Gay Thugs In ATL: "Selling Azz Is Easier Than Selling Drugs" + Gay Undercover Celebs In Atlanta

most viewed right now
 128
Video inside Orlando brown finally exposes what detective Vlad been doing for years.
83 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Image(s) inside Something u may have missed from tonights game
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 66
Video inside im going to FAP!!!!!!!!!!!!!!! i dont care anymore
34 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
Video inside Does she have pants on!?? 🙄
36 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-28-2011, 01:30 PM         #1
24599 pageviews
214 comments


Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Gay Thugs In ATL: "Selling Azz Is Easier Than Selling Drugs" + Gay Undercover Celebs In Atlanta
 

 
This n*gga said Celebrities be riding through Atlanta looking for "Something In They Butt" image

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh17l4phm6cy0IEy4r

214 comments for "Gay Thugs In ATL: "Selling Azz Is Easier Than Selling Drugs" + Gay Undercover Celebs In Atlanta"

 11-28-2011, 01:34 PM         #2
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh yeah...alot of rappers gon start coming out the closet and getting exposed real real soon !
 11-28-2011, 01:38 PM         #3
Sam Rothstein 
space
space
space
$n/a | Props total:  
*reserved

Got to see this when I'm on the computer.
 11-28-2011, 01:39 PM         #4
StayBlazin1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
@48 secs hahahahahahahahahaha
 5 years ago '06        #5
Stupid Fresh 182 heat pts182
space
avatar space
space
$22,720 | Props total: 1874 1874
$100-200 a night?
 11-28-2011, 01:46 PM         #6
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sandy said:
atlanta stay losin man

thats why i cant brake bread with no atlanta n*ggas cause they ALL gay

damn I know the black bi*ches in atlanta can't be that busted that yall n*ggas smooth just gave up on em and started fu*king each other

f*ggot a.ss southern n*ggas always talking sh*t about how people dress in NY or Cali but the main ones with aids fu*king n*ggas
im from the south and i aint GAY or none of that crazy sh*t


but im dyyyyyyyyyyyyyyyyyying laughing rightnow
 5 years ago '11        #7
PLK12 44 heat pts44
space
avatar space
space
$1,357 | Props total: 3 3
 Sandy said:
atlanta stay losin man

thats why i cant brake bread with no atlanta n*ggas cause they ALL gay

damn I know the black bi*ches in atlanta can't be that busted that yall n*ggas smooth just gave up on em and started fu*king each other

f*ggot a.ss southern n*ggas always talking sh*t about how people dress in NY or Cali but the main ones with aids fu*king n*ggas
 5 years ago '11        #8
tonio25 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,898 | Props total: 3533 3533
Lmao at that n*gga holding the mic like a d!ck . n*gga said that was real hustling in the south.


Last edited by tonio25; 11-28-2011 at 01:55 PM..
 11-28-2011, 01:51 PM         #9
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Andrefrbk said:

[pic - click to view]

Why would yoiu sell your butt?

n*gga my butt is priceless... Only thing id let enter my butt hole is Zooey Deschanel's tongue...
 5 years ago '06        #10
Stupid Fresh 182 heat pts182
space
avatar space
space
$22,720 | Props total: 1874 1874
Free Alley Boy

gay n*ggas from ATL on Worldstar every day since he got locked up
 11-28-2011, 01:52 PM         #11
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tonio25 said:
Lmao at that n*gga holding the mic like a d!ck. n*gga said that was real hustling in the south.
how do you know how to hold a d!ck tho..............
 11-28-2011, 01:53 PM         #12
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Stupid Fresh said:
Free Alley Boy

gay n*ggas from ATL on Worldstar every day since he got locked up
alley out
 11-28-2011, 01:54 PM         #13
Sam Rothstein 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Its funny how a lot of people hate homo's, but Omar is their favorite character on The Wire.
 5 years ago '05        #14
HUDA2daF 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,041 | Props total: 1878 1878
I got kids n stuff.... bllllalahhahahahahahahahah
 5 years ago '11        #15
tonio25 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,898 | Props total: 3533 3533
 Millerionaire87 said:
how do you know how to hold a d!ck tho..............
You one of them professional d!ck beating n*ggas that don't get no pus*y so you like
to put bi*ches in you avatar hoping it will make up for it n*ggas aren't you?
 11-28-2011, 02:03 PM         #16
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tonio25 said:
You one of them professional d!ck beating n*ggas that don't get no pus*y so you like
to put bi*ches in you avatar hoping it will make up for it n*ggas aren't you?
yeah u maaaaaaaaad











































Suspect
 5 years ago '07        #17
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,270 | Props total: 1552 1552
Lmao let see who lives in ATL or spends a lot of time there :hmm:
 5 years ago '04        #18
justinjones 295 heat pts295
space
avatar space
space
$47,624 | Props total: 2499 2499
 Stupid Fresh said:
Free Alley Boy

gay n*ggas from ATL on Worldstar every day since he got locked up
what alley boy gonna do? there more gays down there than people in his click
 11-28-2011, 02:06 PM         #19
StayBlazin1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tonio25 said:
You one of them professional d!ck beating n*ggas that don't get no pus*y so you like
to put bi*ches in you avatar hoping it will make up for it n*ggas aren't you?
Stop dancing around the question
 11-28-2011, 02:06 PM         #20
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KnicksLost said:
Lmao let see who lives in ATL or spends a lot of time there :hmm:
Samuel L Jackson
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Adult Entertainer That Sold Out Her Race
81 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside BX who the fu-k is this!!!!?
79 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Dec 6 - 'Fight For $15' Minimum Wage, McDonald's Unveils Job-Replacing Self-Se..
123 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside Amazonian tribesmen react to images of the earth
70 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Video inside Dec 7 - Tomi craps on Rosenberg
109 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside Just got the 2016 Escalade
269 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
 8
NFL Dak & Zeke Partying in Dallas Nightclub on Monday Night
74 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 7
Samsung’s Galaxy S8 might not have a headphone jack
54 comments
2 days ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy