The Official Skillz - 2011 Wrap Up Discussion Thread - HAPPY NEW YEAR BOXDEN!

most viewed right now
 107
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
120 comments
@wild'ish
most viewed right now
 72
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
234 comments
@hiphop
most viewed right now
 64
NBA Lonzo ball willing to take a pay cut to add stars
36 comments
@sports
most viewed right now
 60
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
126 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #21
Gremlin 1107 heat pts1107
space
avatar space
space
$10,211 | Props total: 6209 6209

[video - click to view]


haha...

SKILLZ >>>>>
 6 years ago '05        #22
Gremlin 1107 heat pts1107
space
avatar space
space
$10,211 | Props total: 6209 6209
lol I'll probably make more money off your album than you


[video - click to view]


"I was sick in the eighties/I was sick when biz mark used to get complimented for being a cute baby"

"I was sick when DMX had a head full of hair"
 12-24-2011, 03:09 PM         #23
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the last one wasn't that good.
 6 years ago '10        #24
alogan9225 82 heat pts82
space
avatar space
space
$3,846 | Props total: 2367 2367
skillz fell off... HARD... that BET cypher he did... sealed the deal for me
 6 years ago '06        #25
unotready 7 heat pts
space
space
space
$2,119 | Props total: 28 28
this dude is not nice lol.. he thinks way too highly of himself, trying to diss other rappers about the BET cypher and claiming hes the best, but yet his rhyme scheme and lyrics are basic as fu*k..
 6 years ago '11        #26
PLK12 44 heat pts44
space
avatar space
space
$1,356 | Props total: 3 3
nope
 6 years ago '08        #27
AKMPLCE 34 heat pts34
space
avatar space
space
$3,891 | Props total: 1220 1220
Whens he Gonna Drop it?!
he posted this link on his twitter earlier..

[pic - click to view]




[video - click to view]


[video - click to view]


[video - click to view]


[video - click to view]



Last edited by AKMPLCE; 12-29-2011 at 04:43 PM..
 6 years ago '08        #28
AKMPLCE 34 heat pts34
space
avatar space
space
$3,891 | Props total: 1220 1220
who yall think he gonna put in it this year?
 6 years ago '05        #29
Gremlin 1107 heat pts1107
space
avatar space
space
$10,211 | Props total: 6209 6209
His best sh*t EVER like DJ Kay Slay Said "that was the best freestyle i have ever heard go down in here"


[video - click to view]


Top 10 Freestlyes Live on AIR EVER Period.

I remember that sh*t when Pusha T walked out the studio in a cypher
when he said anit nobody messing with him lol

i'll find that sh*t as well

Skillz is a BEAST

his first album is highly slept on by the young kids
 6 years ago '05        #30
Gremlin 1107 heat pts1107
space
avatar space
space
$10,211 | Props total: 6209 6209
Not being funny but....


[video - click to view]


people and fu*king with that free
 6 years ago '09        #31
59fifty 
space
avatar space
space
$25,072 | Props total: 13353 13353
Kreayshawn
 6 years ago '08        #32
AKMPLCE 34 heat pts34
space
avatar space
space
$3,891 | Props total: 1220 1220
 59fifty said:
Kreayshawn
he def. gonna say some sh*t about WBM haha
 6 years ago '09        #33
59fifty 
space
avatar space
space
$25,072 | Props total: 13353 13353
The mc hero,young buck,wtt
 6 years ago '08        #34
AKMPLCE 34 heat pts34
space
avatar space
space
$3,891 | Props total: 1220 1220
damn..shoulda checked if there was a 2011 thread already haha..last years was ok but imma always peep these rap ups!
 6 years ago '05        #35
Gremlin 1107 heat pts1107
space
avatar space
space
$10,211 | Props total: 6209 6209
he tweeted a day ago he anit even started it yet!
 6 years ago '04        #36
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$15,029 | Props total: 5729 5729
this was my thread? wtf?
 6 years ago '09        #37
59fifty 
space
avatar space
space
$25,072 | Props total: 13353 13353
Mr cee,young buck,wtt,the mc hero
 6 years ago '04        #38
hewsdaddy 
space
avatar space
space
$7,277 | Props total: 2 2
lately ive preferred a few days after when maino does the 201# predictions on the beat a few days after
 6 years ago '05        #39
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
....can somebody tell me why everyone hate this n*gga so much...

...the wrap ups is alright with me... im happy he does them...

...n*ggas be mad for no reason these days..

...its like n*ggas is hating because its the cool thing to do now...
 6 years ago '09        #40
59fifty 
space
avatar space
space
$25,072 | Props total: 13353 13353
 NO RELIGION said:
who the fu*k is the 'mc hero'?
The n*gga that was convicted of manslaughter got out got a job at mickey ds n these 2 dike jawns thought they were bout dat life, tried to bring it to dat n*gga n he fu*ked em up on camera....video was all over da net...dude ended up beatin da case n sued mcdonalds for puttin him in danger
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
condoms are lame as fu-k
45 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 58
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
98 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 45
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
57 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 43
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
46 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 28
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
243 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
159 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
45 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 24
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
128 comments
20 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy