TI responds to 50 Cents Tweets!

most viewed right now
 92
NBA Bron and the Cavs been on they sh-t since ...
30 comments
@sports
most viewed right now
 83
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
85 comments
@wild'ish
most viewed right now
 63
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
yukmouth responded to gonzoe
20 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #21
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,807 | Props total: 13 13
 Ratty Tat Tat said:
Thats code for sayin.....

"I don't want it with 50"
 6 years ago '05        #22
Bobby's World 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,742 | Props total: 4818 4818
 Ratty Tat Tat said:
Thats code for sayin.....

"I don't want it with 50"
Basically. What's the difference between Vibe magazine and Twitter?

"G" code is absolutely "no rap" until I see that n*gga in person.
 11-25-2011, 07:01 PM         #23
MasterMind715 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I hope people don't fall for this and buy there albums



50 been waiting for something make him relvent
 11-25-2011, 07:30 PM         #24
Nasty Neighbor 
space
space
space
$n/a | Props total:  
t.i. shook
 6 years ago '04        #25
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,438 | Props total: 29693 29693
lol hella funny how people think his tweet means he lost or dont want it..lol bx kids amuse me
 11-25-2011, 07:54 PM         #26
ass_in_my_eyes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
50 bout to have tips baby mama shopping..
 11-25-2011, 08:01 PM         #27
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Boxdens so corny...No matter what the n*gga said or did yall would hate on him. He pretty much just sidestepped any corny a.ss rap beef twitter E-Bullsh*t that all your favorite rappers seem to get involved in and yall are still mad.
 6 years ago '04        #28
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,438 | Props total: 29693 29693
 Phicmagic said:
Boxdens so corny...No matter what the n*gga said or did yall would hate on him. He pretty much just sidestepped any corny a.ss rap beef twitter E-Bullsh*t that all your favorite rappers seem to get involved in and yall are still mad.
exactly
 6 years ago '06        #29
anynameado 
space
avatar space
space
$3,680 | Props total: 26 26
Yeah I like that
 11-25-2011, 09:09 PM         #30
Sephiroth757 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Don't make him get the bow & arrow out.
 6 years ago '06        #31
Yung Dilla 1479 heat pts1479
space
avatar space
space
$54,924 | Props total: 25888 25888
this gonna be good
 6 years ago '11        #32
PotheadFocker 169 heat pts169
space
avatar space
space
$33,342 | Props total: 8513 8513

[pic - click to view]



Huh, huh.... you said "Tweefing"....
 6 years ago '08        #33
bkid 126 heat pts126
space
avatar space
space
$9,245 | Props total: 4544 4544
50 got more street cred than tip, ask the ogs in guy brewer, they know bout boo boo
 6 years ago '04        #34
DERRTY CHYBO 12 heat pts12
space
avatar space
space
$11,717 | Props total: 789 789
tweefin


 11-25-2011, 10:46 PM         #35
SOCIALITE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PLK12 said:
T.I. done with tweefin sh*t he bringing them bows an arrows for this battle
real og sh*t
 11-25-2011, 10:47 PM         #36
SOCIALITE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Shocked to see more people siding with 50. Is it the only time 50 gets love when it's some beef sh*t?
 6 years ago '05        #37
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
n*ggas on here crying about n*ggas tweeting each other yet u in every thread bout the sh*t lol u must care some what. but i love how the code of bx is to come in thread u so called dont care about yet u posting mult times ha ha
 6 years ago '04        #38
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,438 | Props total: 29693 29693
 P. Dedos said:
TINY a.ss NIGGGA!!!!!

FEATHERWEIGHT PUNK!!!!!

CAUGHT WITH 10 GUNS ONLY GET 12 MONTHS!!!!
lol at this groupie writing the same sh*t in 2 different threads



 SOCIALITE said:
Shocked to see more people siding with 50. Is it the only time 50 gets love when it's some beef sh*t?
lol u aint lying...they come out the closet d!ckridin 50 non stop...lol more then 80% of these fools werent in the other ti thread...sh*t is hilarious
 6 years ago '07        #39
Sincere730 11 heat pts11
space
avatar space
space
$9,667 | Props total: 6154 6154
Very evenly matched bout

Idk who gon win this
 6 years ago '11        #40
KRCROOKSNY 108 heat pts108
space
avatar space
space
$10,221 | Props total: 5390 5390
 quan3106 said:
he tweeted no tweeting...if he make a song thats just as bad...what he gonna do f!ght? im confused..
Exactly.. n*ggas stay failin @ beef.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 89
Image(s) inside trust a big butt and smile
34 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 60
Video inside So Maliah blessed us this morning
74 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Damn!! Is all I can say
89 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
35 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 31
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
65 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
vida guerra
84 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
193 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
57 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy