Week 7: Indianapolis Colts @ New Orleans Saints [Game Thread Discussion]

most viewed right now
 173
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 158
NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
39 comments
@sports
most viewed right now
 114
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 72
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
51 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who You Got?
Saints 31 91.18%
Colts 3 8.82%
Voters: 34. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 6 years ago '10        #41
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,407 | Props total: 2275 2275
 Veno da Don said:
The Colts organization sure the hell is...

3 TDs already really?? None to my fantasy stud J. Graham
I know, I need bout 9 mo points from him to seal the deal.

The game already got me having this look like








 10-23-2011, 08:29 PM         #42
WMYakballzWM 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i dunno wahts worse this game or being a dolphins fan
 6 years ago '07        #43
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,833 | Props total: 1998 1998
smh


Last edited by RJ96; 10-23-2011 at 08:32 PM..
 6 years ago '06        #44
jj01 
space
avatar space
space
$44,956 | Props total: 4677 4677
mercy rule.
 6 years ago '04        #45
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,183 | Props total: 3329 3329
 DylanSpitsFiya said:
We're gonna go 0-16
Please do!!! Don't let us be the only member of the club
 6 years ago '10        #46
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,407 | Props total: 2275 2275
Graham just be gliding on the field
 6 years ago '04        #47
refuze 285 heat pts285
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 15507 15507
fu*k.. man fu*k you sh*tty a.ss Colts for another sh*tty night game.

I haven't seen a good night game since the first couple weeks of the season

 6 years ago '04        #48
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,183 | Props total: 3329 3329
 jayjay2 said:
I know, I need bout 9 mo points from him to seal the deal.

The game already got me having this look like








and his story is another he going for 2tds bank on it, he is unguardable!
 6 years ago '04        #49
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,183 | Props total: 3329 3329
 DoMieD said:
Upset..
was that you who voted Colts
 6 years ago '05        #50
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,721 | Props total: 6 6
Madden need to quit playing and give Graham a 95 rating
 6 years ago '07        #51
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
Reggie Wayne went from top 5 to not mentioned at all even with a sh*tty qb I'd expect him to be alright
 6 years ago '05        #52
Fresh|B 976 heat pts976 OP
space
avatar space
space
$43,433 | Props total: 25086 25086
....Week 7: What Have I Learn? Not A Damn Thing. Seeing The Colts Like This Is Sad.
 6 years ago '09        #53
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$41,654 | Props total: 2764 2764
Thank You Based Colston, I feel bad for the dude who dropped him after the injury :D
 6 years ago '05        #54
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,721 | Props total: 6 6
 all3rd said:
Could Jim Caldwell be on the hot seat his team just doesn't even care right now?
They actually have been in most of the games they played except this one and the first one of the season
 6 years ago '11        #55
KING JAYY 535 heat pts535
space
avatar space
space
$52,287 | Props total: 19987 19987
34-7
 6 years ago '09        #56
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$41,654 | Props total: 2764 2764
 all3rd said:
Could Jim Caldwell be on the hot seat his team just doesn't even care right now?
Nope, he has the best excuse in the world no Peyton Manning
 6 years ago '09        #57
ImAMonster 407 heat pts407
space
avatar space
space
$37,404 | Props total: 10528 10528
on a percentage scale, what are the chances of Anquan Boldin getting 1.5 fantasy points tomorrow?
 6 years ago '04        #58
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,183 | Props total: 3329 3329
 jayjay2 said:
I know, I need bout 9 mo points from him to seal the deal.

The game already got me having this look like








there goes 1...
 6 years ago '05        #59
philly5 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,171 | Props total: 1 1
 ImAMonster said:
on a percentage scale, what are the chances of Anquan Boldin getting 1.5 fantasy points tomorrow?
Right there with you. haha Cept I need him to get .8. fu*king Doug Baldwin got zero. lol
 6 years ago '09        #60
ImAMonster 407 heat pts407
space
avatar space
space
$37,404 | Props total: 10528 10528
 philly5 said:
Right there with you. haha Cept I need him to get .8. fu*king Doug Baldwin got zero. lol
Lmao. I drafted Earnest Graham to replace Fred Jackson...Go fu*king figure bro lmao. But yeah, With that last extra point, I took a .26 point lead with anquan still to play. :D
Home      
  
 

 






most viewed right now
 35
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
79 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
98 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
57 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 16
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
256 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
162 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy