Detriot Lions vs Denver Broncos (Week 8)

most viewed right now
 120
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
72 comments
@sports
most viewed right now
 117
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
124 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 110
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
160 comments
@wild'ish
most viewed right now
 105
Image(s) inside well damn they giving out barber licenses to anyone now
27 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who will win this game?
Lions will win, the Broncos suck 31 70.45%
Bronco's will win with the upset 9 20.45%
Both these teams are ass fuck em 4 9.09%
Voters: 44. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 7 years ago '09        #121
5_star_smitty|m 210 heat pts210
space
avatar space
space
$44,707 | Props total: 4261 4261
wait...
did that n*gga just do the TEBOW after he sacked TEBOW???

 7 years ago '05        #122
DaDon23 71 heat pts71
space
avatar space
space
$19,045 | Props total: 10074 10074
I fu*king hate you goodman
 7 years ago '05        #123
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
Nice catch there for the Lions damn


Last edited by katalist; 10-30-2011 at 02:45 PM..
 7 years ago '05        #124
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
Come on D we need a stop lets go
 10-30-2011, 02:44 PM         #125
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
personal foul bull call
 7 years ago '04        #126
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,409 | Props total: 3778 3778
What they bout to call??
 7 years ago '05        #127
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
 SmooveDude said:
personal foul bull call

Thats a garbage a.ss call
 10-30-2011, 02:44 PM         #128
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 katalist said:

Thats a garbage a.ss call
yea that call was terrible
 7 years ago '04        #129
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,409 | Props total: 3778 3778
Stafford faked his ankle injury
 7 years ago '05        #130
airmcnair06 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,001 | Props total: 1 1
that was a weak a.ss call. he tried to tackle him before he slid....and the hit wasn't bad at all. he might've even let up a bit.

ill give yall that. bad call
 10-30-2011, 02:45 PM         #131
Nutty2003 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dunno what to say.. haven't seen the lions O play this well in the first half all year...
 7 years ago '05        #132
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
Well we ain't getting blown out yet that's good
Let's Go Broncos
 7 years ago '04        #133
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,409 | Props total: 3778 3778
 katalist said:

Thats a garbage a.ss call
yeah that call was b00ty.

But the ref ain't wanna get smacked by Stafford so he tossed the flag
 7 years ago '04        #134
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,409 | Props total: 3778 3778
 katalist said:
Well we ain't getting blown out yet that's good
Let's Go Broncos
 7 years ago '05        #135
airmcnair06 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,001 | Props total: 1 1
 Veno da Don said:
yeah that call was b00ty.

But the ref ain't wanna get smacked by Stafford so he tossed the flag
lmao right. he wasnt even gon throw the flag til stafford started talkin sh*t.
 7 years ago '05        #136
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
that shoulda been a sack lol, was close. 3rd n 6 lets go D!
 7 years ago '05        #137
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
Nice stop Dawkins!!!!!
 10-30-2011, 02:49 PM         #138
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that was a terrible throw but it was on the run so
 7 years ago '04        #139
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,409 | Props total: 3778 3778
Nate please brotha please!
 7 years ago '05        #140
katalist 231 heat pts231 OP
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
Nice kick damn, just fit it in there.
We gotta get some points here on offense
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
ashley graham killing it i'm sold yo!
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside F*ucking Black Guy
140 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
38 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 18
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
74 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 17
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
142 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy