Drake - "The Real Her" Ft. Lil Wayne

most viewed right now
 98
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
44 comments
@sports
most viewed right now
 75
Image(s) inside Might let her meet the parents
20 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
 NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
28 comments
@sports
most viewed right now
 47
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
79 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #121
Kaliz ChamP 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,699 | Props total: 545 545
lol@folks getting mad at a n*gga who makes songs for bi*ches and smooth sh*t to vibe too. Its not like the n*gga switched up on us hahahaha Real talk, its not like he from DMX to Ginuwine. His target isnt the dope boys and gangstas. Once some of y'all realize that, you be alright
 6 years ago '06        #122
Poloboy69 
space
space
space
$2,232 | Props total: 346 346
This is behind the scenes marketing from Drake and young moneys camp. They wanted to test run an RnB song to see the reaction of the fans just like they did shut it down last year. Which happen to leak around the same time before the album drop which was a few days past a month. I didnt listen to the real her because im waiting on a full album leak and the official release. Tired of listening to my fav artist albums with 7 news tracks and the others ive already heard and played out. You should do the same because you are gonna say the album sucks when u have heard half of it already when it comes out. if theres 17 tracks and 2 bonus cuts take away Marvins Room, Headlines and Make Me Proud you have 14 tracks on the physical copy and another 2 on the deluxe version.
 6 years ago '04        #123
Merle 8 heat pts
space
avatar space
space
$2,795 | Props total: 0 0
This is so dope !!
 6 years ago '08        #124
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,768 | Props total: 12265 12265
 HipHop Since 93 said:
Stop singing Aubrey
Gotta smooth vibe to it but I thought we were gonna get more rapping from Aubrey on this album than that singing sh*t off his last joint.
 10-21-2011, 10:00 AM         #125
factorx3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this song hot, album going be hot


HI HATERS
 6 years ago '06        #126
01seay 83 heat pts83
space
avatar space
space
$20,979 | Props total: 3525 3525
I dont really like most rnb songs drizzy makes (I dont like rnb in general) but I nobody can say he doesnt try his best when he does....
 6 years ago '05        #127
Garnet & Gold 42 heat pts42
space
avatar space
space
$33,296 | Props total: 16 16
So this is gonna be every smut's ringtone for the next 3 months? Great...
 6 years ago '08        #128
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,109 | Props total: 23334 23334
 bd2eazy said:
why yall expecting hard sh*t from Drake???

songs kool. not great not bad, this'll help set the mood
when u gettin some pus*y. Nothin wrong wit that
Not even hard sh*t. Just a song where he raps more than a verse is what I think most people are looking for when they express disappointment
 6 years ago '04        #129
Juse 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,419 | Props total: 53 53
As a Drake fan....fu*k this Omarion soundin sh*t....this isnt what I want from Drizzy man....smh...This was CLEARLY supposed to be on that R&B tape....

Wayne verse was dope tho....
 6 years ago '04        #130
skillahmang 2 heat pts
space
avatar space
space
$23,730 | Props total: 11459 11459


that so far gone sh*t.

craig david is back in the building!!!
 10-21-2011, 10:27 AM         #131
freshkidd23  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this sh*t trashhhhh... i hat wen iggas keep putting wayne on everything thinking it will make it hot.. he fu*ked the whole vibe up
 6 years ago '04        #132
skillahmang 2 heat pts
space
avatar space
space
$23,730 | Props total: 11459 11459
btw wayne ruined this song

life is a.... (bullsh*t a.ss flow)
 6 years ago '09        #133
Moonman2300 
space
avatar space
space
$66 | Props total: 0 0
wayne verse was perfect
 6 years ago '10        #134
Barge 
space
avatar space
space
$2,126 | Props total: 347 347
 Mike Nitty said:
Gotta smooth vibe to it but I thought we were gonna get more rapping from Aubrey on this album than that singing sh*t off his last joint.
This is all I ask for right here.
 10-21-2011, 11:00 AM         #135
Deetee  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Arob said:
#postedbeforeSM
Yep we leaked it lol
 10-21-2011, 11:09 AM         #136
thelittleone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
not feelin it
 6 years ago '06        #137
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,756 | Props total: 3707 3707
HI DRAKE... AALIYAH is Flattered you stole her flow..

[video - click to view]


SHE"S COMIN FOR THAT a.ss Now..

[pic - click to view]

 6 years ago '08        #138
Imagin3 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,122 | Props total: 2663 2663
hulkshare is dead


this n*gga said they kept tellin me dont save you
 6 years ago '11        #139
DCballer40 
space
space
space
$2,875 | Props total: 165 165
WTF is up with these artist dropping their 80% of their album before it comes out? Between Jeezy, Ross, and Drake I dont have to wait to find the leaked album. They dropping tracks weekly.



ps this sh*t is GARBAGE...this would of been a HIT if it was the Dream's song *moves to recycle bin*
 10-21-2011, 12:48 PM         #140
Cowboys All Day  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wow Drake singing a song for the bi*ches? Totally unexpected
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
27 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
78 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Here is what Disney now owns.
81 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
147 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
NBA CHARLES BARKELY JUST PUNCHED SHAQ AND RAN FOR HIS LIFE :mjlmao:
65 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy