Not "Ni&&as In Paris" It's......."Ni&&as In Heels"....:cubeohhellno:

most viewed right now
 308
Image(s) inside Sep 26 - Presidential Debate: Trump vs Clinton [LIVE Stream + Discussi..
1850 comments
@news
most viewed right now
 196
Video inside TMZ: Video of beanie getting knocked out and meek crew take credit
205 comments
@misc
most viewed right now
 138
MLB Saddest homerun you may ever see. Dee Gordon hits 1st homerun (RIP Jose F..
66 comments
@sports
most viewed right now
 120
NFL Zesty CB Jalen Ramsey forces a INT, and lays 2 players out
64 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #1
5434 pageviews
102 comments


Avon_Barksdale 3805 heat pts3805
space
avatar space
space
$34,602 | Props total: 20631 20631
Not "Ni&&as In Paris" It's......."Ni&&as In Heels"....:cubeohhellno:
 

 
image


[pic - click to view]

 
[pic - click to view]



imageDamn, This Shyt Is Gettin' Worse & Worse Everyday...image

102 comments for "Not "Ni&&as In Paris" It's......."Ni&&as In Heels"....:cubeohhellno:"

 5 years ago '98        #2
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$29,982 | Props total: 552 552
 5 years ago '04        #3
DEscalade 
space
avatar space
space
$2,341 | Props total: 0 0
 5 years ago '09        #4
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$30,185 | Props total: 3977 3977
fu*kin f*ggots i swear
 5 years ago '10        #5
justakidd 60 heat pts60
space
avatar space
space
$1,164 | Props total: 36 36
 5 years ago '10        #6
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$6,916 | Props total: 359 359
Somebody needs to get stabbed... it's a shame n*gga can't use this face for sh*t like this anymore... idk wtf face to use... I'll use a gif
[pic - click to view]

 5 years ago '04        #7
Chea! 
space
space
space
$998 | Props total: 0 0
who fu*king cares? Let them wear heels if they want. Nobody says you have to wear them. You can't eat while you're staring at somebody elses plate.
 5 years ago '09        #8
Kontrast0 49 heat pts49
space
avatar space
space
$26,195 | Props total: 1179 1179
 5 years ago '04        #9
Rajj 
space
avatar space
space
$993 | Props total: 5 5
:sad5::wtf:
 5 years ago '07        #10
LilIcey 10 heat pts10
space
avatar space
space
$2,090 | Props total: 247 247


fu*k this world
 5 years ago '10        #11
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$6,916 | Props total: 359 359
 Chea! said:
who fu*king cares? Let them wear heels if they want. Nobody says you have to wear them. You can't eat while you're staring at somebody elses plate.
this is why gayness runs rampant all over... People like "who cares, they f*gs." Nah fu*k that sh*t
 5 years ago '04        #12
nicoled985 18 heat pts18
space
avatar space
space
$13,170 | Props total: 1788 1788
I like the heels in the middle
 11-13-2011, 03:03 PM         #13
Lupin Fiasco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 5 years ago '07        #14
MOTTAFOOKAH 3 heat pts
space
avatar space
space
$10,631 | Props total: 315 315
This is what hip hop is now a days
 5 years ago '08        #15
El_Maravilloso1 
space
avatar space
space
$2,962 | Props total: 117 117
yo wtf
 5 years ago '10        #16
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$6,916 | Props total: 359 359
 Rico23 said:
Damn n*gga are u a republican bible thumper? Does what they eat make u sh*t? If they not trying to fu*k u in the a.ss or make u wear heels why should u or any of us straight males care
nah, I'm just sayin doggie I honestly don't care about who's gay and gayer but this heel sh*t??? Nah mang sh*t is scut.. and why the fu*k do i gotta be a republican bible thumper to hate this??? WTF
 11-13-2011, 03:42 PM         #17
Drone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
What the hell is this?
 5 years ago '10        #18
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$47,076 | Props total: 7473 7473
I quit!
 5 years ago '07        #19
Zo1987 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,528 | Props total: 0 0
 5 years ago '11        #20
PrismaticSoul 
space
avatar space
space
$3,448 | Props total: 74 74
 nicoled985 said:
I like the heels in the middle
My thoughts exactly....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 62
Image(s) inside Vado shares pic of incarcerated Loon
121 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Video inside Top 10 Amazing Video Games That Never Got A Sequel
65 comments
21 hours ago
@games
most viewed right now
 28
Video inside Well Damn DRAKE - PLEASE FORGIVE ME Video out now non apple link come i..
125 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside Sep 25 - The Photo This Nation Needs Right Now
62 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside The stars that aged well, are? And the stars that didn't age well, are?
110 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 16
audio inside Lloyd Banks x DJ Drama | All or Nothing: Live It Up (Official Download/..
243 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
NFL Jalen Ramsey has some choice words for Stevie Smith Sr.
154 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 11
Video inside The Daily Show - Tomi Lahren's Anger Lights Facebook on Fire ~ Evil ..
75 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy