November 2011: Post Your Pickups!

most viewed right now
 62
I will marry this woman for real.
21 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
24 comments
@hiphop
most viewed right now
 36
So Kanye Dug Up Whitney Houston's Grave And Spit In Her Face Scust
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
53 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #461
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,135 | Props total: 9058 9058
 pufntrees718 said:
i see the difference.one is clear and the other looks like a dead tooth
dam n*gga said a fu*kin dead tooth
 7 years ago '04        #462
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
n*ggas wonder why we clean soles...that's why.
 11-21-2011, 05:56 PM         #463
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 feroze said:


theres many cements hat if u don't like the Blackhawks one......... The Cali republic one goes hard
good looks fam
 7 years ago '06        #464
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 RLRugby said:
to be honest son

i dont see it

the only difference i see is the quality in the cameras
n*gga ur soles look like you was chris browning in some fu*king sweet tea.
 7 years ago '04        #465
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,067 | Props total: 635 635
Smhhhhhhhhhhhhhh
 7 years ago '04        #466
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,067 | Props total: 635 635
n*gga U POSTED THEM LIKE THEY WERE FRESH SMH.sh*tS ARE HURT LOL
 7 years ago '04        #467
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,067 | Props total: 635 635
^^^^^^^
WE NOT EVEN GONNA TALK ABOUT THE JEANS LOL.THE WAY U POP sh*t ABOUT EVERYBODY YOUR KICKS SHOULD BE FRESH
 11-21-2011, 09:16 PM         #468
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 RLRugby said:
ok ill make sure the bottom of my sneakers are clean
a toothbrush can go a long way.plus u can use one on ur kicks
 7 years ago '10        #469
sixeight 61 heat pts61
space
avatar space
space
$1,522 | Props total: 2 2
 bicedidit said:
^^^^^^^
WE NOT EVEN GONNA TALK ABOUT THE JEANS LOL.THE WAY U POP sh*t ABOUT EVERYBODY YOUR KICKS SHOULD BE FRESH
sorry if my soles yellow because i actually wear them
 7 years ago '04        #470
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,067 | Props total: 635 635
theres nothing wrong with yellowed soles on certain shoes(my sh*t is icy though and i wear all my kicks!!)but looks bad on 5's
 7 years ago '10        #471
sixeight 61 heat pts61
space
avatar space
space
$1,522 | Props total: 2 2
 bicedidit said:
theres nothing wrong with yellowed soles on certain shoes(my sh*t is icy though and i wear all my kicks!!)but looks bad on 5's
looks bad on all of them. i clean my sh*t too
 7 years ago '07        #472
st21 1373 heat pts1373
space
avatar space
space
$58,765 | Props total: 53252 53252
 bicedidit said:
theres nothing wrong with yellowed soles on certain shoes(my sh*t is icy though and i wear all my kicks!!)but looks bad on 5's
smh you going out of your way to troll on rubguy. what the fu*k do you mean its ok on certain shoes? let me see your list it's ok on and list its not ok on....

shoes are meant to be worn.

that's why your pics look they were taken inside your grandmas/fortune tellers house. quiet with that noise.


Last edited by st21; 11-21-2011 at 10:27 PM..
 7 years ago '04        #473
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,067 | Props total: 635 635
Who are u?did u post anything this month?I WEAR ALL OF MY SHOES ACCEPT FOR MY YEEZYS
 7 years ago '07        #474
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,578 | Props total: 558 558
Except.
 7 years ago '06        #475
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 RLRugby said:
So we making fun of soles now

So we making fun of the BOTTOM of a sneaker now

Lol. Y'all n*ggas funny
u dont even show the bottom...u showing the sides...and ill make fun of whatever the fu*k i want to.

u cant take a joke click that x in the upper right corner, u dirty n*gga
 7 years ago '06        #476
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 sixeight said:
sorry if my soles yellow because i actually wear them
i wear mine and they aint yellow.

u just gotta know how and when to wear em and take care of them
 7 years ago '06        #477
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 ST21 said:
smh you going out of your way to troll on rubguy. what the fu*k do you mean its ok on certain shoes? let me see your list it's ok on and list its not ok on....

shoes are meant to be worn.

that's why your pics look they were taken inside your grandmas/fortune tellers house. quiet with that noise.
its ok on vintage kicks like concord xi from 2001

its not ok on kicks that just came out in may of 2009
 7 years ago '06        #478
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 kraYz13 said:
Except.
real talk can i ask you something... do you log into this name to talk slick and then log into funeral james to be cordial with everyone?

im not even trying to be a as*hole right now..i was just curious as to why you use two seperate names and only pop off on one of em

if you dont wanna answer you dont have to.
 7 years ago '07        #479
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,578 | Props total: 558 558
 NYC-Banga said:
real talk can i ask you something... do you log into this name to talk slick and then log into funeral james to be cordial with everyone?

im not even trying to be a as*hole right now..i was just curious as to why you use two seperate names and only pop off on one of em

if you dont wanna answer you dont have to.
i don't use the other name anymore ill just get 10 hot topics then ask for a name change..

i just don't like this bice n*gga ever since he told me to join the military and off myself, hes a fu*kin scumbag

and these other new n*ggas who never post but jump in and recycle your jokes

you cool tho, you put me on to sb's
 7 years ago '06        #480
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 kraYz13 said:
i don't use the other name anymore ill just get 10 hot topics then ask for a name change..

i just don't like this bice n*gga ever since he told me to join the military and off myself, hes a fu*kin scumbag

and these other new n*ggas who never post but jump in and recycle your jokes

you cool tho, you put me on to sb's
lmao...aight fam, respects #salute
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
58 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 12
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
33 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
19 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 4
Video inside Hide or Die
14 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
Video inside Avengers Infinity War: Why Sharon Carter Wasnt in the Movie
11 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 3
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
73 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 3
Video inside What if The Documentary 2 Looked Like This!!!
76 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
179 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy