Trouble (DTE / Alley Boy's Brother) Waves The White Flag Against G4 Boyz?

most viewed right now
 111
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
119 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
Post Malone almost commits career suicide on stream
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
62 comments
@movies
most viewed right now
 66
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
102 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #1
24942 pageviews
106 comments


YoungFresh2Def 5 heat pts
space
space
space
$539 | Props total: 5 5
Trouble (DTE / Alley Boy's Brother) Waves The White Flag Against G4 Boyz?
 

 

[video - click to view]


Say it ain't so. They got Trouble on Twitter and all that.image

106 comments for "Trouble (DTE / Alley Boy's Brother) Waves The White Flag Against G4 Boyz?"

 6 years ago '04        #2
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,414 | Props total: 6440 6440
i got a question for trouble
 10-27-2011, 08:46 PM         #3
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I told y'all in the other thread D.T.E is all talk and no substance...they get no points for terrorizing that base head Yung L.A...it doesn't make you tough or gangsta to jump a drug addict...
 6 years ago '07        #4
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,585 | Props total: 1051 1051
Lmao g4boyz got them shook
 6 years ago '10        #5
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,551 | Props total: 195 195
 iPod160 said:
i told you..every video they seem stronger...
it's the opposite, actually.
 6 years ago '09        #6
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,301 | Props total: 7950 7950
damn......yo alleyboy and trouble cant keep talkin that tough sh*t when they let some scrawny ethiopians n*gga box them into a wall smh
 6 years ago '08        #7
Chief Dee 6 heat pts
space
avatar space
space
$10,703 | Props total: 134 134
Keep in mind that Trouble just got out of prison, this G4 twitter beef sh*t really isnt a big deal to him considering where he just came from.
 10-27-2011, 08:56 PM         #8
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol these n*ggas..............................All Ima say is remember Yung LA Thought he was having peace talks when he got lured into that house.....................
 6 years ago '09        #9
Jacc Blacc 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,301 | Props total: 7950 7950
 DelbertMengel said:
it's the opposite, actually.
where DTE at???? them dudes went from shooting videos every other week on some "we run atl" sh*t to sending dm's about "we dont want no beef man....beef is petty"


i only wished someone would start pulling all these cb4 rappers when they want to act like hood dudes
 10-27-2011, 08:58 PM         #10
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SmokeyTheBlunt said:
Ive got two friends that in the A and both say theres truth to the tough talk. and knowing these dudes and all the sh*t they're into, Im inclined to believe them.
I been here and know a few of the DTE n*ggas....One of the kids on my production team produced Troubles "Questions" Record. Theyre stand up dudes and its hilarious whats about to happen.


n*ggas gone be walking through another door way thinking they comin to hang out and kick it with people and then...................lol
 10-27-2011, 08:59 PM         #11
5knuckleshuffle 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



:hmm:
 10-27-2011, 09:00 PM         #12
Ace A 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Phicmagic said:
lol these n*ggas..............................All Ima say is remember Yung LA Thought he was having peace talks when he got lured into that house.....................
................................:kanyeni ce:
 6 years ago '06        #13
marcusaka50 58 heat pts58
space
space
space
$29,663 | Props total: 8610 8610
I want 5mins of life back
 6 years ago '10        #14
thugworldorder 
space
space
space
$1,469 | Props total: 20 20
weldayum!!!
 6 years ago '08        #15
Deion 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,165 | Props total: 4 4
 Jacc Blacc said:
damn......yo alleyboy and trouble cant keep talkin that tough sh*t when they let some scrawny ethiopians n*gga box them into a wall smh
Alley in jail right now. When he get out I guarantee you won't get no humble tweets or talk from him
 6 years ago '05        #16
Da Gooneyz 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,043 | Props total: 823 823
bwoooooy...
 6 years ago '05        #17
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,434 | Props total: 25091 25091
Another Video? I Mean Damn....Alley Boy Said fu*k You and These n*ggas Done Made Like 20 Homemade Interviews Off The Comment and Keep Saying The Same sh*t. GreyHoundBoyz Thirsty For Attention...
 6 years ago '05        #18
Flatbush85 54 heat pts54
space
avatar space
space
$14,388 | Props total: 695 695
This bullsh*t still going on...
 6 years ago '10        #19
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,551 | Props total: 195 195
 Fresh Whyte said:
Another Video? I Mean Damn....Alley Boy Said fu*k You and These n*ggas Done Made Like 20 Homemade Interviews Off The Comment and Keep Saying The Same sh*t. GreyHoundBoyz Thirsty For Attention...
exactly. anyone who thinks these guys are winning (whatever the fu*k that means) is clueless.
 6 years ago '05        #20
Martel 18 heat pts18
space
avatar space
space
$14,818 | Props total: 2623 2623
trouble won't coppin pleas dude just didn't know who these G4 n*ggas was and what they mad about. Clearly G4 n*ggas just want a name for themselves and aint nobody finna go to jail for that fu*k a.ss sh*t. if these lame a.ss african n*ggas aint gonna put they hands on nobody they needa stop making these dumb a.ss videos in my opinion. i fu*k with DTE and they obviously got muscle but they can't fu*k up the cash flow just for these attention seekers. DTE already known for handin out a.ss whoopings and robberies so its nothin against them if they let these wack n*ggas slide. Guarantee they won't go to ATL talkin that sh*t though.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 25
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
88 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 23
Floor Kids (Game looks dope)
20 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 8
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
79 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
70 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
Final Bright Trailer: Will Smith Gets a Magic Wand
17 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 4
Image(s) inside Joyner Lucas responds back to criticisms of “I’m not racist”
103 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy