the day
 6 years ago '09        #210
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
 apfam77 said:
This is easily one of the best shows out right now... what a fu*ked up ending to this episode.
right? THE BEST SHOW THUS FAR......until game of thrones comes out

but dam what a fuking ending......lip is fuking up bad

felt so bad for the kid
 6 years ago '09        #211
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
 minimafia_aj said:


But am I the only person who would be sick and tired of Frank and Monica's sh*t? Damn they are just extra irresponsible. Id be like I know family is family, but you motherfu*kers must want us to hate you. But that sh*t still had me @ the end.
monica will most likely be out of the picture......frank is better SOLO
 6 years ago '08        #212
SlickJ101 22 heat pts22
space
avatar space
space
$12,962 | Props total: 5529 5529
I really hope they're done with Karen's character.

She's such a c*nt it's not even realistic anymore.
 6 years ago '04        #213
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,256 | Props total: 2706 2706
So wait did the baby actually have downs or did they just say that cuz it was asian?
 6 years ago '08        #214
SlickJ101 22 heat pts22
space
avatar space
space
$12,962 | Props total: 5529 5529
 Russ369 said:
So wait did the baby actually have downs or did they just say that cuz it was asian?
He really had downs I think.

He wasn't crying so that usually means there's something wrong with a baby, iirc.
 6 years ago '04        #215
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$17,923 | Props total: 4282 4282
That was a sad fu*king ending.
 6 years ago '07        #216
st21 1233 heat pts1233
space
avatar space
space
$55,458 | Props total: 43424 43424
karen is a fu*king smut. led lip to believe he was the daddy all along and then told him she fu*ked an asian guy just as much as him

that lil mofo carl is something else tho shot the bald eagle lol
 6 years ago '07        #217
Ham Rove 3510 heat pts3510 OP
space
avatar space
space
$55,206 | Props total: 19860 19860
 ST21 said:
karen is a fu*king smut. led lip to believe he was the daddy all along and then told him she fu*ked an asian guy just as much as him

that lil mofo carl is something else tho shot the bald eagle lol
lol he had a big a.ss bag of coke toobut he just through that sh*t. Great episode, would of liked more Kev and V . ready for the finale tho
 6 years ago '09        #218
DesertEagle 48 heat pts48
space
avatar space
space
$7,981 | Props total: 1851 1851
 Russ369 said:
So wait did the baby actually have downs or did they just say that cuz it was asian?
The baby is Asian and has Downs.
 6 years ago '09        #219
Ms Ambitious 249 heat pts249
space
avatar space
space
$8,395 | Props total: 7107 7107
The ep was great. Did they really have to show the baby coming out :sick: I had a feeling it wouldn't be Lips baby. He had to have known that it was a possibility it wasn't his. She was as.lut Yeah Monica need to be locked up in somebody's hospital. Her a.ss is crazy.
 6 years ago '04        #220
j2p4yall 1 heat pts
space
space
space
$923 | Props total: 40 40
That Lil Dude Karl is the best character on the Show... LMAO every time he hits the screen im craccin up... but yeah fu*k karen for doing lip like that....

Also Jimmy's "wife"
Home      
  
 

 






most viewed right now
 51
Pineapple Pwussy 🍍 😻
41 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
38 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
216 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 26
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
191 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
144 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Image(s) inside Fake Ashanti Look WAAY BADDER Than The Real Ashanti
36 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
85 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
male rape survivor talks about how he got raped twice
54 comments
20 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy