Fat Trel Got The Stupidest Swag In Hip-Hop Right Now [pic]

most viewed right now
 112
Video inside F*ucking Black Guy
75 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
40 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
78 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-17-2011, 09:42 AM         #41
Ni2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
makes me wonder whats in his shopping bags
 12-17-2011, 09:43 AM         #42
Bangladesh 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k outta here...he looks like a cricket player
 6 years ago '10        #43
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
 Bruce Leeroy said:
How the fu*k did dc start the foams/acg movement? Y'all n*ggas are delirious ..
damn sure wasn't new york or bama a.ss philly
 6 years ago '04        #44
J.BEEZY 10 heat pts10
space
avatar space
space
$8,494 | Props total: 2962 2962
u sure thats not the x games dude

[pic - click to view]

 6 years ago '04        #45
Javon23 287 heat pts287
space
avatar space
space
$48,301 | Props total: 14275 14275

[video - click to view]

 6 years ago '10        #46
catch22 17 heat pts17
space
avatar space
space
$1,705 | Props total: 874 874
 madeulook said:
whats he cake off of? definitely not music, he hasnt gotten there yet IMO so is he actually out in the streets doin his thing
are you questioning me or agreeing with me?


[video - click to view]

 6 years ago '10        #47
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,601 | Props total: 245 245
 Esdot said:
are you questioning me or agreeing with me?

he's clearly asking a question.
 6 years ago '07        #48
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,676 | Props total: 835 835
 Gottagat said:
damn sure wasn't new york or bama a.ss philly
How you figure? NY n*ggas been on that. Specifically Harlem n*ggas. And I love how DC n*ggas call cats Bama's when ya'll are bama's. n*ggas country as sh*t.
 12-17-2011, 11:08 AM         #49
ShaolinMonkX 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[video - click to view]


Sure he can't dress but this was one of the hardest joints of the year


Last edited by ShaolinMonkX; 12-17-2011 at 11:12 AM..
 6 years ago '05        #50
Garnet & Gold 42 heat pts42
space
avatar space
space
$33,296 | Props total: 20 20
 DelbertMengel said:
does everyone in dc dress like a bum?
...Yes. Didn't notice until I moved, then went back to visit
 6 years ago '05        #51
A~team 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,095 | Props total: 2327 2327
 dopemcee said:
ofcourse...he has that BAMA dc swag..

swear them dc n*ggas are more country than straight down south n*ggas...


they are so lame in dc................thats ofcourse where wale is from so its no surprise
dc swag>>>yours
 6 years ago '05        #52
DatKidDex 
space
avatar space
space
$4,152 | Props total: 435 435
DC bols lol
 6 years ago '05        #53
Datslickone 
space
avatar space
space
$288 | Props total: 0 0
Y'all n*ggaz some haters. Dc n*ggaz got way more swag then the rest of u whack n*ggaz. we wear 600 dollar whole north face outfits. don't hate cuz y'all can't afford it. yea them colors wild but he had it to spend it which is more to say for u whack nigas. and we def started the whole nike boots cuz y'all n*ggaz was still sucking timberlands off a couple years ago. DC n*ggaz don't wear cheap sh*t bam wit y'all pele avirex wearing azz.
 6 years ago '04        #54
Hardkore 10 heat pts10
space
avatar space
space
$19,158 | Props total: 1725 1725
that "my silencer" joint go stuuuupid hard
 12-17-2011, 12:00 PM         #55
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
if that outfit cost more than $10........
 6 years ago '04        #56
MegaTON 22 heat pts22 OP
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 290 290
 S.TEX said:
if that outfit cost more than $10........
northface aint that cheap
 6 years ago '07        #57
young mad 1 heat pts
space
avatar space
space
$12,550 | Props total: 9283 9283
 DatKidDex said:
DC bols lol
exactly...i say this everyday. imagine being from philly and stuck out here for 3 years...i will say they got they own style though.
 12-17-2011, 01:45 PM         #58
bongt0ker420 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thts not stupid swag. its st00pid swag
 6 years ago '04        #59
jdakidd44 
space
space
space
$857 | Props total: 0 0
dat sh*t horrible
 6 years ago '06        #60
DominicanLou 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,738 | Props total: 5386 5386
I dont watch fashion trends like that nor am influenced like that to catch feelings over some Nike boots. I do my own sh*t.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 26
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
135 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 15
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
102 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
68 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
622 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
122 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
61 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 5
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
119 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy