December 2011-Post Your Pickups

most viewed right now
 55
NBA Athletes show love to Lebron
36 comments
@sports
most viewed right now
 36
Damn Pusha T really aint gone respond.
232 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
The pyramids were what?
99 comments
@wild'ish
most viewed right now
 33
Video inside 21 Savage Goons shoots at Nipsey, e40 with Wack 100
23 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #161
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,578 | Props total: 558 558
 pufntrees718 said:
who are u

[video - click to view]

 6 years ago '04        #162
its YOUNG holla  OP
space
avatar space
space
$1,803 | Props total: 4 4
A sale ain't really an excuse to buy a mustard yellow jacket.
 6 years ago '05        #163
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46
A sale ain't really an excuse to buy a rhinoceros-hunting jacket.

At least get the matching hat:


[pic - click to view]

 6 years ago '05        #164
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46
On the real, that coat is ugly as fu*k no matter who posted it.
 6 years ago '06        #165
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
 RLRugby said:
hey Banga...u know what..

i salute u slime

its like these n*ggas really look up to u

u set the standard here for these n*ggas

i guess thats why im the outcast here

i cant "look up" to a n*gga

fu*k that sh*t

i speak my mind and stand on my own 2

Banga....if u say red is ugly

then everyone else says red is ugly

lol its crazy man

u say orange is cool

then orange is cool
Mastering others is strength, mastering yourself is true power.



dead a.ss, that jacket is sh*tty...id never think ud cop it...thats like some sh*t for a soccer dad a.ss n*gga who rocks asics and carries a hot/warm bag

n*gga walking round ct looking like paddington bear


Last edited by NYC-Banga; 12-05-2011 at 11:23 PM..
 6 years ago '06        #166
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
 pufntrees718 said:
who are u
chill lol..650 is triple OG status..been here when myself, tcap, still tippin, and fully amazing used to go off
 6 years ago '05        #167
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46
Hey, leave Asics alone.

Gel-Lyte IIIs >

They also make the best running shoes in my opinion.
 6 years ago '05        #168
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46
You post a picture of something ugly on a forum that follows ugly things, people are going to tell you it's nice.

That's like me telling my friends they're crazy for telling me a pair of my SBs are ugly because all the people in the Sole Collector Nike SB section said they were dope.
 6 years ago '04        #169
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,138 | Props total: 9069 9069
 kraYz13 said:
dam u u beat to it

lol calicoes and smack expressions on that video are gifs tho
 6 years ago '04        #170
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,138 | Props total: 9069 9069
i wouldnt say it was ugly they takin it over board but rugbo admit u got it kus it was 325 tho huh
poppin tags on n*ggaz n da hood i feel ya lol
 6 years ago '04        #171
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,422 | Props total: 415 415
 King Allister said:



pinegreens?
damn homie got fu*ked up
 12-06-2011, 12:28 PM         #172
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NYC-Banga said:
chill lol..650 is triple OG status..been here when myself, tcap, still tippin, and fully amazing used to go off
i aint come at him sideways.dude gave me props.
who are u in here is just g checkin a n*gga.
its better if theres more people up in here.instead, some n*ggas get told something once and they go running.thats what makes this section pop

ya dig
 6 years ago '04        #173
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,069 | Props total: 639 639
Still posting stock pics smh.
 6 years ago '04        #175
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,069 | Props total: 639 639
MY NAME IS I ALWAYS POST STOCK PICS CAUSE I DON'T REALLY HAVE IT
 6 years ago '04        #176
its YOUNG holla  OP
space
avatar space
space
$1,803 | Props total: 4 4
Damn.
 6 years ago '06        #177
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
was it me or did those seats suck when they werent on that rear stage?..them red benches looked kinda comfy though
 6 years ago '05        #178
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46
 RLRugby said:


n*gga when ever u cop sh*t u gotta throw swag on it

how bout i change the hat u posted with....


[pic - click to view]



throw on this....


[pic - click to view]



and wear this....


[pic - click to view]



with some jays
Then you'd be wearing a nice shirt with ugly pants and an ugly jacket.

 6 years ago '05        #179
NC23 
space
avatar space
space
$329 | Props total: 207 207
 keemibus said:
whats ur update on these...mine says backordered...anyone else order from jimmyjazz?
I got a call from them about an hour ago saying I could either pay full price or cancel my order.

Needless to say I cancelled
 6 years ago '05        #180
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46
Actually, the more I look at those, I like the Trues.

So it'd be a nice shirt and nice jeans with an ugly jacket.

Anyway, here's my pickups for the day.

Bruts with a "free gift" for $70, not a bad deal, said there was a "small scuff" on the right swoosh and that it was pictured, I can deal with a "small scuff."


[pic - click to view]



Then I pull them sh*ts out of the box..


[pic - click to view]



"Small scuff" my fu*king a.ss.

Then I pull out the "free gift," which I thought was ugly, but I was going to sell it to get some money back and get the Bruts cheaper. It's supposed to be an Urban Outfitters brand cardigan.


[pic - click to view]



Sh*t's not Urban Outfitter brand like dude said, it's Character Hero and it's tight as piss.

Sent dude a message telling him I wanted my money back..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Forget these white girls, I need some variation, ESPECIALLY IF SHE'S VERY ASIAN
15 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
284 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Article inside Reboot your router
48 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 10
Video inside Do All Compasses Point Towards the GARDEN OF EDEN?
59 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
113 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
May 25 - Trump declares US will ‘dominate the oceans,
24 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 4
Video inside What streaming on Twitch has done to my life :wadesad:
73 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 4
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
266 comments
24 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy