2k12 butchered the new wizards uniforms (i'm tight) (pic)

most viewed right now
 49
Video inside My experience after record deal (warning)
137 comments
@wild'ish
most viewed right now
 34
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
Image(s) inside January Rose
12 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
60 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #1
6455 pageviews
59 comments


st21 1233 heat pts1233
space
space
space
$55,427 | Props total: 43386 43386
2k12 butchered the new wizards uniforms (i'm tight) (pic)
 

 
wtf is this? image


[pic - click to view]

 
[pic - click to view]




[video - click to view]


supposed to look like this.

[pic - click to view]

 
[pic - click to view]



image


Last edited by st21; 10-03-2011 at 11:52 PM..

59 comments for "2k12 butchered the new wizards uniforms (i'm tight) (pic)"

 6 years ago '05        #2
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,692 | Props total: 2419 2419
is this the PC version
 6 years ago '10        #3
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,807 | Props total: 13 13
lol @ blache at the 3 point line
 6 years ago '07        #4
theFREAK 3680 heat pts3680
space
avatar space
space
$53,656 | Props total: 38447 38447
 feroze said:
is this the PC version























 6 years ago '09        #5
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$66,404 | Props total: 12338 12338
its just the shade of blue thats off. No big deal
 6 years ago '08        #6
Illuminati 191 heat pts191
space
avatar space
space
$38,731 | Props total: 8956 8956
get a refund right now
 6 years ago '07        #7
st21 1233 heat pts1233 OP
space
space
space
$55,427 | Props total: 43386 43386
 feroze said:
is this the PC version
that specific video might be but im pretty sure its fu*ked up on all platforms.
 10-04-2011, 12:00 AM         #8
3rdpiano 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fly 2ndComing said:
its just the shade of blue thats off. No big deal
Exactly. You complaining about a shade?
 6 years ago '07        #9
st21 1233 heat pts1233 OP
space
space
space
$55,427 | Props total: 43386 43386
 3rdpiano said:
Exactly. You complaining about a shade?
hell yeah i'm complaining about a shade. imagine if it was your teams uni they messed up and drastically changed the shade of one of their primary colors. i dont see how they let that slip in the design phase and into mass production w/o someone catching that. its a pretty big flaw.

i was hyped to rock with my team in their new unis but nope. gotta rock an alternate on the road now smh.
 6 years ago '11        #10
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$24,140 | Props total: 6409 6409
they shoulda went back to the 90s bullets jerseys anyway.. sh*t looks like some throwback soccer jersey
 6 years ago '04        #11
Liquid-Science 28 heat pts28
space
space
space
$17,501 | Props total: 789 789
I ain't buying that sh*t until it's $40 around Christmas

no rookies and probably some sh*tty servers and glitches ain't worth 60
 6 years ago '05        #12
dahabi 90 heat pts90
space
avatar space
space
$10,759 | Props total: 1240 1240
sh*ts look like an exxon sign


[pic - click to view]

 6 years ago '06        #13
Stupid Fresh 183 heat pts183
space
avatar space
space
$24,210 | Props total: 5023 5023
sh*t looks a.ss regardless
 6 years ago '11        #14
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$24,140 | Props total: 6409 6409
 dahabi said:
sh*ts look like an exxon sign


[pic - click to view]



n*ggas dressed like a fu*kin pepsi can
 6 years ago '11        #15
DRAGONFLY JONES 131 heat pts131
space
avatar space
space
$9,046 | Props total: 3163 3163
 ST21 said:
wtf is this?

supposed to look like this.


wiz butchered they own sht!!..fkn jerseys look cheap as hell! shoulda kept the royal blue instead of the navy!


Last edited by DRAGONFLY JONES; 10-04-2011 at 12:24 AM..
 6 years ago '08        #16
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,406 | Props total: 422 422
 Dextromethorphan said:
lol @ blache at the 3 point line
yep, realistic
 6 years ago '06        #17
lmnop 122 heat pts122
space
space
space
$20,854 | Props total: 944 944
 dahabi said:
sh*ts look like an exxon sign


[pic - click to view]

 StylinOnYou said:


n*ggas dressed like a fu*kin pepsi can
 6 years ago '04        #18
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,408 | Props total: 3455 3455
Wow... That looks incredibly ugly..
 6 years ago '10        #19
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,807 | Props total: 13 13

[pic - click to view]




my grandpa uses this lmfao
 6 years ago '05        #20
SacTown|B 17 heat pts17
space
avatar space
space
$16,827 | Props total: 2 2
 Dextromethorphan said:

[pic - click to view]




my grandpa uses this lmfao
Old Man Swag
Home      
  
 

 






most viewed right now
 9
Video inside Time Traveler Came From 4126 To Give This Message
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Image(s) inside Ukrainian Fashion Model Mariya Melny Thong Bikini
23 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Dec 9 - serial killer todd kohlhepp - there are more victims :iseeyou2:
20 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Article inside How Apple has won (and kept) my business
67 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 3
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
105 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Video inside R.I.P. Polar Bears
106 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
77 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy