Max B pulls a Saigon gets offended by Joe Budden punchline

most viewed right now
 171
Damn Pusha T really aint gone respond.
192 comments
@hiphop
most viewed right now
 151
 Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
14 comments
@hiphop
most viewed right now
 140
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
13 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 116
NBA Cp3 bout ready to put the paws on James
31 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #21
Sincere730 12 heat pts12 OP
space
avatar space
space
$10,456 | Props total: 8141 8141
 Gm0ney85 said:
... it wont have to be lyrical...

max aint gotta battle a n*gga..

..max gon fu*k ya bi*ch... and have yo a.ss beat..

..prolly by a bi*ch..
Yeah cuz y would 2 rappers settle their differences by *gasp*
rapping
 7 years ago '05        #22
Fresh|B 997 heat pts997
space
avatar space
space
$44,056 | Props total: 28911 28911
 Smith262 said:
That's not Max B Tweeting that is Masar
This.

That Aint Max....
 10-14-2011, 12:03 AM         #23
D.C. 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Honestly, if people are upset with that punchline they should k!ll themselves. Max B has said worse things about HIMSELF on his own damn songs.
 10-14-2011, 12:11 AM         #24
KlepDizzyPP05 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
you n*ggas lucky max locked up...

..he give him that jim jones treatment...


Step 1: Stop.

Step 2: Look at yourself in the mirror.

Step 3: Smack yourself.

Step 4: Proceed to do it as many times as needed until you realize what you are saying.

Good day.
 7 years ago '09        #25
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 5551 5551
lol i knew this would start sumin as soon as i heard him say it

joe needa keep other ppls names and problems out his raps

he shoulda learned that from the saigon situation


Last edited by Axl Rose; 10-14-2011 at 12:22 AM..
 7 years ago '08        #26
RoyaL CraCk 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,199 | Props total: 3019 3019
 Mr. Baltimore said:
lol i knew this would start sumin as soon as i heard him say it

joe needa keep other ppls names and problems out his raps

he shoulda learned that from the saigon situation
you do know the saigon "situation" was staged righ?
 7 years ago '06        #27
SuppaSlick 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,944 | Props total: 1594 1594
 Mr. Baltimore said:
lol i knew this would start sumin as soon as i heard him say it

joe needa keep other ppls names and problems out his raps

he shoulda learned that from the saigon situation
Whats to learn...he started beef and finished Saigon on wax






Method Man on the other hand...
 7 years ago '11        #28
EL CHAPO 109 heat pts109
space
avatar space
space
$7,365 | Props total: 6139 6139
that ain't max so you guys don't need to get emotional.
 10-14-2011, 02:33 AM         #29
SOCIALITE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Just like a n*gga, the second a n*gga get a lil shine here comes the n*ggas who ain't got their chance tryna pull em back down. smh Joe won't respond. I hope
 10-14-2011, 02:56 AM         #30
VigilanteSeason 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Joe budden is a lowlife for that line... there's some lines you just don't say in your raps and that was one of them.


[pic - click to view]



Last edited by VigilanteSeason; 10-14-2011 at 03:05 AM..
 7 years ago '07        #31
Avon_Barksdale 4473 heat pts4473
space
avatar space
space
$45,223 | Props total: 69203 69203
 VigilanteSeason said:
Joe budden is a lowlife for that line... there's some lines you just don't say in your raps and that was one of them.


[pic - click to view]



[video - click to view]


Play at 1:45

Prodigy call Max B...Rat B and nobody was saying much about it.
 10-14-2011, 05:01 AM         #32
YoungGQ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sincere730 said:
Yeah cuz y would 2 rappers settle their differences by *gasp*
rapping
l m a o
 7 years ago '07        #33
dnycem 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,956 | Props total: 2013 2013
Max>>Joe
 7 years ago '04        #34
We_Ready 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,067 | Props total: 129 129
that diss was horrible
 7 years ago '10        #35
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,269 | Props total: 1497 1497
wonder if they let n*ggaz in the pen on boxden
 7 years ago '11        #36
DAT BOI TREY 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,399 | Props total: 5 5
n*ggas dont want it with max..ask jimmy,


[pic - click to view]

 7 years ago '04        #37
zhiggeman 4 heat pts
space
avatar space
space
$15,481 | Props total: 4405 4405
 spittapilottalk said:
joey da don will have max b r*ped and merked in prison for 5 g's
or give this fella a call
[pic - click to view]


he will handle it like
[pic - click to view]

 7 years ago '06        #38
Yung Dilla 1500 heat pts1500
space
avatar space
space
$57,636 | Props total: 37195 37195
Lol cmon
 7 years ago '04        #39
infam0uskills 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,894 | Props total: 6975 6975
that n*gga doin 75 years, he surfing jail cells now owwwwwwwww
 10-14-2011, 07:48 AM         #40
Sam Rothstein 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
42 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
109 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
124 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Article inside Reboot your router
44 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 11
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
52 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 10
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy