Week 11:What we learned in the NFL

most viewed right now
 62
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
27 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
176 comments
@hiphop
most viewed right now
 46
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
77 comments
@hiphop
most viewed right now
 35
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
87 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '08        #161
d3athb4dishonor 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,482 | Props total: 575 575
Jags have the worst WR core in the NFL. We need Alshon next year...

And MJD had the best TD celebration in the Cleveland game.

 6 years ago '08        #162
d3athb4dishonor 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,482 | Props total: 575 575
 CarmeloStarks said:
& in case y'all forgot


[pic - click to view]




[pic - click to view]

Funny that Deion Sanders Mr "I never tackle" was talking ish about Revis for this. Like word son?
 6 years ago '04        #163
DERRTY CHYBO 12 heat pts12
space
avatar space
space
$11,717 | Props total: 788 788
 d3athb4dishonor said:
Jags have the worst WR core in the NFL. We need Alshon next year...

And MJD had the best TD celebration in the Cleveland game.

 11-22-2011, 08:10 AM         #164
texasplayboy_23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sivraj said:
You're an idiot if you think yall beat us. It was our coach that beat his own team by not having faith in his offense to take the 1st down and keep the clock running even more to try and score. But he wanted to play safe But hey, yall have the right to brag though yall are the only ones the beat us.
@ me being an idiot for stating a known fact. Only the W/L column matters n*gga. The standings aren't based off of playcalling. I can b*tch all day about how we "should've" beat the Jets, Lions and Pats, but they did what they had to do to give the Cowboys those losses. I can't discredit them whatsoever. I'm only interested in these next 7 games anyway, fu*k the first 9.

The 9ers are in the driver's seat and have a legit chance to get that first round bye. So you need to be looking ahead and not back ya damn self.
 6 years ago '09        #165
TriniSoldier 64 heat pts64
space
avatar space
space
$49,102 | Props total: 22560 22560
I'm tired of that "y'all didn't beat us even tho y'all really did according to the scoreboard, but y'all really didn't beat us" bullsh*t. I'm guilty of it from time to time, especially when it involves a referee making a crucuial late game call that involves the outcome of the game, but you got n*ggas in here that literally cry wolf every single chance they get. It's pathetic. If your team loses, they lost flat out. Deal with it.
 6 years ago '04        #166
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,672 | Props total: 3267 3267
after lookin back through this thread i learned that Jarvis dont know shyt about football

talkin bout Alex Smith is on his way to being an elite QB all the while still salty about his team blowing that game against us...i hope the 49ers arent one and done in the playoffs cuz that n*gga might jus commit suicide
 11-22-2011, 10:38 AM         #167
texasplayboy_23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TriniSoldier said:
I'm tired of that "y'all didn't beat us even tho y'all really did according to the scoreboard, but y'all really didn't beat us" bullsh*t. I'm guilty of it from time to time, especially when it involves a referee making a crucuial late game call that involves the outcome of the game, but you got n*ggas in here that literally cry wolf every single chance they get. It's pathetic. If your team loses, they lost flat out. Deal with it.
 6 years ago '05        #168
Bea5T 137 heat pts137
space
avatar space
space
$20,515 | Props total: 206 206
 King856 said:
Oh really? NO and GB won because of defense huh?

so their D was more important then the 2 guys who got SB MVP?


it's ok ALex Smith won't win 1 and you know it.


do you watch the games or just look at box scores?
 6 years ago '07        #169
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,837 | Props total: 2000 2000
 Pastor Flo said:
People k!ll me with these 49er things

49ers >>>>> your team right now (except for green bay)
Alex Smith proved 2 weeks straight he can win by throwing, not running.
49ers defense is better then yours, yours, yours, and fu*king your defense.

I didn't watch any game yesterday, was tailgating and at the 49ers game
Dec 19th
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Erykah badu shows that fur burger
91 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
83 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 14
What's the best punchline you heard this year?
102 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Dec 15 - China is raising the next generation of African elites by tra..
44 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
188 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
joie chavis
32 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
I'm taking that one-way flight to London
16 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Late to the Party: Persona 5
20 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy