KIMBO SLICE 2nd pro fight 1 SHOT KO (video)

most viewed right now
 257
Video inside Beans Really Did Get Ko'd
301 comments
@hiphop
most viewed right now
 205
Video inside Charlotte PD To Release (Some) Keith Scott Videos, Blame Stop On Weed Now
147 comments
@news
most viewed right now
 113
 Image(s) inside GAME in baltimore telling chino and meeky mouse to hold this L
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Image(s) inside Drake approves of the game riding round in philly
39 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '11        #1
6702 pageviews
81 comments


Blue Mercury 227 heat pts227
space
avatar space
space
$1,333 | Props total: 269 269
KIMBO SLICE 2nd pro f!ght 1 SHOT KO (video)
 

 

[video - click to view]


81 comments for "KIMBO SLICE 2nd pro fight 1 SHOT KO (video)"

 5 years ago '12        #2
DoMieD 4 heat pts
space
avatar space
space
$46,459 | Props total: 637 637
Lmao Dusted.. BIG TIME!
 5 years ago '10        #3
kawgre12 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,897 | Props total: 1416 1416
 5 years ago '10        #4
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,821 | Props total: 4 4
 5 years ago '04        #5
HotBYoungTurk 12 heat pts12
space
avatar space
space
$10,566 | Props total: 520 520
damn...........
 5 years ago '05        #6
Chopzilla 185 heat pts185
space
avatar space
space
$10,541 | Props total: 1 1

[pic - click to view]



well dayummm
 5 years ago '10        #7
Agentzer0oo0 198 heat pts198
space
avatar space
space
$64,862 | Props total: 8847 8847
 DoMieD said:
Lmao Dusted.. BIG TIME!
Yeaaaah!!!
 5 years ago '04        #8
bassfiend316 
space
avatar space
space
$8,576 | Props total: 0 0
Good to see Kimbo back to doing what he used to do (Beating up nobodies.) I was kinda sad seeing him in the MMA world, getting layed on on the ground...

But now I wanna see him f!ght real heavyweights.
 5 years ago '09        #9
TraV 76 heat pts76
space
avatar space
space
$20,430 | Props total: 518 518
 5 years ago '11        #10
PotheadFocker 162 heat pts162
space
avatar space
space
$30,337 | Props total: 1431 1431
:lachen001:
 5 years ago '05        #11
Afnorth123 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,334 | Props total: 16 16
Kimbo is gonna get owned when he moves up in competition...its easy to see even here
 10-15-2011, 10:53 PM         #12
Gramzsdfasdfsdf 
space
space
space
$n/a | Props total:  
He would have made much more money if he had just boxed from the beginning. The average MMA f!ghter had him flopping like a fish out of water when it hit the ground. His chin is still suspect, Seth Petruzelli barely touched it and he went to sleep.
 5 years ago '05        #13
BlaznHizzle|M 3 heat pts
space
avatar space
space
$13,887 | Props total: 9 9
wanna see what he's gonna do against real competition..




  4 - 2 STRK: 2 w in a row WIN PCT: 66% 76 (+55) 
  Career: | Aug 14: 69-20, Rank #59 | Aug 13: 111-27, Rank #24 | Aug 12: 415-99, Rank #11 | Aug 11: 74-23, Rank #61 | Aug 10: 2042-879, Rank #1 | Aug 09: 1049-376, Rank #1 | Aug 08: 1452-454, Rank #1 *
 5 years ago '11        #14
L1C4 65 heat pts65
space
avatar space
space
$7,254 | Props total: 698 698
That one hook tho
 5 years ago '07        #15
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$11,786 | Props total: 140 140

[pic - click to view]



Easy Work..
 5 years ago '05        #16
ThiZZ 157 heat pts157
space
avatar space
space
$12,428 | Props total: 2 2
i seed a dead gif in the making
 10-15-2011, 11:41 PM         #17
Robert Littal 
space
space
space
$n/a | Props total:  



[video - click to view]

 5 years ago '04        #18
UF4Soldier 124 heat pts124
space
avatar space
space
$18,174 | Props total: 1652 1652
dam kimbo look old

he stalk dat n*gga like a lion tho
 5 years ago '08        #19
Dangerously 216 heat pts216
space
space
space
$50,461 | Props total: 9 9
One shot bro.
 5 years ago '10        #20
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,070 | Props total: 106 106
.....why'd this dude ever try mma?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
Image(s) inside White Booty Meat (1 pic)
50 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Image(s) inside Y'all Remember Rachel From Boy Meets World???
120 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Article inside New & What's Leaving Netflix: October 2016
46 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 32
Sep 23 - Obama: once out of office, Iím gonna stop being polite and start gett..
74 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 26
Sep 23 - Loaded Gun With Scottís Fingerprints Found on Charlotte Shooting Scen..
212 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 17
Kurt Angle 'took 65 Vicodin a day' at height of issues
108 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside Disconnect for Free
55 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 7
Image(s) inside #NARCOS Tata Escobar played by Paulina Gaitan
52 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy