Shaq Goes in on Dwight Howard now...

most viewed right now
 197
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 129
NBA Klay Thompson is OFFICIALLY NO LONGER eligible for the SUPER MAX :mjdamn:
42 comments
@sports
most viewed right now
 95
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
91 comments
@misc
most viewed right now
 91
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
85 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #21
joshdogg26 194 heat pts194
space
avatar space
space
$35,267 | Props total: 14874 14874
 astroblack9 said:
There are seperate interviews...this came out from him talking to jackie mcmullan, they talked bout it on 1st n 10.
she's the "co-author" (ghostwriter) of the book. these r all quotes from that book that he told her for that book.
 7 years ago '10        #22
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 475 475
this sh*t is a very interesting read. I might have to check the book out.

I remember when I met shaq back in 07 at my job. he seemed like a cool guy.
 7 years ago '06        #23
RAZAH CUTS 6067 heat pts6067
space
avatar space
space
$55,964 | Props total: 24535 24535
is this giant moron really beefing over a fake persona and a player's off season moves?

Shaq acting pettier than the broads that his ex-wife does a show with...
 7 years ago '08        #24
Nut-In-Honeys 10 heat pts10
space
avatar space
space
$6,328 | Props total: 7327 7327
 Bea5T said:
lol @ him leaving out hakeem
I noticed that sh*t too. Yall remember this commercial?


[video - click to view]


The beginning of the end for skinny Shaq :ucrazy:
 7 years ago '11        #25
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$25,218 | Props total: 9214 9214
 Bea5T said:
lol @ him leaving out hakeem


that part bout Dwight was too funny
 7 years ago '10        #26
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$22,509 | Props total: 14549 14549
"Lets make up a Shaq story" thread coming soon
 7 years ago '08        #27
Nut-In-Honeys 10 heat pts10
space
avatar space
space
$6,328 | Props total: 7327 7327
 RAZAH CUTS said:
is this giant moron really beefing over a fake persona and a player's off season moves?

Shaq acting pettier than the broads that his ex-wife does a show with...
I Kobe called himself Air Bryant wouldn't you think that would diminish his brand?

I think Shaq is trying to help Dwight out. They are both centers that started out in Orlando. Both have adopted the Superman persona. If Dwight does go to LA the only thing left for him to do is make Kazaam 2


[pic - click to view]

 7 years ago '06        #28
m!ck3y 2 heat pts
space
avatar space
space
$9,321 | Props total: 774 774
can't wait for this book.. but if he trashes penny.... Orlando is a small city ill find you shaw :nasmad:
 7 years ago '10        #29
Agentzer0oo0 215 heat pts215
space
avatar space
space
$69,278 | Props total: 27628 27628
 astroblack9 said:
So no1 sees this sh*t as kinda pathetic on shaq's part? This n*gga is literally bi*ching about everything and trying to make himself look greater than life.

n*gga needs to jus do his media job...even Barkley doesnt talk this much
I'm not gonna call you a idiot cuz you a cool lakers fan to me, but you do realize it's not like he's coming out & saying this everyday, these are parts from his book that will be released right?

 GUNIT-FINEST said:
this haters on bx are just gonna look past it cause its shaq.

and better for shaq if kobe did this all hell break lose, or LBJ .


BUT I WILL BE READING



 7 years ago '09        #30
Lupe Hunter 79 heat pts79
space
avatar space
space
$15,774 | Props total: 7035 7035
I wonder what he's going to say about Penny
 11-03-2011, 02:57 PM         #31
bigree61  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Nut-In-Honeys said:
I Kobe called himself Air Bryant wouldn't you think that would diminish his brand?

I think Shaq is trying to help Dwight out. They are both centers that started out in Orlando. Both have adopted the Superman persona. If Dwight does go to LA the only thing left for him to do is make Kazaam 2


[pic - click to view]

this sht really looks like it could be the poster for kazaam2
 7 years ago '10        #32
Agentzer0oo0 215 heat pts215
space
avatar space
space
$69,278 | Props total: 27628 27628
 Lupe Hunter said:
I wonder what he's going to say about Penny
Well..............

I don't think he can really say anything bad about him other than the fact he had bad habits that led to him injury-prone

I mean shaq was the one that left Penny alone & jetted to LA, so I really don't know what he can say unless it was some behind closed doors type sh*t.
 7 years ago '10        #33
MistaKlean 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,706 | Props total: 236 236
shaq can't stand being out of the media now that he isn't in the league. it's getting annoying already, and he ain't even on TV yet
 7 years ago '06        #34
marcusaka50 59 heat pts59
space
space
space
$31,121 | Props total: 11341 11341
 thegoldenhero said:
Shaq is kinda bein a bi*ch now startin to sound like a hoe
nah kinda sort of he just spilling the beans for a check.

every player got stories.

I wouldnt write a tell-all book but it is what it is.
 11-03-2011, 03:56 PM         #35
SOCIALITE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nobody gone like shaq after this sh*t. He name droppin his a.ss off. Imagine when D12 gets invited to TNT haha it's going down in that bi*ch. I can't wait.
 7 years ago '06        #36
m!ck3y 2 heat pts
space
avatar space
space
$9,321 | Props total: 774 774
Shaq has done enough in his career to do this type of thing. Now if Malik Allen was to retire tomorrow and did something similar it would be a diff story.
 7 years ago '11        #37
DRAGONFLY JONES 132 heat pts132
space
avatar space
space
$9,327 | Props total: 4396 4396
sht is true tho..i always said that about howard..he kno shaq been superman..ok the dunk contest was one thing ....but he took that sht and ran with it too long
 7 years ago '07        #38
MiseryCityTexas 20 heat pts20
space
space
space
$21,836 | Props total: 5316 5316
i know shaq got mad respect for hakeem, but this n*gga said greg ostertag?
 7 years ago '07        #39
CelticPride242 1 heat pts
space
avatar space
space
$431 | Props total: 74 74
 Universal Mind said:
Lol @ Kobe stans being mad.

[pic - click to view]

 7 years ago '05        #40
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,160 | Props total: 707 707
 Nut-In-Honeys said:
I noticed that sh*t too. Yall remember this commercial?



The beginning of the end for skinny Shaq :ucrazy:
the double decker is the cheesy gordita crunch!!!!!!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
condoms are lame as fu-k
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
32 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
70 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 27
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
82 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
50 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 16
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
59 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
40 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
269 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy