Anyone Wanna Work On A Jadakiss Library of a Legend?

most viewed right now
 171
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
27 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 150
Video inside Jamie Foxx's Hairline Strikes Again...
35 comments
@hiphop
most viewed right now
 90
NBA GS fans, how worried are you?
63 comments
@sports
most viewed right now
 82
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
15 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #81
chrismb 634 heat pts634
space
avatar space
space
$20,466 | Props total: 41273 41273
Man I really need this
 6 years ago '08        #82
Gmengfx 77 heat pts77
space
avatar space
space
$12,779 | Props total: 1613 1613
i would help..i had the nastiest 22 track jada mixtape a while back.

but i know so many garbage dumb songs that for some reason bx likes will be on it

but if i like the tape ill do the cover =)

 6 years ago '05        #83
chrismb 634 heat pts634
space
avatar space
space
$20,466 | Props total: 41273 41273
I would LOVE to helP but I don't even have a computer....I use my iPhone for everything lol I hope this is posted soon tho
 6 years ago '04        #84
MegaTON 22 heat pts22 OP
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 290 290
 Gmengfx said:
i would help..i had the nastiest 22 track jada mixtape a while back.

but i know so many garbage dumb songs that for some reason bx likes will be on it

but if i like the tape ill do the cover =)

it's basically gonna be every jadakiss song - like all the other library of a legends series, it's taking a long time tho cuz we dont got many people workin on it but a lot of people who want the final product
 6 years ago '09        #85
Cito973 1 heat pts
space
space
space
$150 | Props total: 8 8
bumppppppppppp
 6 years ago '11        #86
danjurus 1 2 heat pts
space
space
space
$440 | Props total: 53 53
 MegaTON said:
the john legend i believe is a blend after more research

the robin thicke track is pretty good quality and has minimal dj (should we just keep this one?)

paid for that dumbass bling dynasty track cuz i couldnt find it

the version of rollin up i sent u is way better than the big mike version - we should keep that one


still workin on findin the others
yes I have multiple versions of rollin up, I know for a fact there's a version all of the djs were hit with that is of normal quality that's why I wanna try to get that one. the robin thicke track could work, as could all the other dblock rnb songs, but we wanna get the best quality possible remember. I got a few songs that you listed in the list so I'm gonna throw up a redone list now, and im almost 100% certain the john legend track isnt a blend, until we can find that verse elsewhere, idk. but who knows. Also, if anybody has this it'd be very appreciated.

SONGS WE NEED (NO DJ VERSIONS PREFERRED):

John Legend & Jadakiss - Heaven Only Knows FULL LENGTH not dblock rnb version
6 In The Morning - Team Arliss Feat Jadakiss
Jadakiss & Nita - Brand New Love
Big Dogg Status - Jadakiss
Don't Stop Jada - Jadakiss
Do You Feel Me - Jadakiss, Akon & Trouble (NOT Roscoe)
Sweet Misery Remix - Jadakiss, Rashad & Sheek Louch
(R U Awake) Are You Awake - Jadakiss & Kieran
Stop Playin' Games (Remix) - Jadakiss & 8Ball
The Difference Is - Jadakiss & J-Hood
D-Block Burial or Sound Bwoy Burial Freestyle - The Lox & J-Hood
Jadakiss - Cops Like Bunking feat. Styles P
Jadakiss & Chaun Don - Gettin Money
Jadakiss - Wealth
Gangstas
Jawan Feat. Jadakiss - Jumpin
Jadakiss - I'm Blastin Off
Jadakiss - Never Gonna Change
Ransom - The Setup (Feat. Jadakiss)
Jadakiss And St. Laz - Poison
Jadakiss & Mr. Savage - Mob life aka we hood aka savage
Jadakiss - Sweet 16s
Jadakiss - Mambo

feel free to add on/help out
 6 years ago '06        #87
Snoopy718 
space
avatar space
space
$939 | Props total: 1 1
 danjurus 1 said:
yes I have multiple versions of rollin up, I know for a fact there's a version all of the djs were hit with that is of normal quality that's why I wanna try to get that one. the robin thicke track could work, as could all the other dblock rnb songs, but we wanna get the best quality possible remember. I got a few songs that you listed in the list so I'm gonna throw up a redone list now, and im almost 100% certain the john legend track isnt a blend, until we can find that verse elsewhere, idk. but who knows. Also, if anybody has this it'd be very appreciated.

SONGS WE NEED (NO DJ VERSIONS PREFERRED):

John Legend & Jadakiss - Heaven Only Knows FULL LENGTH not dblock rnb version
6 In The Morning - Team Arliss Feat Jadakiss
Jadakiss & Nita - Brand New Love
Big Dogg Status - Jadakiss
Don't Stop Jada - Jadakiss
Do You Feel Me - Jadakiss, Akon & Trouble (NOT Roscoe)
Sweet Misery Remix - Jadakiss, Rashad & Sheek Louch
(R U Awake) Are You Awake - Jadakiss & Kieran
Stop Playin' Games (Remix) - Jadakiss & 8Ball
The Difference Is - Jadakiss & J-Hood
D-Block Burial or Sound Bwoy Burial Freestyle - The Lox & J-Hood
Jadakiss - Cops Like Bunking feat. Styles P
Jadakiss & Chaun Don - Gettin Money
Jadakiss - Wealth
Gangstas
Jawan Feat. Jadakiss - Jumpin
Jadakiss - I'm Blastin Off
Jadakiss - Never Gonna Change
Ransom - The Setup (Feat. Jadakiss)
Jadakiss And St. Laz - Poison
Jadakiss & Mr. Savage - Mob life aka we hood aka savage
Jadakiss - Sweet 16s
Jadakiss - Mambo

feel free to add on/help out
Jadakiss - Wealth -

The Lox (ft. Jae Hood) - Soundboy Burial -

Ransom - The Setup Freestyle (ft. Jadakiss) -

Jadakiss - Never Gonna Change -

Jadakiss - Dont Stop Jada -

Jadakiss - Big Dog Status -

Sweet Misery Remix -
 6 years ago '11        #88
danjurus 1 2 heat pts
space
space
space
$440 | Props total: 53 53
^good looks gz...unfortunately those were nothing new that we could add though. I should be more clearer, we need ONLY the no dj versions of these tracks. The only songs we dont have period are 6 in the morning, poison (unless it's the Lay Em song or whatever that was called with st. laz), Jumpin w Jawan, the Cops Like Bunking joint (?) and Stop Playing Games. I suggest people throw their lists up though and give some insight onto what they do have, cause if we are missing things, we don't know about it yet. I'll post up a list of what we have tonight so the rest of yall can jump in this
 6 years ago '06        #89
Snoopy718 
space
avatar space
space
$939 | Props total: 1 1
 danjurus 1 said:
^good looks gz...unfortunately those were nothing new that we could add though. I should be more clearer, we need ONLY the no dj versions of these tracks. The only songs we dont have period are 6 in the morning, poison (unless it's the Lay Em song or whatever that was called with st. laz), Jumpin w Jawan, the Cops Like Bunking joint (?) and Stop Playing Games. I suggest people throw their lists up though and give some insight onto what they do have, cause if we are missing things, we don't know about it yet. I'll post up a list of what we have tonight so the rest of yall can jump in this
ohhh damnn gotcha

well if i remember correctly i think "Cops Like Bunking" is "This is how we live" renamed on a DJ Superstar Jay tape
 6 years ago '11        #90
danjurus 1 2 heat pts
space
space
space
$440 | Props total: 53 53
word. yeah a lot of tracks have whatever names I'm sure lol, same with Wealth, that ended up being his first verse from One Man, I got the duplicate sh*t on lock though
 6 years ago '04        #91
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,871 | Props total: 360 360
Ive got "Stop Playin Games" no dj but its just Jada no 8Ball..
 6 years ago '04        #92
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,871 | Props total: 360 360
Jadakiss - Stop Playin Games No DJ/CDQ (No 8BALL)

 6 years ago '06        #93
Profycy 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,006 | Props total: 1355 1355
Th effort from all of you is waveyyyyyy!
 6 years ago '11        #94
danjurus 1 2 heat pts
space
space
space
$440 | Props total: 53 53
 vazquez1085 said:
Jadakiss - Stop Playin Games No DJ/CDQ (No 8BALL)



good looks gz. we did have this version I believe, and I'm coming to think this is the only official version that exists (I havent even heard a version with 8ball and mjg on it yet) so we may just have to settle for this. we'll see though. I'll have that list of songs up by tonight / tmrw hopefully, biz. and YES we appreciate all the support gz lets make this sh*t real
 6 years ago '04        #95
MegaTON 22 heat pts22 OP
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 290 290
im takin a break on this, for the weekend my head is hurting from all the sh*tty mixtape tracks i've heard trying to find jadakiss songs lol
 6 years ago '04        #96
hewsdaddy 
space
avatar space
space
$7,277 | Props total: 2 2
what other library of a legends have their been - anyone got jukebox links?
 6 years ago '04        #97
MegaTON 22 heat pts22 OP
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 290 290
 hewsdaddy said:
what other library of a legends have their been - anyone got jukebox links?
biggie
jay z
nas
max b

can't remember all of em
 6 years ago '05        #98
chrismb 634 heat pts634
space
avatar space
space
$20,466 | Props total: 41273 41273
Damn I need this!!
 6 years ago '04        #99
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,871 | Props total: 360 360
bumppppp
 6 years ago '08        #100
Hiero 112 heat pts112
space
avatar space
space
$19,675 | Props total: 2534 2534
 hewsdaddy said:
what other library of a legends have their been - anyone got jukebox links?
Joe Budden has one, contains 12 discs.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 62
ashley graham killing it i'm sold yo!
65 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Man hit dog with baseball bat because he ate his Whopper
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
64 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 25
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
109 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
56 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
73 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 15
May 22 - Deadly Chinese Fentanyl Is Creating a New Era of Drug Kingpins
61 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 12
Video inside May 22 - Kaepernick Lawsuit Reveals Evidence Teams Think He's a Starter
60 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy